Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ІV семестр

Плани лекцій

Лекція 1

Тема: Дієслово

План

1. Значення дієслова, його морфологічні ознаки.

2. Дієвідмінювані, відмінювані і незмінні форми дієслова.

3. Неозначена форма дієслова (інфінітив) як початкова форма дієслова.

4. Дві основи дієслова, їх роль в утворенні дієслівних форм.

5. Синтаксична роль дієслівних форм.

Література

1. Безпояско О.К., Городенська К.Г., Русанівський В.М. Граматика укра­їнської мови. – К., 1993. – С. 157-168.

2. Грищенко А.П., Мацько Л.І., Плющ М.Я. та інші. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища школа, 2002. – С. 360-364.

3. Доленко М.Т., Дацюк І.І, Кващук А.Г. Сучасна українська літературна мова. – К., 1987. – С. 204-205.

4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. 1. – К., 1972. – С. 320-323, 338-339.

5. Плющ М.Я. Вивчення морфології в 5-6 класах. – К., 1988.

6. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К., 1994. – С. 258-262.

7. Сучасна українська літературна мова / За ред. І.К. Білодіда. – К., 1973.

8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 369-371, 376-378.

Лекція 2

Тема: Дієслово

План

1. Категорія виду.

2. Дієслова доконаного і недоконаного виду.

3. Дієслова, що мають значення тільки одного виду.

4. Способи творення видових пар дієслів.




Переглядів: 717

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Богдан Хмельницький | Література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.