Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ТА ІНДИВІДУАЛЬНОЇ роботи

Навчальна програма з дисциплін «Актуальні проблеми теорії та історії журналістики», крім аудиторних занять, передбачає самостійну та індивідуальну роботу студентів, яка має на меті формування науково-пізнавальної активності студентів, засвоєння ними основних умінь роботи з науковими, проблеми й суперечливими навчальними матеріалами, поглиблення та розширення вже здобутих знань, підвищення рівня організованості студентів тощо.

Також передбачається індивідуальне навчально-дослідне завдання для студентів студентів (ІНДЗ), що має на меті поглиблення, узагальнення, закріплення та практичне застосування знань мзданого курсу.

Знання з теорії є важливим фактором розвитку у студентів навичок професійної компетентності, творчого ставлення до організації праці.

У процесі самостійної та індивідуальної роботи студенти мають оволодіти уміннями та навичками:

– організації самостійної та індивідуальної навчальної діяльності;

– самостійної та індивідуальної роботи з науковими джерелами.

Кожний студент повинен уміти раціонально організовувати свою навчальну діяльність. Важливим є уміння скласти план роботи, чітко визначити його послідовність. Потрібно, щоб план самостійного навчання був реальним і його виконання приносило плідні наслідки у навчальному процесі.

Для успішної самостійної та індивідуальної роботи значну частину часу студент виділяє для роботи в бібліотеці.

Треба розуміти суть складання алфавітного й тематичного каталогів, уміти швидко знаходити у них необхідну літературу, знати особливості бібліографічного шифрування. Для плідної роботи з літературними джерелами студентові корисно скласти свою власну бібліографію, заповнюючи бібліографічні картки на необхідні для нього книги, брошури або статті.

Відібрана для самостійного та індивідуального опрацювання література може бути різною як за обсягом наукових даних, так і за характером їхнього викладу. Слід відібрати потрібний для опрацьовування матеріал (розділи, підрозділи тощо), а також розсортувати його за важливістю (що для докладного вивчення, а що для ознайомчого читання). Знання незнайомих термінів слід одразу ж з'ясовувати за тлумачними словниками, енциклопедіями або спеціалізованими довідниками. У процесі роботи з літературою корисно робити виписки найважливіших думок, формулювань, окремих висловів на окремих аркушах паперу із зазначенням автора, джерела, сторінок і абзаців. Для кращого засвоєння матеріалу, розвитку творчого мислення основний зміст прочитаного доцільно формулювати у вигляді тез.

Конспект є стислим викладом основної суті опрацьованого літературного матеріалу. Систематичне конспектування опрацьованого матеріалу дисциплінує розум, відпрацьовує уміння формулювати свої думки в короткій змістовній формі, сприяє кращому засвоєнню навчального матеріалу.

Для цілісного уявлення про навчальну дисципліну, студентові слід користуватися довідковою літературою: енциклопедіями, енциклопедичними словниками тощо.

Майбутній фахівець повинен достатньо вправно користуватися персональним комп'ютером. Робота з матеріалами "Інтернету" дає можливість отримувати найновішу інформацію з різних сфер життя нашої держави.




Переглядів: 339

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Актуальні проблеми історії журналістики | Інтернет – ресурси

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.