МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Самостійна роботаІІІ семестр Методичні рекомендації На самостійне вивчення з сучасної української мови винесено теми, у науковому висвітленні яких немає різнотлумачень, і опрацювання їх не викликає труднощів, зокрема це такі теми: „Лексика української мови за сферою вживання”, „Українська лексикографія”, „Лексико-граматичні категорії іменника” та ін. До тем самостійних робіт додаються плани, які містять основні питання для опрацювання, та рекомендована література і завдання для практичної роботи. У деяких практичних завданнях дано зразки їх виконання. На допомогу студентам у методичному посібнику подано також схеми морфемного і морфологічного (за частинами мови) розбору. Якість виконання самостійної роботи і знання самостійно опрацьованого студентами матеріалу оцінюються під час модульного контролю за критеріями оцінювання, що подані у методичному посібнику. Самостійна робота № 1 Тема: Лексика української мови за сферою вживання План 1. Активна та пасивна лексика в сучасній українській мові. 2. Архаїзми, історизми, неологізми. Неологізми мовні та авторські. 3. Стилістично нейтральна лексика та специфічно-побутова (просторіччя, діалектизми, кальки, варваризми, вульгаризми, жаргонізми тощо). Емоційно забарвлена лексика. 4. Виробничо-професійна лексика. 5. Адміністративно-ділова лексика. 6. Стилістичне використання різних груп лексики в мові художньої літератури. Завдання для практичної роботи Виписати із творів Павла Тичини слова, які розподілити за сферою вживання (загальновживані, професійні, просторіччя, діалектизми...).
|
||||||||
|