Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Перелік тем для самостійного вивчення студентами

 

МОДУЛЬ І

 

1. Основні технічні характеристики базових тракторів і автомобілів.

2. Кінематичні схеми КШМ.

3. Діаграма фаз газорозподілу.

4. Загальні схеми систем живлення, мащення, охолодження, пуску ДВЗ.

5. Загальна схема електрообладнання з групами приладів.

6. Загальні схеми електрообладнання дизеля і бензинового двигуна. Магнето.

 

МОДУЛЬ ІІ

 

7. Принципові схеми трансмісії базових тракторів і автомобілів.

8. Особливості трансмісій повноприводних машин.

9. Принципові схеми ходових частин гусеничних та колісних машин.

10. Основні характеристики ходової частини.

11. Принципові схеми начіпних пристроїв тракторів ПМЗ-8240, ХТЗ‑16131, Джон Дір 8400.

12. Основні несправності, оцінюючі параметри і регулювання рульових керувань і гальмівних систем.

13. Принципова схема гідрозбільшувача зчіпної ваги.

14. Принципова схема приводу ВВП трактора МТЗ-82.

15. Тягова характеристика трактора. Динамічна характеристика автомобіля.

 

Організація проведення лабораторних робіт

Дисципліна складається з вивчення призначення, будови, принципу роботи та технічного обслуговування різних складових частин тракторів та автомобілів, а також ефективних методів їх використання. Курс включає лекції, на яких розглядаються теоретичні питання, та лабораторні роботи, де студенти закріплюють матеріал лекцій та розглядають будову, дію, регулювання та технічне обслуговування складальних одиниць тракторів та автомобілів. На лабораторних роботах слід використовувати плакати, макети, розрізи, моделі, а також навчальну літературу.

Виконання лабораторної роботи завершується оформленням звіту, в якому обов’язково вказують номер лабораторної роботи, її тему, мету, використане наочне і дослідне обладнання, дають письмово вичерпні відповіді на визначені викладачем контрольні запитання. Рисунки, які передбачено для пояснення окремих елементів звіту виконують олівцем від руки у вигляді ескізу з дотриманням основних вимог, які висуваються до конструкторської документації подібного класу.

Ця розробка включає також перелік тестових завдань, які покликані сприяти кращому засвоєнню знань студентами агробіологічного факультету після прослуховування ними лекційного курсу та виконання лабораторних робіт. Тестові завдання не ранжовані за складністю, що унеможливлює перерозподіл уваги студента при повторенні матеріалу під час підготовки до тестування.

 




Переглядів: 611

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Лекція 7. Робоче і додаткове обладнання тракторів. | Механізми двигунів внутрішнього згоряння

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.