МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Практичне заняття № 4Тема: Дієприслівник План 1. Дієприслівник як дієслівна форма. Дієслівні та прислівникові ознаки дієприслівників. 2. Дієприслівники недоконаного виду (теперішнього часу) і доконаного виду (минулого часу), їх творення і вживання. 3. Перехід дієприслівників у прислівники. 4. Наголос у дієприслівниках. 5. Правопис дієприслівників. 6. Повний морфологічний аналіз дієслівних форм. Основна література: 1. Волох О.Т. та ін. Сучасна українська літературна мова. – К.: Вища шк., 1989. – С. 214-217. 2. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 226-227. 3. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 287-288. 4. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 191‑194. 5. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 402-405. Додаткова література: 1. Передрій Ганна. Дієприслівник // Дивослово. – 1994. – № 12. 2. Пономарів О.Д. та ін. Сучасна українська мова. – К.: Либідь, 1991. – С. 267‑270. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – Впр. № 342, 343. Практичне заняття № 5 Тема: Прислівник. Слова категорії стану План 1. Значення, морфологічні ознаки і синтаксичні функції прислівників. 2. Структурно-семантичні розряди прислівників. 3. Творення прислівників. 4. Перехід прислівників у службові слова. 5. Наголос у прислівниках. 6. Правопис прислівників. 7. Слова категорії стану. 8. Повний морфологічний розбір прислівників та слів категорії стану. Основна література: 1. Безпояско О.К. та ін. Граматика української мови. Морфологія. – К.: Либідь, 1993. – С. 243‑244. 2. Горпинич В.О. Морфологія української мови: Підручник. – К.: Академія, 2004. – С. 227-240. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 228-234, 236-237. 4. Жовтобрюх М.А., Кулик Б.М. Курс сучасної української літературної мови. – Ч. І. – К., 1972. – С. 315-320. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 288-291. 6. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 194‑200. 7. Український правопис. – К.: Наукова думка, 1993. – С. 37-40. 8. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 405-418. Додаткова література: 1. Криворучко О. Пограємось у прислівники // Дивослово. – 1995. – № 4. 2. Сучасна українська літературна мова: Підручник / А.П. Грищенко, Л.І. Мацько, М.Я. Плющ та ін.; За ред. А.П. Грищенка. – К.: Вища шк., 2002. – С. 399-407. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 133-135. – Впр. № 346, 347, 351. Практичне заняття № 6 Тема: Службові слова: прийменник, сполучник План 1. Особливості службових слів. 2. Прийменник як службова частина мови. Основні смислові відтінки, які вносять прийменники у сполученні з відмінковою формою. 3. Поділ прийменників на групи за походженням. 4. Морфологічний склад прийменників. Правопис прийменників. 5. Сполучник як службова частина мови. 6. Морфологічний склад сполучників. 7. Сполучники сурядності і підрядності. 8. Правопис сполучників. 9. Сполучні (відносні) слова. 10. Повний морфологічний розбір прийменників та сполучників. Основна література: 1. Бурячок Андрій. Мовні поради. Про прийменник ПО // УМЛШ. – 1991. – № 1. 2. Горпинич В.О. Морфологія української мови: Підручник. – К.: Академія, 2004. – С. 251-286. 3. Доленко М.Т., Дацюк І.І., Кващук А.Г. Сучасна українська мова. – К.: Вища шк., 1987. – С. 237-241. 4. Кващук Анатолій. Про прийменник і сполучник для допитливих учнів // Дивослово. – 2004. – № 2. – С. 35-38. 5. Плющ М.Я. та ін. Сучасна українська літературна мова / За ред. М.Я. Плющ. – К.: Вища шк., 1994. – С. 291-299. 6. Сучасна українська мова / За ред. О.Д. Пономарева. – К., 2001. – С. 200‑213. 7. Ющук І.П. Українська мова. – К.: Либідь, 2004. – С. 419-432. Додаткова література: 1. Голікова Ю. Систематизація та узагальнення вивченого про прийменник у 7 класі // УМЛШ. – 2000. – № 4. – С. 42-44. 2. Мельничайко В.Я. Пропедевтичне ознайомлення з функцією сполучних слів // УМЛШ. – 1990. – № 1. – С. 45-48. 3. Нагрибельна І. Методика вивчення сполучника у середній школі // УМЛШ. – 2002. – №3. – С. 12-15. 4. Ремінна Раїса. Про деякі прийменниково-іменникові словосполуки // Дивослово. – 2007. – № 3. – С. 9-10. Виконати вправи: 1. Плющ М.Я., Леута О.І., Гальона Н.П. Сучасна українська літературна мова. Збірник вправ. – К., 1995. – С. 139-142. – Впр. № 358, 360, 365, 367.
|
||||||||
|