МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Лекція 2. Ґенеза формування інституту еколого-правової відповідальності (2 год)1. Розвиток вчення про еколого-правову відповідальність як самостійний вид юридичної відповідальності в різні історичні періоди. 2. Вплив міжнародно-правового механізму відповідальності за екологічні правопорушення на формування інституту еколого-правової відповідальності в екологічному праві України. 3. Підстави застосування норм міжнародного права про відповідальність за екологічні правопорушення. 4. Механізм реалізації відповідальності за екологічні правопорушення за міжнародним законодавством. 5. Сучасні наукові концепції про еколого-правову відповідальність. 6. Перспективи систематизації правових норм про екологічну відповідальність.
Практичне заняття (1 год) 1. Розвиток вчення про еколого-правову відповідальність як самостійний вид юридичної відповідальності в різні історичні періоди. 2. Вплив міжнародно-правового механізму відповідальності за екологічні правопорушення на формування інституту еколого-правової відповідальності в екологічному праві України. 3. Підстави застосування норм міжнародного права про відповідальність за екологічні правопорушення. 4. Механізм реалізації відповідальності за екологічні правопорушення за міжнародним законодавством. 5. Сучасні наукові концепції про еколого-правову відповідальність. Завдання для самостійної роботи (3 год) 1. Проаналізувати конституційні засади еколого-правової відповідальності. 2. Порівняти засади екологічної відповідальності людини, закріплені у Стокгольмській декларації з навколишнього середовища (1972 р.), Всесвітній хартії природи (1982 р.), Декларації Ріо з навколишнього середовища і розвитку (1992 р.) та Йоганесбурхських принципах (2002 р.). 3. Здійснити характеристику відповідальності держав за погіршення стану довкілля як одного з основних принципів Концепції сталого розвитку. 4. Дослідити перспективи систематизації правових норм про екологічну відповідальність. Рекомендована література та нормативно-правові акти: Спеціальна література: 4, 9, 13, 23, 25, 37, 43, 45, 46, 61, 62, 66, 76, 78, 87, 91, 93, 95, 101, 103 – 106, 108, 111, 112, 129, 130 – 132, 144, 170, 181, 182, 184, 185, 190, 193, 194, 200, 203, 206, 207, 209, 210, 212, 215 – 217, 224, 231, 242, 246, 262, 288, 294, 296, 298, 300, 312, 313, 315 – 319, 323, 326 – 327, 329, 335, 341, 347, 348, 360 – 362, 368 – 369, 370, 375, 378 – 379, 386, 395 – 397, 405 – 406, 409, 410, 414, 415. Нормативно-правові акти: 1 – 3, 8, 15, 19, 94, 97, 104, 123, 128, 134, 155, 164, 168 – 170, 171, 192, 205, 222, 239, 293, 295, 338, 372, 391, 412 – 414, 420, 421, 423, 487 – 563, 568, 578, 581, 597, 604.
Тема 3. Теоретико-правові засади екологічної відповідальності в науці екологічного права (7 год)
|
||||||||
|