МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Організація експлуатації і ремонту контактної мережі ліній електропередачРозділ V. Технічне обслуговування і ремонт контактної мережі
Експлуатація контактної мережі включає своєчасне проведення робіт по технічному обслуговуванню (ТО), поточному і капітальному ремонтам з необхідною періодичністю і відповідно до усереднених термінів служби елементів контактній мережі, а також виконання термінових (аварійних) ремонтів, при яких несправні елементи ремонтують або замінюють. До складу технічного обслуговування входить повсякденне спостереження за станом пристроїв, проведення оглядів при обходах і об'їздах (ТО-1), діагностування, випробування і вимірювання (ТО-2) і технічне обслуговування (ТО-3). Розрізняють наступні види ТО-1. Об'їзди в кабіні електрорухомого складу або на автомотрисі з оглядом контактної мережі і пристроїв електропостачання проводяться начальниками районів, електромеханіками або досвідченими електромонтерами, які спостерігають за станом контактної мережі, виявляють видимі пошкодження ізоляції, струн, фіксаторів і інших елементів, порушення їх регулювання або розташування. Обходи з оглядом також виконуються начальниками районів, електромеханіками або найбільш досвідченими електромонтерами з візуальною оцінкою стану обслуговуваних пристроїв і уточненням об'єму робіт по поточному і капітальному ремонтах. При обходах огляду піддаються всі пристрої і вузли, опорні і підтримуючі конструкції, перевіряються їх стан і відповідність вимогам Правив [22], особливо в місцях, де проводилися ремонтні роботи на контактній мережі і залізничній колії. При тому, що пройшло електрорухомого складу проводять спостереження за якістю струмознімання, на станціях стиковки оглядають устаткування і апаратуру пунктів угрупування. Оглядають відповідно до місячних графіків, комплексно, по анкерних ділянках перегонів, а на станціях - по групах шляхів з використанням біноклів і вимірювальних приладів. Позачергові об'їзди і обходи з оглядом призначаються службою Е або ЕЧ в період зміни температури (на 20 °С і більш), сильного дощу, мокрого снігу, вітру, грози, ожеледі, після ряду КЗ по невияснених причинах, а також в інших випадках виробничої необхідності. Крім того, вони можуть поєднуватися з черговими об'їздами. Район проведення позачергових об'їздів і обходів обмежується можливою зоною передбачуваних небезпечних змін. Об'їзди з перевіркою струмознімання призначаються Е або ЕЧ для виявлення місць з низькою якістю струмознімання (підбивки на струмоприймачах, іскріння). Їх проводять із спеціальних оглядових веж, вагонів-лабораторій, кабіни другого електровоза, з вікна або торцевих дверей першого вагону пасажирського поїзда. Перевірка може проводитися за допомогою спеціальних приладів для контролю відривів струмоприймачів або шляхом візуальних спостережень за іскрінням. Обходи з контрольним оглядом очолює начальник, заступник начальника або інженер по контактній мережі дистанції електропостачання. Їх проводять з метою контролю роботи персоналу ЕЧК, оцінки стану закріплених за ними пристроїв, виявлення відступів від Правил [22], типових проектів, а також для уточнення планів ремонтних робіт. Крім того, проводять спеціальні огляди перетинів ВЛ з контактною мережею; запобіжних щитів на штучних спорудах і огляди пунктів угрупування і устаткування станцій стикування. Для виявлення несправностей або відхилень від нормативних вимог і регламентованих параметрів проводять діагностичні випробування і вимірювання. У їх склад входять: діагностування фарфорових тарілчастих ізоляторів, залізобетонних опор, фундаментів, місць з'єднань проводів і контактів раз'єднувачів; вимірювання з перевіркою справності іскрових проміжків і діодних заземлювачів, опору ізоляції електродвигунів моторних приводів і фундаментів, а також корозійної активності грунту і комплексне діагностування контактної мережі вагоном-лабораторією. Діагностику проводить спеціально навчений персонал, використовуючи засоби технічного діагностування, а також вимірювальних вагонів, штанг і приладів, зокрема спеціальні групи виконують діагностування опор, фундаментів і заземляючих пристроїв. Про один з видів технічного обслуговування - верховому обстеженні контактної підвіски - докладніше розказано в п. 5.8. Виявлені несправності, які можуть викликати порушення в русі поїздів або електропостачанні, усувають негайно, останні ліквідовують в терміни, передбачені поточним або капітальним ремонтами. Всі недоліки і зауваження реєструють в Журналі оглядів і несправностей по перегонах і станціях, а на крупних станціях - по парках. У об'єм поточного ремонту (ТР) входять комплексна перевірка стану і ремонт всіх елементів контактної мережі, живлячих і відсисаючих ліній, ВЛ, ліній ДПР, низьковольтних мереж і хвилеводів, усунення відхилень від встановлених норм змісту або від нормального стану, а також ретельний огляд устаткування з перевіркою кріплення, регулюванням, чищенням, мастилом і заміною окремих зношених деталей і вузлів. Мета поточного ремонта – ліквідація несправностей, що з'явилися, на