Студопедия
Контакти
 


Тлумачний словник

Реклама: Настойка восковой моли




Авто | Автоматизація | Архітектура | Астрономія | Аудит | Біологія | Будівництво | Бухгалтерія | Винахідництво | Виробництво | Військова справа | Генетика | Географія | Геологія | Господарство | Держава | Дім | Екологія | Економетрика | Економіка | Електроніка | Журналістика та ЗМІ | Зв'язок | Іноземні мови | Інформатика | Історія | Комп'ютери | Креслення | Кулінарія | Культура | Лексикологія | Література | Логіка | Маркетинг | Математика | Машинобудування | Медицина | Менеджмент | Метали і Зварювання | Механіка | Мистецтво | Музика | Населення | Освіта | Охорона безпеки життя | Охорона Праці | Педагогіка | Політика | Право | Програмування | Промисловість | Психологія | Радіо | Регилия | Соціологія | Спорт | Стандартизація | Технології | Торгівля | Туризм | Фізика | Фізіологія | Філософія | Фінанси | Хімія | Юриспунденкция

Зварювання кутових швів

Однак режим зварювання кутових швів необхідно вибирати з урахуванням специфічних особливостей їхнього формування. При одержанні плоских або випуклих швів ширина шва завжди має дорівнювати відстані за горизонталлю між зварювальними деталями (рис. 2, а).

 

а б

а – задовільне; б – підрізи

Рисунок 2 – Формування кутового шва за шириною
при зварюванні «у човник»

Якщо ширина шва буде більше цієї відстані, то неминучі підрізи (рис. 2, б). Тому коефіцієнт форми шва таврового з’єднання, який дорів-нює відношенню ширини шва до загальної висоти ( = е /с), має бути не більше 2. Разом із цим занадто глибокі й вузькі шви (з малим коефіцієнтом форми) схильні до утворення гарячих тріщин через несприятливі умови кристалізації.

Практикою встановлено, що задовільне формування кутових швів отримується на режимах, при яких щільність струму в електроді перебуває в межах, зазначених нижче.

 

Діаметр електрода, мм ….. 2 3 4 5

Допустима щільність струму, А/мм2 60…150 45…85 35…55 30…40

 

У деяких випадках можливі незначні відхилення за межі названих вище діапазонів.

При розрахунку режиму зварювання технолог повинен забезпечити одержання катета шва, призначеного конструктором при розрахунку міцності або з конструктивних міркувань. За заданим катетом шва визначають площу поперечного перетину наплавленого металу за формулою (2.11).

При зварюванні похилим електродом максимальний катет становить 8 мм, при зварюванні «у човник» – 10 мм.

При зварюванні кутових швів площа наплавленого металу за один прохід знаходиться в межах 35…40 мм2.

Вибравши діаметр електрода за допустимою щільністю, визначають величину зварювального струму й швидкість зварювання, що забезпечує при даній величині зварювального струму необхідну площу наплавлення.

 

Загрузка...



<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Зварювання стикових швів | Зварювання у захисних газах дротом суцільного перетину

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:


 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.