МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Укажіть, за яким із показників можна визначити мінімальний обсяг виготовлення нового товару?1. за кривою спадаючого попиту; 2. за кривою пропозиції; 3. за місткістю ринку; 4. за точкою беззбитковості. 49. Товарний клімат – це: 1. сукупність факторів зовнішнього середовища підприємства; 2. об’єкт із параметрами, що підлягають вимірюванню і перевірці; 3. сукупність факторів внутрішнього середовища підприємства; 4. період, протягом якого товар знаходиться на ринку і в сфері споживання. 50. Визначте, які елементи комплексу маркетингу утворюють основу маркетингової програми фірми: 1. продукт, ціна, канали збуту, цільовий ринок; 2. продукт, ціна, цільовий ринок, просування; 3. продукт, ціна, канали збуту, просування; 4. товар, ціна, персональний продаж, просування. 51. Укажіть, що являє собою маркетингова стратегія: 1. спосіб досягнення маркетингової мети, що характеризується цільовим ринком та маркетинговою програмою для її досягнення та значним горизонтом планування; 2. щоденне прийняття відповідних операційних рішень, необхідних для досягнення успіху маркетингової стратегії; 3. ефективне використання маркетингового плану, що потребує посиленої уваги до деталей; 4. спосіб просування продукту, за якого використовується пряма комунікація зі споживачем. 52. Укажіть, що являє собою маркетингова тактика: 1. спосіб досягнення маркетингової мети, що характеризується цільовим ринком та маркетинговою програмою для її досягнення та значним горизонтом планування; 2. щоденне прийняття відповідних операційних рішень, необхідних для досягнення успіху маркетингової стратегії; 3. ефективне використання маркетингового плану, що потребує посиленої уваги до деталей; 4. спосіб просування продукту, за якого використовується пряма комунікація зі споживачем. 53. Товарний потенціал – це: 1. сукупність факторів внутрішнього середовища підприємства; 2. комплекс скоординованих маркетингових заходів, спрямованих на досягнення організацією своїх цілей; 3. сукупність груп, підгруп, видів, різновидів та одиниць товарів, які пропонуються підприємством для продажу; 4. сукупність факторів зовнішнього середовища підприємства. 54. Товарний асортимент характеризують за допомогою ознак: 1. ширини, глибини, насиченості, гармонійності; 2. глибини, ширини, стабільності, насиченості, безпеки; 3. ширини, насиченості, безпеки, нешкідливості; 4. глибини, ширини, стабільності, насиченості. 55. Конкурентоспроможністю товару є: 1. найвищий у світі рівень якості товару; 2. здатність товару конкурувати на світовому ринку; 3. здатність товару конкурувати з аналогами на конкретному ринку в певний період часу; 4. найнижча собівартість товару. 56. Товарна одиниця – це: 1. відокремлена цілісність, що характеризується показниками величини, ціни, зовнішнього виду й іншими атрибутами; 2. вмістилище або оболонка товару; 3. укладена в упаковку послуга для розв’язання певної проблеми; 4. різноманітний товар; 57. Товари попереднього вибору: 1. дорогі престижні і спеціальні автомобілі; 2. індикатори радіоактивності та газові лічильники; 3. одяг і меблі; 4. чай і цукерки. 58. Товари імпульсної купівлі – це: 1. товари, що купуються регулярно; 2. товари, що купуються без попереднього планування і пошуків; 3. товари, що купуються при виникненні гострої потреби в них; 4. товари для екстрених випадків. 59. Товари для екстрених випадків: 1. товари, що купуються регулярно; 2. товари, що купуються без попереднього планування і пошуків; 3. товари, що купуються під час виникнення гострої потреби в них; 4. товари імпульсної купівлі 60. Група технічних показників конкурентоспроможності характеризує: 1. властивості продукції з точки зору готовності її задовольняти конкурентну потребу; 2. ціну споживання, тобто витрати споживача, які необхідні для задоволення його потреби; 3. технічний рівень, який визначається оцінкою відповідності товару сучасним вимогам; 4. умови придбання та використання товару. 61. За комерційними умовами конкурентоспроможність визначається: 1. рівнем ціни, терміном постачання, умовами оплати, рівнем митних зборів, податків, ступенем відповідальності продавців за виконання зобов’язань і гарантій; 2. наближенням продавців до покупців; доставка продавцями товарів до місця споживання; зручність розрахунків; 3. класифікаційними параметрами ; 4. естетичними характеристиками, які поєднують зміст і форму предмету. 62. Сукупність якісних та вартісних характеристик товару, які сприяють створенню переваг даного товару перед товарами-конкурентами в задоволенні конкретної потреби споживача: 1. конкурентоспроможність товару ; 2. імідж товару ; 3. товарний знак; 4. рейтинг товару 63. Диверсифікація – це: 1. розповсюдження господарської діяльності підприємства на нові сфери; 2. процес придбання або включення в структуру підприємства нових виробництв, які технологічно входять у процес виробництва; 3. проникнення підприємств у галузі, які не мають прямого виробничого зв’язку або функціональної залежності від основної їх діяльності; 4. створення альянсів між компаніями, які зацікавлені в інтеграції без переходу прав власності. 64. Концепція, що визначає послідовність періодів існування товару: 1. життєвий циклу товару ; 2. період розробки товару ; 3. модифікація ринку ; 4. проникнення у нові сегменти ринку. 