самому початку їх виникнення. Об'єми ТР і терміни його проведення призначають залежно від технічного стану і характеру несправностей окремих вузлів і арматури, виявлених при ТЕ, терміну експлуатації, ступеня забрудненості атмосфери, значущості і вантажонапруженості ділянки. Крім того, при поточному ремонті визначають і уточнюють необхідність, об'єм і терміни проведення капітального ремонту. Роботи по ремонту, модернізації і реконструкції контактної мережі виконують ремонтні бригади ЕЧК, спеціалізовані ремонтні ділянки дистанцій електропостачання або енергомонтажні (електромонтажні) поїзди залізниць. Бригади ділянок і поїздів притягуються тільки до усунення пошкоджень при аваріях, крахах і стихійних лихах. Виконання окремих видів оглядів, вимірювань і діагностування здійснюють фахівці РРУ. Розмежування функцій між ЕЧК і цими підрозділи здійснює начальник ЕЧ. Крім того, на ЕЧК можуть покладатися обов'язку по ТЕ і ремонту електроустановок зовнішнього освітлення переїздів, зупинних пунктів, станцій, основного і резервного живлення пристроїв СЦБ, пристроїв для живлення електричного обігріву стрілочних перекладів і пасажирських складів в пунктах їх відстою, а також інших установок по переліку, що встановлюється начальником ЕЧ. Роботи по ТЕ і ремонту проводять відповідно до технологічних карт. Залежно від характеру виконуваних робіт, вимог безпеки і технічної оснащеності окремі роботи об'єднують в технологічні комплекси. Роботи по ТЕ і ТР залежно від технології виконують в «вікна» або без перерви в русі поїздів в інтервалах між поїздами із застосуванням автомотрис, дрезин, знімних веж, сходів і інших технічних засобів. У графіці руху поїздів повинні передбачатися технологічні «вікна» в світлий час доби тривалістю 1-2 ч для робіт, що вимагають зняття напруги, і всіх робіт в місцях, де утруднено прибирання з шляху знімних ізолюючих веж для пропуску поїздів (у тунелях, скельних виїмках, на мостах, високих насипах неповного профілю, у високих платформ і ін.), а також на кривих ділянках шляху малого радіусу, де не забезпечується видимість поїздів, що наближаються. Перелік цих місць визначається начальником ЕЧ і затверджується начальником відділення дорогі. При виконанні робіт, що вимагають зняття напруги, на ділянках, де дозволяє профіль шляху, пропуск поїздів може проводитися з опущеними струмоприймачами. Перелік таких ділянок затверджується начальником відділення дорогі. При русі поїздів з інтервалом менше 10 мін всі роботи на контактній мережі повинні виконуватися в технологічні «вікна» тривалістю 2 ч не менше двох разів на тиждень для кожного району контактної мережі по кожному шляху. Згідно Правилам [22] потреба в «вікнах» визначається розрахунком залежно від терміну служби і стану пристроїв, ступеня забрудненості і агресивності атмосфери, вантажонапруженості ділянки. Аналіз динаміки використання «віконного» часу на контактній мережі показує зростання тривалості «вікна» з 1,51 ч в 1996г. до 1,84ч на 1 км. експлуатаційної довжини в 2000 р., що складає 7,6% [8]. Всі роботи бригад контактної мережі ЕЧК по технічному обслуговуванню, поточному і капітальному ремонтам регламентуються річним планом ППР з розбиттям по місяцях. Річний план на майбутній рік складається не пізніше за грудень поточного року і затверджується начальником ЕЧ. При його складанні використовують технологічні карти і норми часу, а також враховують дані про технічний стан пристроїв, виявлені при оглядах, діагностуванні, обстеженні, випробуваннях і вимірюваннях. У річному плані передбачають також роботи по реконструкції і споруді нової контактної мережі і супутні роботи при капітальному ремонті шляху. На основі річного плану з урахуванням виконання робіт в попередній період і фактичного стану, виявленого в результаті повсякденних спостережень і результатів випробувань і діагностування, начальник ЕЧК складає відомість робіт на майбутній місяць, затверджує її у керівництва ЕЧ і забезпечує її виконання. У всіх підрозділах ЕЧ ведеться облік виконання плану ТЕ і ремонту, результатів діагностування, обстежень, випробувань і вимірювань, заміни опор, ізоляторів, проводів, окремих елементів і конструкцій, крім того, в ЕЧ ведеться і щорічно коректується паспорт контактної мережі. Всі пошкодження враховуються, розслідуються і аналізуються, виявляються причини дефектів устаткування, конструкцій і вузлів, а також правильність роботи захисту від струмів КЗ. При аналізі дій персоналу виявляються особи, винні в порушеннях, і розробляються заходи по запобіганню подібним пошкодженням і порушенням. За підсумками року дистанція електропостачання аналізує ті, що мали місце на контактній мережі пошкодження і допущений брак в поїздовій і маневровій роботі. Робота ЕЧК оцінюється по виконанню річного і місячного планів виконання робіт, витрат робочої сили і експлуатаційних витрат на 1 км. розгорненої довжини контактної мережі. Наприклад, при нормі 0,12-0,18 чіл. на 1 км. розгорненої довжини в 2001 р. витрати робочої сили на зміст і поточний ремонт пристроїв контактної мережі склали 0,12 чіл. [8]. Читайте також:
|
||||||||
|