Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Системи двигунів внутрішнього згоряння

Мета: вивчити призначення будову, дію та технічне обслуговування систем двигуна внутрішнього згоряння.

Наглядні засоби: розрізи двигунів Д-21А, Д-37Е, Д-240, СМД-62, КамАЗ-740, ЗМЗ-53, ЗІЛ-130, М-412, П-350, деталі систем, плакати, трактор МТЗ-82, автомобіль ГАЗ‑53А.

 

Методичні рекомендації

Перед вивченням будови і дії конкретних систем студенти повинні на прикладах нагадати необхідність їх застосування та сутність явищ, відповідних роботі систем живлення, мащення, охолодження та пуску і особливості роботи кожної з них.

За допомогою плакатів та на натурних зразках машин розглядається загальна будова систем, переходять до розгляду будови вузлів і деталей систем та вивчення їх принципу дії.

Завершується розгляд теми вивченням і аналізом способів і засобів контролю за робою систем, їх ТО і регулюваннями.

 

Контрольні запитання і завдання

1. Які співвідношення компонентів нормальної горючої суміші?

2. Як впливає склад горючої суміші на потужність і економічність двигуна?

3. Поясніть принцип дії найпростішого карбюратора.

4. Які коригуючі пристрої і системи входять до сучасного карбюратора?

5. Назвіть основні частини системи живлення бензинового карбюраторного двигуна (Рис. 3).

Рис.3.

6. Поясніть принцип дії паливних та повітряних фільтрів.

7. У чому полягає принципова відмінність системи живлення дизеля від системи живлення бензинового карбюраторного двигуна?

8. Поясніть принцип дії паливного насоса високого тиску дизеля.

9. Поясніть сутність газотурбінного наддуву.

10. Назвіть основні частини системи живлення дизельного двигуна (рис.4).

Рис. 4.

 

11. Назвіть основні складові частини системи живлення типу Коммон Рейл (Рис. 5).

Рис.5.

 

12. Поясніть способи і засоби очистки оливи в двигуні внутрішнього згоряння.

13. Як впливає температурний режим двигуна на його роботу та технічний стан?

14. Які функції виконує термостат?

15. Які особливості застосування антифризу як охолодної рідини?

16. Які типи систем пуску двигунів Вам відомі?

17. Назвіть основні частини системи охолодження (Рис.6).

Рис.6.

18. Назвіть основні частини системи мащення (Рис. 7).

Рис.7.

 

 




Переглядів: 4489

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.