Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ

1.Створіть вектор А1(7) рівновіддалених на проміжку (-N,N) елементів, де N-ваш номер у журналі.

2.Створіть вектор А2(7) на проміжку (-N,N) кожен наступний елемент якого є більшим за попередній на величину h.

3.Створіть вектор А3(7) кожний елемент якого є сумою відповідних елементів векторів А1 і А2, тобто А3(і)=А1(і)+А2(і).

4.Створіть вектор А4(7) на проміжку (-N,N) кожен елемент якого А4(і)=(соs(А1(і)-А2(і)))2+А33(і).

5.Створіть матрицю А(4,7) рядками якої будуть вектори А1(7), А2(7), А3(7), А4(7).

6.Створіть матрицю В(7,7) з діагоналлю А1(7).

7.Знайдіть у матриці А елементи, які належать проміжку (-N/2,N /2).


Завдання №6. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СИСТЕМИ ЛІНІЙНИХ РІВНЯНЬ МАТРИЧНИМ СПОСОБОМ

МЕТА РОБОТИ: освоїти методику розв’язування системи лінійних рівнянь матричними способами.

ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

Одним із методів знаходження розв’язку лінійної системи рівнянь є розв’язування лінійних рівнянь за допомогою оберненої матриці.

Суть методу полягає в наступному:

Спочатку обчислюємо детермінант матриці коефіцієнтів при змінних, і якщо він дорівнює нулю, то система має безліч розв’язків або не має жодного. Коли ж детермінант не рівний нулю, то можна зробити висновок, що система рівнянь має один єдиний розв’язок. І його можна знайти множенням оберненої матриці на вектор, що складається з вільних членів системи.

Щоб розв’язати поставлену задачу даним методом необхідно задати матрицю коефіцієнтів при змінних та вектор вільних членів.




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ | ФОРМУЛЮВАННЯ ЗАДАЧІ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.