МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Література1. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Частина І. – К., 1972. – С. 40-60. 2. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К.: Вища школа, 1994. – С. 124-163. 3. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономарева. – К.: Либідь, 2001. – С. 56-63. 4. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 192-210. Самостійна робота № 2 Тема: Українська лексикографія План 1. Енциклопедичні та філологічні словники. 2. Тлумачні і перекладні словники української мови. 3. Інші словники (діалектні, історичні, етимологічні, етнологічні, термінологічні, орфографічні; словники наголосів, іншомовних слів, синонімів, антонімів тощо). 4. Короткі відомості з історії української лексикографії. Форма контролю:конспект, реферат. Література 1. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Частина І. – К.: Вища школа, 1972. – С. 88-91. 2. Сучасна українська літературна мова / За редакцією М.Я. Плющ. – К., 1994. – С. 137-140. 3. Сучасна українська мова / За редакцією О.Д. Пономаріва. – К., 2001. – С. 90-102. 4. Філімонова Т. „Лексікон славеноросскій” Памво Беринди // Укр. мова та літ. в школі. – 2002. – № 7. – С. 47-48. 5. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 257-272. Самостійна робота № 3 Тема: Словотвір. Морфеміка План 1. Словотвір як розділ мовознавчої науки, що вивчає способи і засоби творення слів. 2. Словотворчі засоби. Поняття про похідну, непохідну і твірну основи. 3. Способи словотворення в українській мові. Література 1. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 116-125. 2. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 189-200. 3. Кващук А. Будова слова в українській мові (у запитаннях і відповідях) // Українська мова і література в школі. – 2004. – № 4. – С. 65-68. 4. Плющ М.Я. Словотворення та вивчення його в школі. – К., 1985. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. С. 150‑188. 6. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973. 7. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 275-284. Виконати практичні завдання: 1.Визначити твірну основу наведених нижче слів: а) водяний, підводний, водянистий, вода, водянка, надводний, водоподіл, водичка, водорозділ; б) садівник, садочок, садівництво, садовод, сад, садити, пересадка, пересаджений. 2.Зробити морфологічний (за будовою) аналіз підкреслених слів: Але він (Остап) того не помічав, як не помічав великої літньої ночі, що розляглась по безкраїх просторах, таких світлих, зелених, запашних (М. Коцюбинський). Самостійна робота № 4 Тема: Іменник. Лексико-граматичні категорії іменника План 1. Іменник. Значення іменника, його основні морфологічні ознаки і синтаксичні функції. 2. Лексико-граматичні категорії іменника. Іменники власні та загальні. 3. Категорія істот і неістот. 4. Іменники з конкретним і абстрактним значенням. 5. Збірні іменники.
|
||||||||
|