МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИКИЇВСЬКИЙ МІЖНАРОДНИЙ УНІВЕРСИТЕТ Інститут журналістики Кафедра соціальних комунікацій ’’ЗАТВЕРДЖУЮ’’ Проректор з навчально-методичної роботи Проф. Л. А. Сидорчук __________________________________ «___» _________________________2014 р. РОБОЧА ПРОГРАМА НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ Рік Робоча програма навчальної дисципліни «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»для студентів за спеціальністю 8.03030101 Журналістика.
„29” серпня , 2014 року, 10 с.
Розробники:
Робоча програма затверджена на засіданні кафедри теорії та історії журналістики Протокол № 1 від „29” серпня , 2014 року
Завідувач кафедри _____________________ (Шульгіна В.І.)
„29” серпня , 2014 року
Схвалено Вченою радою КиМУ Протокол № 1 від 29” серпня , 2014 року
ÓКиМУ, 2014 рік
СТРУКТУРА ПРОГРАМИ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА ІСТОРІЇ ЖУРНАЛІСТИКИ»
Предмет навчання:проблемні питання теорії й історії журналістики
2.МЕТА ТА ЗАВДАННЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ Мета: полягає в узагальненні й систематизації основних теоретичних положень, що стосуються історії й становлення вітчизняної журналістики, формування основних її понять. Завдання: - сформувати у студентів навички аналізу майстерності; - розвинути уявлення про природу фотографічного уявлення; необхідні в майбутній практичній діяльності спеціаліста вміння і навички У результаті вивчення навчальної дисципліни студент повинен знати: - що таке фотожурналістика та її сучасні технічні засоби; - будову та правили експлуатації фототехніки; - особливості організації різних видів зйомки - особливості творчості фотожурналіста; - технологічні процеси фотожурналістики; - жанри фотожурналістики; - принципи редагування фотоілюстрацій; уміти: - виготовляти фотоілюстрації для ЗМІ; - редагувати ілюстрації в газеті чи журналі; - володіти технікою фотозйомки; - готувати різножанрові знімки до власних матеріалів.
|
|||||||||||||||||
|