Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Яка ж економічна користь від місії, цілей і стратегії?

Місія, мета і стратегія повинні бути прописані і донесені до співробітників. Тільки у такому разі у вас дійсно є шанс виконувати місію, досягати цілей і не змінювати стратегії. Крім того, цілі мотивують співробітників — вже давно не секрет, що зовсім не гроші є основним мотиватором для більшості людей, а бажання реалізувати себе і відчути свою причетність до важливої справи.

Щодня ви стикаєтеся з масою варіантів і можливостей в різних галузях вашого бізнесу. Вам доводиться вибирати і вирішувати з ким вступати у партнерські відносини, якому напряму надати більше уваги і виділити більше фінансів, а від чого відмовитися.

Коли у вас є абсолютно чітке усвідомлене розуміння свого призначення, цілей і стратегічного напряму своєї компанії ви будете кожну можливість просто звіряти з цими орієнтирами, ухвалюючи рішення швидко, чітко і з впевненістю, що це рішення правильне. Ви можете ділити всю вхідну інформацію на «так» чи ні», вивільняючи масу енергії і часу для концентрації на досягненні цілей. Роблячи, таким чином, свою роботу багато разів ефективно.

21.Використання SWOT- аналізу в процесі стратегічного планування

SWOT - це абревіатура з перших літер англійських слів:

strength - сильні сторони (порівняно з конкурентами),

weakness — слабкі сторони,

opportunities — можливості – (це фактори зовнішнього середовища, які забезпечують досягнення високого результату).

threats — загрози (це фактори зовнішнього середовища, які ускладнюють досягнення високого результату).

Приклад SWOT - аналізукомпанії Coca-Cola (дуже скорочений):

Сильні сторони (strength) Можливості (weakness)
Відомість бренду +++ Позиція визнаного лідера +++ Налагоджена система менеджменту +++ Єдиний власник ++ Сучасне технічне устаткування++ Розповсюджена мережа підприємств++ Транспортна доступність + Застосування ресурсозберігаючих технол. + Ефективні рекламні заходи + Висока кваліфікація працівників+++ Налагоджені бізнес процеси++   Обслуговув. додаткових груп споживачів +++ Сприятливі зміни в законодавстві + Бездіяльність та традиційність ключового конкуренту + Вихід економіки із кризи+ Позитивні зміни смаків споживача+ Розширення асортименту +++ Екологічність та корисність продукту++ Покращення демографічної ситуації +  
Слабкі сторони (opportunities) Загрози (threats)
Вузький асортимент товару -- Шкідливість напою - Прив’язаність до унікальн. рецепту напою - Втрата репутації у споживачів --- Інфляція - Вдала маркетингова політика конкурентів --- Втрата частини цільових споживачів – Зростання збуту товарів замінників -- Сезонні коливання -

За допомогою SWOT-аналізу вибирають найліпшу стратегію для виконання місії організації, яка дає змогу якнайширше використати можливості та сильні сторони організації, а також нейтралізувати перешкоди, долаючи слабкі сторони.

 

Зв'язок SWOT-аналізу і стратегії:

Сильні сторони – використати,

Слабкі – посилити,

Можливості – використати,

Загрози – нейтралізувати.

Результати SWOT-аналізу слід використовувати таким чином.

Проаналізувавши виділені чинники, потрібно, по-перше, провести оцінку ступеня їх впливу на бізнес компанії.

Тобто вплив всіх позитивних чинників (зовнішніх і внутрішніх) на бізнес компанії оцінюється шляхом виставляння плюсів (від одного до трьох), а вплив негативних — за допомогою мінусів (від одного до трьох).




Переглядів: 342

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Постановка тактичних, оперативних цілей та завдання | Такий моніторинг чинників потрібно проводити постійно, в українських умовах — раз на квартал.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.