Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Програма навчальної дисципліни

Змістовий модуль І. Теоретико-методологічна база глобалізації

Тема 1. Часові межі феномену глобалізації.

Тема 2. Сучасна методологія глобалістики.

Тема 3. Школи і міждисциплінарний статус глобалістики.

Тема 4. Становлення глобальної економіки.

Змістовий модуль ІІ. Сучасна система світової економіки та перспективи її глобального розвитку

Тема 1. Цивілізаційні виміри глобальних економічних процесів.

Тема 2. Суперечності і дуалізм сучасного етапу глобалізації.

Тема 3. Парадоксальна природа глобальних трансформацій.

Тема 4. Альтерглобалізм та його форми.

Тема 5. Глобальна економіка як прогностична реальність.

Тема 6.Регулятивні механізми глобальної економіки.

Тема 7. Міжнародні стратегії глобалізації.

Тема 8. Конкурентна стратегія розвитку України в умовах і глобалізації.


Структура навчальної дисципліни

Назви тем Кількість годин
денна форма Заочна форма
усього у тому числі усього у тому числі
л п лаб інд. с.р. л п лаб інд. с/р
  - -            
Змістовий модуль І. Теоретико-методологічна база глобалізації
Тема 1. Часові межі феномену глобалізації.                  
Тема 2. Сучасна методологія глобалістики.                
Тема 3. Школи і міждисциплінарний статус глобалістики.                  
Тема 4. Становлення глобальної економіки.                
Разом за модулем 1                
Змістовий модуль ІІ. Сучасна система світової економіки та перспективи її глобального розвитку
Тема 1. Цивілізаційні виміри глобальних економічних процесів.                  
Тема 2. Суперечності і дуалізм сучасного етапу глобалізації.                
Тема 3. Парадоксальна природа глобальних трансформацій.                  
Тема 4. Альтерглобалізм та його форми.                
Тема 5. Глобальна економіка як прогностична реальність.                  
Тема 6. Регулятивні механізми глобальної економіки.                
Тема 7. Міжнародні стратегії глобалізації.                  
Тема 8. Конкурентна стратегія розвитку України в умовах і глобалізації.                
Разом за модулем 2                
Усього годин - -            
                             

 


 




Переглядів: 345

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мета та завдання навчальної дисципліни | Лекційні заняття

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.