МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
За напрямом підготовки «Маркетинг»Тести з дисципліни «Маркетинг» Для проведення держіспиту за напрямом підготовки «Маркетинг»
1. Передумовами виникнення маркетингу є: 1. розширення товарного асортименту; 2. розширення активів і пасивів підприємства; 3. наявність конкурентного середовища щодо виробників та споживачів продукції; 4. здійснення цінової політики. 2. Маркетинг треба розглядати як: 1. інструмент підвищення ефективності системи будь-якої сфери; 2. засіб забезпечення ефективності виробничої діяльності; 3. процес вивчення, формування і задоволення потреб споживачів з метою одержання прибутку; 4. знаряддя забезпечення ефективності сфери обміну. 3. До рис сучасного маркетингу належать: 1. неефективність; 2. інноваційність; 3. збитковість; 4. масовість. 4. Маркетинг починається з: 1. інвестування; 2. розробки та виробництва товару для продажу; 3. інформаційно-рекламної кампанії; 4. вивчення ринку та запитів споживачів. 5. Мультимаркетинг передбачає: 1. скорочення часу на створення нового товару, тобто являє собою відповідну реакцію на виявлений попит; 2. багатоканальний рух товарів; 3. можливість оперативного реагування за допомогою комплексу маркетингових заходів на сигнали ринкового середовища під час реалізації збутових завдань виробника; 4. діяльність, засновану на точному, детальному сегментуванні ринку, націлену на задоволення потреб вузького кола людей або навіть конкретної людини. 6. Ціна – це: 1. вартісна категорія; 2. інструмент розподілу; 3. засіб контролю; 4. ревізія. 7. Базові моделі ціноутворення базуються на: 1. витратах виробництва, конкуренції, попиті; 2. валовому прибутку, пропозиції, постачальниках; 3. попиті, дискримінації; 4. теорії трудової вартості. 8. Функція бізнесу сфери виробництва і торгівлі полягає насамперед у: 1. створенні корисності для споживача; 2. забезпеченні зайнятості населення в регіоні; 3. задоволенні підприємницьких амбіцій певної частки населення. 4. отриманні прибутків підприємством. 9. Модифікація ринку спрямована на: 1. застосування активних заходів стимулювання збуту; 2. збільшення споживання існуючого товару за рахунок пошуку нових споживачів на нових сегментах ринку ; 3. розробку більш дійової реклами ; 4. поліпшення якості, властивостей та зовнішнього оформлення товару. 10. Концепція маркетингу стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно щоб: 1. витрати на виробництво товару були мінімальні, а ціни – доступні якнайбільшій кількості покупців; 2. товари мали найвищу якість та експлуатаційні характеристики; 3. зусилля у сфері збуту та стимулювання покупців були максимальні; 4. виявлялися та задовольнялися потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти. 11. Виробнича концепція стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно щоб: 1. витрати на виробництво товару були мінімальні, а ціни – доступні якнайбільшій кількості покупців; 2. товари мали найвищу якість та експлуатаційні характеристики; 3. зусилля у сфері збуту та стимулювання покупців були максимальні; 4. виявлялися та задовольнялися потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти. 12. Імідж продукту, марки, фірми - це: 1. позитивна асоціація, що виникає в людині у зв’язку з найменуванням продукту, марки, підприємства; 2. сукупність якісних і вартісних характеристик товару; 3. ступінь привабливості товару для споживача ; 4. період, коли товар купується споживачами . 13. Рік, у якому Українська Асоціація Маркетингу стала членом ЕSOMAR (Світової асоціації професіоналів соціологічних і маркетингових досліджень) та EMC (Європейської маркетингової конфедерації), – це: 1. 2005 р.; 2. 2000 р.; 3. 2007 р.; 4. 