Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Формування продажної ціни товарів

Загрузка...

ТЕМА 4. ОПРИБУТКУВАННЯ ТОВАРУ

Оприбуткування товару – це оформлення прибутку фірми за рахунок встановлення продажної ціни на поставлені товари, в яку закладена норма прибутку підприємства.

Оформлення прибутку товару проводиться безпосередньо після надходження товару на склад в такій послідовності:

1.Перевіряється відповідність фактично отриманого товару з супровідними документами

2.Розноска в картотеці постачальників та персональних картках, при цьому вказуються слідуючі дані:

- Дата отримання товару

- Артикульний номер, найменування товару

- Ціна за одиницю продукції

- Сума товару

3.Оформлення прибуткової накладної.

Прибуткова накладна оформляється на спеціально розроблених бланках в 2 екземплярах, з зазначенням слідуючих даних:

- номер прибуткової накладної

- дата оприбуткованого товару

- кому направлено товар

- фірма постачальник

- назва документа на основі якого проводиться оприбуткування товару

- номер по порядку

- артикульний номер, найменування товару, кількість

- закупівельна ціна за одиницю продукції

- надбавка на кожний вид товару окремо в розмірі 20%

- продажна ціна товару (закупівельна ціна + сума надбавки)

- сума товару за проданими цінами

- загальна сума прибутку

В Україні застосовуються такі види цін: державні фіксовані, регульовані, вільні. На оптових підприємствах ціни формуються з таким розрахунком, щоб покрити затрати й отримати прибуток. На схемі подамо формування вільних цін на товари, що надходять від виробника до покупця – оптового торговця.

Розглянемо формування продажної ціни за методом повних витрат, який часто застосовується на підприємствах оптової торгівлі. Наведемо формулу визначення ціни продажу методом повних витрат:

Продажна ціна = Планова собівартість товарів + Планований прибуток + ПДВ.

Планова собівартість товару:

Ст = Впер + (Впер х Витр / 100) = Впер х (1 + Витр / 100).

де Впер — первісна вартість товару;

Витр — відсоток витрат.

Розглянемо його докладніше. Витрати, здійснені при реалізації товарів, складаються з адміністративних витрат і витрат на збут. Оскільки вони не можуть бути віднесені до кожного виду товарів, що реалізовуються, а тільки до їх загальної суми, застосовується показник "відсоток витрат". Він визначається або виходячи з даних попередніх періодів (квартал, місяць), або на основі планованих витрат. Відсоток витрат розраховується за формулою



Интернет реклама УБС

Витр = (Ва + Вз) : Втпр х 100.

де Ва — адміністративні витрати;

Вз — витрати на збут;

Втпр — вартість придбаних у попередньому періоді товарів.

Планований прибуток визначається виходячи із прийнятого на підприємстві відсотка рентабельності, який може бути загальним за підприємством, а може бути встановлений окремо для кожного виду товарів. Планований прибуток визначається за формулою

Пп = Ст х Р : 100,

де Р — рентабельність.

При формуванні продажної ціни товарів слід ураховувати:

• граничну продажну ціну — продаж цього товару за цінами, нижчими від неї, стає нерентабельним;

• фактичну продажну ціну — ціну товарів, що встановлюється підприємством з урахуванням знижок або націнок. Система знижок стимулює збут товарів. Підприємство може надавати різноманітні знижки, що має бути оформлено наказом про комерційну політику.

Після формування продажних цін на товари в оптовій торгівлі бухгалтерські проведення не робляться. Продажні ціни фіксуються у прайс-листах та інших документах.



Читайте також:

  1. IV. Вартість знака для товарів і послуг та фірмового найменування
  2. V теорія граничної корисності визначає вартість товарів ступенем корисності останньої одиниці товару для споживача.
  3. VII. За видами товарів і послуг
  4. Автомати для продажу штучних товарів
  5. АДАПТОВАНА ДО РИНКУ СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ (НАБОРУ) ОКРЕМИХ КАТЕГОРІЙ ПЕРСОНАЛУ. ВІДБІР ТА НАЙМАННЯ НА РОБОТУ ПРАЦІВНИКІВ ФІРМИ
  6. Алгоритм формування комплексу маркетингових комунікацій
  7. Алгоритм формування потенціалу Ф2
  8. Алгоритм формування статутного фонду банку
  9. Альтернативні джерела формування підприємницького капіталу
  10. Аналіз ефективності формування та використання банківських ресурсів
  11. Аналіз міжринкової взаємодії товарів і грошей
  12. АНАЛІЗ ОБОРОТНИХ АКТИВІВ ЗА ДЖЕРЕЛАМИ ЇХ ФОРМУВАННЯ

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ТЕМА 3. ОФОРМЛЕННЯ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ | ТЕМА 5. ЗАМОВЛЕННЯ ТОВАРУ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.