Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАВДАННЯ 8.6

Постановка задачиУ ПРОЕКТІ ПЕРЕДБАЧИТИ МОЖЛИВІСТЬ РОЗРАХУНКУ СЕРЕДНЬОЇ КІЛЬКОСТІ ЛОКОМОТИВІВ У РЕМОНТІ ЗА ЗАДАНИЙ ПЕРІОД.

Вихідні дані: Місяць року для якого треба одержати результат та загальна кількість локомотивів.

Результат. Вивести на формі загальну кількість локомотивів, кількість локомотивів, які експлуатуються, резерв і кількість локомотивів у ремонті. Результати розрахунків записати у файл. Обчислити середню кількість локомотивів у ремонті за заданий період — один або декілька місяців поточного року.

Обов'язкові умови. Введення, розрахунки і виведення даних повинні здійснюватися при натисканні відповідних кнопок. Середню кількість локомотивів у ремонті за заданий період вивести на окремій формі.

Порядок виконання роботи:

1. Увійдіть в середовище Visual Basic. Відкрийте збережений проект Лр7_Зад3_P_Прізвище.

2. Змініть проект згідно рис. 8.5

2.1. Використайте вже створені об'єкти форм FrmIshDan і FrmRez.

2.2. Додайте об'єкт CommandButton. Для нього встановіть властивість CaptionВибірмісяця, властивість Name – CmdМісяць.

2.3. Додайте об'єкт ComboBox (список, що розкривається). Змініть властивість Name об’єкта ComboBoxнаCombo_month.

Щоб розмістити значення в списку під час розроблення, виконайте такі дії:

ü Виділіть властивість List(Список).

ü У правому стовпці властивості з'явиться кнопка, що містить направлену вниз стрілку. Натисніть цю кнопку. Відкриється список, що дозволяє вводити значення.

ü Введіть перше значення списку(січень).

ü Для переходу на новий рядок списку натисніть комбінацію клавіш <Ctrl>+<Enter>.

ü Введіть наступне значення списку.

Щоб при появі форми на екрані в списку за попереднім визначенням було виділене певне значення, використовується властивість ListIndex, яка доступна тільки під час виконання.

Пояснення. У полі списку відображуватиметься перший елемент списку (січень). Якщо для списку, що розкривається, не встановлене використовуване за попереднім визначенням значення, то при появі його на екрані в полі, призначеному для введення значення списку, відображається текст Combol, що задається властивістю Text і що є ім'ям об'єкта. Якщо ви хочете, щоб це поле при появі списку на екрані було порожнім або містило заданий вами текст, виділіть властивість Text і в правому стовпці видаліть інформацію, залишивши поле порожнім, або введіть необхідний текст.

Рис. 8.5.Зовнішній вигляд форми (FrmIshDan)

3. Змініть код проекту згідно з приведеним нижче:




Переглядів: 301

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗАВДАННЯ 8.5. | End Sub

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.