2004 р. 14. Товарна концепція стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно, щоб: 1. витрати на виробництво товару були мінімальні, а ціни – доступні якнайбільшій кількості покупців; 2. товари мали найвищу якість та експлуатаційні характеристики; 3. зусилля у сфері збуту та стимулювання покупців були максимальні; 4. виявлялися та задовольнялися потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти. 15. Суб’єкти конкуренції – це: 1. малі підприємства, спільні підприємства; 2. державні підприємства; 3. підприємства, які виробляють і продають або купують і перепродають товари; 4. підприємства споживчої кооперації. 16. Концепція інтенсифікації комерційних зусиль стверджує, що для досягнення цілей фірми необхідно, щоб: 1. витрати на виробництво товару були мінімальні, а ціни – доступні якнайбільшій більшій кількості покупців; 2. товари мали найвищу якість та експлуатаційні характеристики; 3. зусилля у сфері збуту та стимулювання покупців були максимальні; 4. виявлялися та задовольнялися потреби споживачів краще, ніж це роблять конкуренти. 17. Маркетингове дослідження – це: 1. вивчення теорії маркетингу; 2. дослідна діяльність, спрямована на задоволення інформаційно-аналітичних потреб маркетингу; 3. розробка маркетингових планів і стратегій щодо управління різноманітними ринковими явищами і процесами; 4. вивчення практики маркетингу. 18. Концепція соціально-етичного маркетингу вимагає від суб'єктів ринку: 1. прагнення держави, товаровиробників і споживачів до збільшення своїх доходів; 2. прагнення товаровиробників щодо збільшення своїх доходів за рахунок створення дефіциту пропозиції товару; 3. прагнення держави контролювати виробництво товарів; 4. задоволення потреб споживачів, одержання товаровиробником прибутку та виконання вимог суспільства щодо збереження довкілля. 19. Філософський аспектмаркетингу: 1. пріоритетне задоволення запитів покупця або клієнта, орієнтація на постійне новаторство, пріоритет довгострокових цілей діяльності над короткостроковими; 2. постійна турбота про образ фірми і її продукції, стимулювання почуттєвого, а не раціонального сприйняття продукту; 3. орієнтація діяльності фірми на охорону здоров'я споживачів і навколишнього середовища, тобто забезпечення відповідних заходів безпеки; 4. сумарний ефект філософського, поведінкового, інформаційного аспектів, аспектів принципу дії, диференціації, організаційного і соціального аспектів. 20. До основних функцій маркетингу не належать: 1. маркетингові дослідження; 2. товарна і цінова політики; 3. технічне переобладнання виробництва; 4. розподільча і комунікаційна політики. 21. Потреба – це: 1. потреба, яка підкріплена спроможністю, тобто забезпечена грошима; 2. відчуття людиною нестачі чого-небудь; 3. нужда, яка набула специфічної форми відповідно до культурного рівня та особи індивіда; 4. засіб підвищення ефективності маркетингової діяльності. 22. Обмін – це: 1. акт одержання будь-якого бажаного об'єкта з пропозицією чого-небудь натомість; 2. все те, що може задовольнити нужду або потребу і пропонується для ринку з метою привернення уваги, придбання, використання або вживання; 3. сукупність існуючих та потенціальних покупців товару; 4. комерційний обмін цінностями між двома сторонами. 23. Проведення маркетингових досліджень дозволяє здійснити: 1. пошук потенційних покупців та детальний аналіз потреб існуючих покупців; 2. дослідження поведінки та мотивації покупців; 3. продаж товарів за ціною, нижчою за собівартість; 4. поступове захоплення цільового ринку збуту. 24. Спостереження – це: 1. уточнення, яка марка товару купується найчастіше; 2. реєстрація поведінки людей, яка доступна безпосередньому спостереженню і містить цікаву для дослідника інформацію; 3. дослідження зв’язку спостерігача з об’єктом спостереження; 4. техніка фіксації особливостей, елементів поведінки об’єкта спостереження. 25. Мета процесу управління маркетингом – визначити перспективні напрямки маркетингової діяльності, які зможуть забезпечити фірмі: 1. максимально широкий асортимент продукції; 2. монопольне положення на ринку; 3. максимальне завантаження виробничих потужностей; 4. конкурентні переваги на ринку.
