Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






THE METHOD OF ANALYSIS

Form of Analysis

The following form will be sufficient for the purposes of this chapter. The fourth example is a Complex sentence; the other three are Simple sentences:

“… A man convinced against his will is of the same opinion still. He made himself mean and of no reputation. The second master of the school has been teaching my son Euclid since Thursday last. Whom the gods love die young.”

 

Nominative or its Equivalent

This is the chief part of the Subject, and when there is no enlargement, it is the only part. It is this that fixes the number and person of the Finite verb. Its most typical form is that of a noun or pronoun in the Nominative case. This is sometimes called the Subject-word, so as to distinguish it from what is called the Enlargement.

The following is a list of the various forms in which the Subject-word or its equivalent can be expressed. There is no need to commit this list of forms to memory. They are enumerated to show what the student may expect to find.

 

(1) Noun. – A ship went out to sea yesterday.

(2) Adj. used as Noun. – The brave are always respected.

(3) Pronoun. – He (some one previously named) has gone.

(4) Noun-Infinitive. – To walk regularly is good for health.

(5) Gerund. – Reading is good for the mind.

(6) Noun-phrase. – How to do this is a difficult question.

(7) Noun-clause. – Whom the gods love die young.

 

Note 1. – Sometimes a sentence begins with “it”, and the Subject is placed after the verb: “It is easy to do this.” Here the “it” is redundant, and may be left out in the analysis: - “To do this is easy.”

 

Note 2. – When the Finite verb is in the Imperative mood, the Nominative is understood, as, “Go!” Here “go” is the Finite verb, and “they” or “you” is the implied Nominative.

 




Переглядів: 310

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Main Clause Adverb-Clause Adverbial Relation | Enlargement

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.