МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
І варіант1. Позначте рядок, у якому всі дієслова є доконаного виду: а) кликати, скоротити, розгорнути, вигнути; б) лягти, повторити, зібрати, знайти; в) випекти, вивчити, сіяти, піймати; г) виміряти, скоротити, допекти, застерігати; д) зв’язати, скласти, послати, приземляти. 2. Позначте рядок, у якому всі дієслова є недоконаного виду: а) неволити, обнадіювати, надихати, запевнити; б) свіжіти, компрометувати, споруджувати, згортати; в) міряти, випекти, проймати, виводити; г) сивіти, заміняти, пройняти, псувати; д) замикати, пізнавати, говорити, спочити. 3. Позначте рядок, у якому всі дієслова можуть належати до обох видів (доконаного й недоконаного) залежно від наголосу: а) вслухатися, закликати, накидати, кликати; б) кидати, вслухатися, відкидати, виміряти; в) видихати, перекидати, викликати, засипати; г) надихати, закликати, мокнути, вслухатися; д) висмикати, ставати, скидати, розкидати. 4. У всіх варіантах дієслів знайдіть «зайве» слово (за функцією префікса у творенні дієслів іншого виду): а) опустити, оборонити, ознайомити, опитати, овіяти; б) поповзти, поїхати, поспішати, посидіти, поїсти; в) почути, посіяти, подякувати, покинути, подбати; г) з’єднати, скинути, підробити, зварити, зцідити; д) привітати, приїхати, принести, приписати, прилітати. 5. Позначте рядок, у якому всі дієслова належать до I дієвідміни: а) будити, жевріти, веліти, базікати, лизати; б) цокотати, дичавіти, вертіти, балакати, відкинути; в) носити, мазати, воркотати, догоріти, бахнути; г) вибороти, белькотати, блукати, мерзнути, пекти; д) жаліти, сидіти, вміти, гомоніти, тріпотіти. 6. Позначте рядок, у якому всі дієслова є безособовими: а) гриміти, дніти, нудити, боліти, горіти; б) нудьгувати, кортіти, пахнути, смеркати, везти; в) таланити, стемніти, морозити, вечоріти, корчити; г) весніти, щастити, сутеніти, кортіти, світати; д) сіріти, кортіти, рвати, кипіти, зеленіти. 7.Позначте рядок, у якому всі особові дієслова можуть уживатися в безособовому значенні: а) гриміти, ловити, копати, нудити, боліти; б) везти, пахнути, колоти, морозити, ламати; в) вставати, тягти, пекти, капати, бігти; г) замести, бродити, сіяти, палати, любити; д) сіріти, червоніти, крутити, спати, мріяти. 8. У кожному варіанті дієслів знайдіть «зайве», яке випадає з ряду за особовістю/неособовістю: а) вітається, б’ється, живеться, сміється, гріється; б) шумить, пахне, кортить, гримить, сіріє; в) бореться, обривається, ореться, думається, збирається.
|
||||||||
|