26. Основна відмінність попиту від потреби полягає в тому, що: 1. попит забезпечений купівельною спроможністю; 2. попит є конкретнішим поняттям, а потреба – переважно абстрактна; 3. попит реалізується на ринку; 4. попит, порівняно з потребою, є суб’єктивним. 27. Потреби розподіляють відповідно до теорії А. Маслоу: 1. на п'ять рівнів і дві категорії; 2. на два рівні і п'ять категорій; 3. на п'ять категорій і два рівні; 4. на п’ять рівнів і три категорії. 28. До рушійних сил ринкової економіки А. Сміт зараховував: 1. дію законів попиту і пропозиції; 2. повну зайнятість; 3. сильну державну владу; 4. цільові державні капіталовкладення. 29. Маркетингові ризики поділяються на: 1. міжнародні та національні; 2. об’єктивні та суб’єктивні; 3. внутрішньогалузеві та зовнішньогалузеві; 4. основні та другорядні. 30. Модель ринку охоплює такі елементи як: 1. попит, пропозиція, ринок; 2. товар, вартість, ціна; 3. попит, пропозиція, ціна; 4. товар, попит, дохід. 31. Маркетингова ревізія – це: 1. об’єктивне оцінювання маркетингових функцій підприємства, застосовуваних методів і процедур, а також діяльності персоналу; 2. перевірка фінансових показників підприємства; 3. аналіз виробничо-збутової діяльності; 4. перевірка виконання бізнес-плану. 32. Суть цінової політики полягає: 1. у свідомому керуванні діяльністю із встановленням цін; 2. дослідженні рівня попиту на товари і послуги; 3. у створенні і підтриманні в динаміці оптимальної структурицін на товари і на ринках; 4. у свідомому керуванні діяльністю із встановленням цін, у створенні і підтриманні в динаміці оптимальної структурицін на товари і на ринках. 33. Якщо ціна встановлюється нижчою, ніж у конкурентів, на короткий термін, пропонується така стратегія: 1. "збирання вершків"; 2. психологічного впливу; 3. лідера на ринку; 4. просування на ринок. 34. Максимальна ціна товару визначається: 1. величиною попиту на товар; 2. цінами конкурентів на аналогічний товар; 3. найвищим рівнем сукупних витрат; 4. монопольним статусом виробника. 35. Складові елементи структури оптової ціни підприємства – це: 1. собівартість продукції, нормативний прибуток; 2. собівартість продукції, нормативний прибуток, ПДВ; 3. собівартість продукції, нормативний прибуток, ПДВ, акциз; 4. собівартість 36. Стимулююча функція ціни для виробника нової продукції переважно проявляється через: 1. встановлення в ціні більш високого рівня прибутку; 2. збільшення самої ціни; 3. зменшення ставки ПДВ; 4. збільшення ставки акцизного збору. 37. Ціна, яка встановлюється договором залежно від певних умов на певну дату: 1. тверда; 2. змінювальна; 3. ринкова; 4. оптова. 38. Ціна рівноваги товару на ринку – це ціна, яка: 1. урівноважує витрати на виробництво та корисність товару; 2. балансує витрати на виробництво та якість товару; 3. пропонує кількість товару, що дорівнює потрібній ринку кількості товару; 4. балансує запити покупців та їх доходи. 39. Зоологічний музей продає студентам, дітям та дорослим квитки за різними цінами. Цей метод цінової дискримінації має назву: 1. модифікація цін залежно від споживчого сегмента; 2. залежно від іміджу продукту; 3. залежно від місця продажу; 4. залежно від часу. 40. Престижна ціна – це: 1. встановлення ціни на рівні ведучої фірми в галузі; 2. встановлення ціни на вироби найвищої якості і які мають певні особливості; 3. встановлення ціни, яка б забезпечила максимальний прибуток; 4. встановлення ціни на новий товар-імітатор. 41. Тендерне ціноутворення — це: 1. розрахунок цін, виходячи з реакції споживачів; 2. розрахунок цін, виходячи з поведінки конкурентів; 3. розрахунок цін, виходячи зі значень еластичності попиту; 4. розрахунок прямих витрат на виготовлення одиниці продукції. 42. Функція ціни, яка є основним чинником регулювання пропозиції товарів на ринку: 1. облікова; 2. балансуюча; 3. стимулююча; 4. розподільча. 43. Ціни, за якими товари реалізуються у роздрібній торговельній мережі населенню: 1. оптові ціни підприємства; 2. оптові ціни промисловості; 3. фіксовані ціни; 4. роздрібні ціни. 44. Ціна, що має стійку тенденцію до зниження, називається: 1. біржовою; 2. відпускною ціною підприємства; 3. спадною; 4. кошторисною. 45. Ціна, що визначається відповідно до теорій поведінки покупців, називається: 1. біржовою; 2. психологічною; 3. спадною; 4. кошторисною. 46. Встановлення низьких цін на товари з метою проникнення на нові ринки, завоювання попиту з подальшим підвищенням цін на товари – це: 1. стратегія «зняття вершків»; 2. стратегія низьких цін; 3. стратегія цільових цін; 4. стратегія пільгових цін. 47. Одним із найважливіших інструментів ринкових досліджень, спрямованих на виявлення ринкових можливостей розвитку є: 1. дослідження; 2. сегментація; 3. проектування; 4. прогнозування.
|
||||||||
|