МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||
Яка ж економічна користь від місії, цілей і стратегії?Місія, мета і стратегія повинні бути прописані і донесені до співробітників. Тільки у такому разі у вас дійсно є шанс виконувати місію, досягати цілей і не змінювати стратегії. Крім того, цілі мотивують співробітників — вже давно не секрет, що зовсім не гроші є основним мотиватором для більшості людей, а бажання реалізувати себе і відчути свою причетність до важливої справи. Щодня ви стикаєтеся з масою варіантів і можливостей в різних галузях вашого бізнесу. Вам доводиться вибирати і вирішувати з ким вступати у партнерські відносини, якому напряму надати більше уваги і виділити більше фінансів, а від чого відмовитися. Коли у вас є абсолютно чітке усвідомлене розуміння свого призначення, цілей і стратегічного напряму своєї компанії ви будете кожну можливість просто звіряти з цими орієнтирами, ухвалюючи рішення швидко, чітко і з впевненістю, що це рішення правильне. Ви можете ділити всю вхідну інформацію на «так» чи ні», вивільняючи масу енергії і часу для концентрації на досягненні цілей. Роблячи, таким чином, свою роботу багато разів ефективно. 21.Використання SWOT- аналізу в процесі стратегічного планування SWOT - це абревіатура з перших літер англійських слів: strength - сильні сторони (порівняно з конкурентами), weakness — слабкі сторони, opportunities — можливості – (це фактори зовнішнього середовища, які забезпечують досягнення високого результату). threats — загрози (це фактори зовнішнього середовища, які ускладнюють досягнення високого результату). Приклад SWOT - аналізукомпанії Coca-Cola (дуже скорочений):
За допомогою SWOT-аналізу вибирають найліпшу стратегію для виконання місії організації, яка дає змогу якнайширше використати можливості та сильні сторони організації, а також нейтралізувати перешкоди, долаючи слабкі сторони.
Зв'язок SWOT-аналізу і стратегії: Сильні сторони – використати, Слабкі – посилити, Можливості – використати, Загрози – нейтралізувати. Результати SWOT-аналізу слід використовувати таким чином. Проаналізувавши виділені чинники, потрібно, по-перше, провести оцінку ступеня їх впливу на бізнес компанії. Тобто вплив всіх позитивних чинників (зовнішніх і внутрішніх) на бізнес компанії оцінюється шляхом виставляння плюсів (від одного до трьох), а вплив негативних — за допомогою мінусів (від одного до трьох).
|
||||||||||||||||
|