Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Література

1. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Частина І. – К., 1972. – С. 40-60.

2. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К.: Вища школа, 1994. – С. 124-163.

3. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономарева. – К.: Либідь, 2001. – С. 56-63.

4. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 192-210.

Самостійна робота № 2

Тема: Українська лексикографія

План

1. Енциклопедичні та філологічні словники.

2. Тлумачні і перекладні словники української мови.

3. Інші словники (діалектні, історичні, етимологічні, етнологічні, терміно­логічні, орфографічні; словники наголосів, іншомовних слів, синонімів, антонімів тощо).

4. Короткі відомості з історії української лексикографії.

Форма контролю:конспект, реферат.

Література

1. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Частина І. – К.: Вища школа, 1972. – С. 88-91.

2. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 137-140.

3. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономаріва. – К., 2001. – С. 90-102.

4. Філімонова Т. „Лексікон славеноросскій” Памво Беринди // Укр. мова та літ. в школі. – 2002. – № 7. – С. 47-48.

5. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 257-272.

Самостійна робота № 3

Тема: Словотвір. Морфеміка

План

1. Словотвір як розділ мовознавчої науки, що вивчає способи і засоби творення слів.

2. Словотворчі засоби. Поняття про похідну, непохідну і твірну основи.

3. Способи словотворення в українській мові.

Література

1. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 116-125.

2. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 189-200.

3. Кващук А. Будова слова в українській мові (у запитаннях і відповідях) // Українська мова і література в школі. – 2004. – № 4. – С. 65-68.

4. Плющ М.Я. Словотворення та вивчення його в школі. – К., 1985.

5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. С. 150‑188.

6. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973.

7. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 275-284.

Виконати практичні завдання:

1.Визначити твірну основу наведених нижче слів:

а) водяний, підводний, водянистий, вода, водянка, надводний, водоподіл, водичка, водорозділ;

б) садівник, садочок, садівництво, садовод, сад, садити, пересадка, пересаджений.

2.Зробити морфологічний (за будовою) аналіз підкреслених слів:

Але він (Остап) того не помічав, як не помічав великої літньої ночі, що розляглась по безкраїх просторах, таких світлих, зелених, запашних (М. Коцюбинський).

Самостійна робота № 4

Тема: Іменник. Лексико-граматичні категорії іменника

План

1. Іменник. Значення іменника, його основні морфологічні ознаки і синтаксичні функції.

2. Лексико-граматичні категорії іменника. Іменники власні та загальні.

3. Категорія істот і неістот.

4. Іменники з конкретним і абстрактним значенням.

5. Збірні іменники.




Переглядів: 745

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Самостійна робота | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.