Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Мета викладання дисципліни

Методичні вказівки,

контрольні запитання та завдання

до виконання лабораторних робіт з дисципліни

“Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва”

для студентів денної форми навчання

напряму підготовки 6.090100– "Агрономія"

(Розділ 1. Трактори і автомобілі)

 

 

 

Київ – 2014


УДК 621.436.038

 

Викладено послідовність вивчення матеріалу з використанням відповідних навчальних засобів, а також запитання й завдання для контролю знань.

Рекомендовано навчально-методичною комісією факультету конструювання та дизайн машин і систем природокористування НУБіП України.

 

Укладачі: Г.В. Шкарівський, О.В. Глуховська, О.Т. Лавріненко,
  Рецензенти:   А.І. Окоча, С.П. Пожидаєв

 

 

Навчальне видання

 

Методичні вказівки,

контрольні запитання та завдання

до виконання лабораторних робіт з дисципліни

“Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва”

для студентів денної форми навчання

напряму підготовки 6.090101– "Агрономія"

(Розділ 1. Трактори і автомобілі)

 

Укладачі: ШКАРІВСЬКИЙ Григорій Васильович, ГЛУХОВСЬКА Ольга Владиславівна, ЛАВРІНЕНКО Олександр Тимофійович.    

 

 

Зав. Видавничим центром НАУ А.П. Колесніков

Редактор Л.М. Левчій

Підписано до друку Формат 60Х84.

Ум. друк. арк. 0,6. Обл.-вид. арк. 0,7. Тираж пр. Зам. №

Видавничий центр НАУ.

03041, Київ-41, Героїв Оборони, 15.


Мета викладання дисципліни

 

Розвиток матеріально-технічної бази АПК характеризується рівнем механізації, електрифікації та автоматизації технологічних процесів. Основним їх завданням є зростання продуктивності праці, зниження витрат на одиницю вироблюваної продукції, поліпшення якості продукції та збільшення об’ємів її виробництва.

Для механізації сільськогосподарського виробництва в Україні розроблено систему машин, яка має зонально-галузевий характер. В даний період ця система машин удосконалюється в зв'язку з розвитком АПК країни.

Повне використання запропонованої системи машин дозволить комплексно механізувати та автоматизувати технологічні процеси, удосконалювати і застосовувати інтенсивні технології виробництва, на сучасному промисловому рівні виробляти, переробляти і зберігати продукцію рослинництва і тваринництва.

Раціональне використання матеріально-технічної бази сільського господарства залежить від якості та глибини знань усіма фахівцями АПК конструкції, потенційних якостей тракторів, автомобілів та інших технічних засобів і особливостей їх використання в реальних умовах господарювання.

Розв’язання цього завдання стосовно майбутніх агрономів забезпечується вивченням студентами агрономічного факультету навчальної дисципліни "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва".

Мета вивчення цієї навчальної дисципліни – забезпечити студентів факультетів агрономічного спрямування теоретичними знаннями та практичними навичками в галузі механізації, електрифікації та автоматизації технологічних процесів сільськогосподарського виробництва.

Навчальна дисципліна "Механізація, електрифікація та автоматизація сільськогосподарського виробництва" є комплексною і складається із узгоджених і технологічно пов'язаних розділів: трактори і автомобілі; сільськогосподарські та спеціальні машини; електрифікація та автоматизація технологічних процесів сільськогосподарського виробництва.

Мета вивчення розділу 1 "Трактори і автомобілі" – сформувати у студентів поняття про комплексний і системний розвиток мобільної сільськогосподарської енергетики, забезпечити вивчення студентами конструкції, функціонування тракторів, автомобілів та створених на їх базі машинних агрегатів з метою забезпечення високих техніко-економічних показників їх роботи і зменшення шкідливості їх дії на навколишнє середовище.




Переглядів: 500

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Завдання вивчення дисципліни

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.