МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Основна література1. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 204-209. 2. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 258-272. 3. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 169‑177. 4. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 369-378. Додаткова література: 1. Волох О.Т. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища шк., 1989. – С. 194-197. 2. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К., 1972. – С. 323-334. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – Впр. № 288, 289, 296. Практичне заняття № 2 Тема: Дієслово (продовження) План 1. Категорія особи дієслова. 2. Безособові дієслова. 3. Основні значення дійсного, умовного і наказового способів дієслова. 4. Часи дієслів. Явища дієслівної синоніміки часових форм. 5. Дієвідмінювання. 6. Повний морфологічний розбір дієслова. Основна література 1. Безпояско О.К. та ін. Граматика української мови. Морфологія. – К.: Либідь, 1993. – С. 168‑173. 2. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 209-219. 3. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 273-283. 4. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 177‑188. 5. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 379-395. Додаткова література: 1. Гут Наталія. Дієслова говоріння в авторських ремарках роману Григорія Тютюнника „Вир” // Дивослово. – 2007. – № 6. – С. 39-41. 2. Кващук Анатолій, Гонтар Тетяна. Учням – про дієслово (Запитання, завдання і відповіді) // Дивослово. – 2007. – № 4. – С. 17-18. 3. Передрій Ганна. Вивчення форм особового дієслова в 7 класі // Дивослово. – № 7-8. – 2009. – С. 37-40. 4. Тюріна Тетяна. Узагальнення й систематизація вивченого про дієслово (7 клас) // Дивослово. – 2008. – № 12. – С. 15-16. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 60-62. – Впр. № 305, 310, 311. Практичне заняття № 3 Тема: Дієприкметник План 1. Дієслівні і прикметникові ознаки дієприкметників. 2. Активні дієприкметники теперішнього і минулого часу. 3. Творення і вживання пасивних дієприкметників. 4. Відмінювання дієприкметників. 5. Перехід дієприкметників у прикметники та іменники. 6. Наголос у дієприкметниках. 7. Безособові форми на -но, -то, їх походження та вживання. 8. Правопис дієприкметників. 9. Повний морфологічний розбір дієприкметника. Основна література: 1. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 225-226. 2. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К., 1972. – С. 367-368. 3. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 283-286. 4. Сікорська Зінаїда. Дієприкметникові одиниці як вада тексту // Дивослово. – 2009. – № 11. – С. 35-38. 5. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 188‑191. 6. Український правопис // АН України, Ін-т мовознавства, Ін-т української мови. – 4 видання. – К., Наукова думка, 1993. – С. 42-44, 96-97. 7. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 396-401. Додаткова література: 1. Обийкіна С. Вивчення теми „Дієприкметник" у філологічних класах ліцею // Дивослово, 2000. – № 6. – С. 22-24. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 125-127. – Впр. № 325, 327, 331.
|
||||||||
|