Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Порядок виконання роботи

1. Згідно з варіантом для заданого викладачем виробництва (приміщення) з Додатку 1 указати пожежонебезпечні характеристики наявних у приміщенні горючих речовин (матеріалів) чи спалимих об’єктів.

2. Для заданого виробництва (виробничого приміщення) вказати категорію вибухо- і пожежної небезпеки (Додаток 2) та клас пожежонебезпечної зони.

3. Врахувавши пожежонебезпечні характеристики наявних у приміщенні горючих речовин (матеріалів), указати клас ймовірної пожежі.

4. Для встановленого класу пожежі підібрати тип вогнегасників, які необхідно розмістити в приміщенні.

5. Знайти серед розміщених на виставковому стенді макетів вогнегасників вибраний тип вогнегасника, продемонструвати на макеті порядок його задіяння, вказавши максимальну площу гасіння та відстань до осередку пожежі.

6. Для заданої площі приміщення розрахувати необхідну кількість вогнегасників вибраного типу і об’єму згідно з Типовими нормами належності вогнегасників.

7. Усі дані щодо характеристик наявних у приміщенні речовин і матеріалів, класу можливої пожежі, типу необхідних вогнегасників та їх кількості записати у вигляді таблиці 3.

 

Розрахунок кількості вогнегасників у виробничому приміщенні

№ п/п Назва виробництв, приміщень та інших об’єктів (цехи, дільниці, зони) Характери-тика наявних горючих речовин (матеріалів) Категорія вироб-ництва та клас зони Площа примі-щення, м2 Клас пожежі Тип вогне-гасника Кіль-кість вогне-гасни-ків

 


Контрольні запитання

1. Що належить до первинних засобів гасіння пожеж?

2. Які Вам відомі типи вогнегасників за вмістом внутрішнього заряду?

3. Укажіть вогнегасильні властивості води. Які класи пожеж можна гасити водою?

4. Принцип дії та особливості застосування хімічно-пінних вогнегасників.

5. Особливості принципу дії та застосування вуглекислотних вогнегасників.

6. Сфера застосуваннявуглекислотно-брометилових вогнегасників.

7. У чому полягає принцип гасіння пожежі порошковими вогнегасниками?

8. Якими первинними засобами пожежогасіння можна гасити горючі рідини, електроустановки під напругою, лужні метали?

 

 




Переглядів: 661

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні технічні характеристики переносних вогнегасників | Список літератури

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.