Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Інструкція до роботи на містку Уітстона

Місток Уітстона являє собою прилад для вимірювання електричного опору на постійному струмі. На рис.4 зображена принципова схема такого містка.

 

 

Рис.4

 

Опори R1, R2, R3 та R4 утворюють його «плечі». Між точками А і С містка підключене джерело постійного струму Е; між точками В і D включений чутливий вимірювач сили струму- гальванометр Г. Змінюючи відомі опори R2, R3 та R4 , можливо досягти того, щоб струм крізь гальванометр дорівнював нулю – місток знаходиться в «рівновазі». При цьому виконується співвідно-шення:

R1 : R4 = R2 : R3.

 

Якщо в одне з плечей містка підключити невідомий опір, наприклад, R1, то змінюючи опір R3, можливо «врівноважити» місток і, користуючись вказаним співвідношенням, визначити R1:

 

R1 = R2 R4 / R3 .

На рис.5 схематично зображений зовнішній вигляд приладу - містка Уітстона-, що використовується в даній лабораторній роботі.

 

Рис.5

(1- вмикач джерела постійного струму; 2- гальванометр; 3-перемикач діапазону

опору R3 ; 4- опірR3 ; 5- клеми для підключення дослідного зразка).

 

Для визначення опору дослідного зразка, необхідно:

- приєднати дослідний зразок до клем 5 містка Уітстона;

- увімкнути джерело струму вмикачем 1;

- змінюючи положення ручок 3 і 4 досягти «рівноваги» містка;

- прочитати і записати показання ручок 3 та 4;

- помноживши показник ручки 3 на показник ручки 4, отримаємо значення опору зразка R1 в омах при даній температурі.




Переглядів: 7596

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порядок виконання роботи | Задание 5. Исследовать функции, формулы которых приведены ниже, на возрастание и убывание, на экстремум.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.