65. Етапи життєвого циклу товару: 1. впровадження, зростання, зрілості, падіння 2. розробки, росту, зрілості, упаду 3. розробки, росту, падіння, зниження 4. впровадження, падіння, зрілості, стабілізації 66. Усе, що призначене для задоволення певної потреби і пропоноване на ринку для продажу – це: 1. аудиторські послуги; 2. послуги фондової біржі; 3. товар; 4. маркетинговий план. 67. Рівні сприймання товару, як носія функціонально-корисних властивостей: 1. марка товару, задум товару, образ товару; 2. товар особистого попиту, товар пасивного попиту; 3. споживчий товар, товар повсякденного попиту; 4. товар за задумом, реальне виконання товару, товар із підкріпленням. 68. Товари особливого попиту – це: 1. товари, які споживач звичайно купує часто, без роздумів; 2. товари, які споживач у процесі вибору і купівлі, порівнює між собою; 3. товари з унікальними характеристиками, придбання яких потребує від покупців додаткових зусиль; 4. товари, про які споживач не знає або знає, проте не планує їх купівлю. 69. Якість – це: 1. сукупність властивостей і характеристик продукції, які можуть задовольнити певні потреби; 2. характеристика спеціальних показників однієї чи кількох властивостей продукції; 3. функціонально корисні властивості товару; 4. матеріальний або нематеріальний результат діяльності чи процесу. 70. До факторів, які стимулюють якість товару, належать: 1. якість сировини, матеріалів, комплектуючих виробів; 2. якість технологічних процесів виготовлення товару; 3. матеріальна зацікавленість робітників; 4. умови транспортування. 71. Ступінь привабливості товару для споживачів, який визначається можливістю задоволення цілого комплексу їх вимог, – це: 1. конкурентоспроможність товару; 2. якість товару; 3. імідж товару; 4. фірмовий стиль. 72. Стадія життєвого циклу товару, на якій у рекламному зверненні робиться акцент на якості, престижності товару, – це стадія: 1. зрілості; 2.зростання збуту; 3. виведення товару на ринок; 4. спаду. 73.Елемент логістики, забезпечує фізичне переміщення матеріалопотоків і зв'язок різних ланок логістичного ланцюга між собою: 1. постачання; 2. розподіл; 3. транспортування; 4.складування. 74. Межі логістичної системи визначаються: 1. довільно; 2. на основі чинних нормативних документів, які регламентують діяльність підприємств; 3. циклом обігу засобів виробництва; 4. становищем підприємства на ринку. 75. Елемент логістики, пов'язаний зі збором, обробкою, аналізом логістичної інформації, побудовою й оптимізацією логістичних інформаційних систем: 1. постачання; 2. розподіл; 3. складування. 4. інформаційне забезпечення; 76. Закупівельна логістика – це управління матеріальними потоками: 1. у процесі створення матеріальних благ або надання матеріальних послуг; 2. у процесі забезпечення підприємства матеріальними ресурсами; 3. у процесі реалізації продукції; 4. на транспортних ділянках.
77. Керування запасами в логістичній системі відбувається: 1. на етапі постачання виробництва; 2. в основному виробництві; 3. на етапі розподілу готової продукції; 4. протягом всього логістичного ланцюга. 78. Функція, яка є безпосередньою функцією менеджера з логістики: 1.вибір транспорту; 2. ринкові дослідження; 3. розробка рекомендацій зі зняття з виробництва застарілої продукції; 4. реклама. 79. Показник, який є основою для аналізу системи логістики: 1. граничні витрати; 2. загальні витрати; 3. постійні витрати; 4. змінні витрати. 80. Потік – це: 1. сукупність об'єктів, що сприймаються як єдине ціле. Вона існує як процес на деякому часовому інтервалі і вимірюється в абсолютних одиницях за певний період часу; 2. матеріальні ресурси, незавершена продукція і готова продукція, що знаходяться в стані руху; 3. потік ресурсів, які проходять шлях від конкретного джерела виробництва до моменту споживання; 4. потоки, що формуються на підприємстві. 81. Логістичні операції – це: 1. сукупність дій, спрямованих на перетворення тільки матеріального потоку; 2. сукупність дій, спрямованих на перетворення тільки інформаційного потоку; 3. сукупність дій, спрямованих на перетворення матеріального і інформаційного потоків; 4. укрупнена група логістичних функцій 82. Логістичний ланцюг – це: 1. укрупнена група логістичних операцій; 2. лінійно впорядкована множина учасників логістичного процесу, які реалізують доведення матеріального потоку від конкретного виробника до його споживачів; 3. частково впорядкована множина різних посередників, які реалізують доведення матеріального потоку від конкретного виробника до його споживачів; 4. безліч фізичних і юридичних осіб, що здійснюють логістичні операції. 83. Комунікаційній менеджмент – це: 1. особлива функція управління, покликана встановлювати і підтримувати взаємозв'язки, взаєморозуміння і співпрацю між організацією і різними цільовими групами на двосторонній основі; 2. цілісна система базових поглядів, ідей і постулатів, що затверджує пріоритет певних цінностей для досягнення поставлених цілей на користь конкретних груп людей; 3. набір найбільш важливих для компанії принципів, яких вона дотримується в своїй діяльності; 4. стратегічні плани компанії, зібрані в єдиний пакет документів, які створюються для визначення бізнес-цілей і шляхів їх досягнення. 84. Законом «Про рекламу» заборонена: 1. соціальна реклама; 2. прихована реклама; 3. реклама алкоголю; 4. реклама зброї. 85. Вкажіть на основні стилі рекламного звернення: 1. офіційно-діловий, науково-професійний, публіцистичний, літературний та фамільярний; 2. просте дикторське повідомлення, мюзикл; 3. анімаційний фільм, зарис з натури, порівняльна реклама; 4. сюжетне оповідання про товар та його властивості, гра, фільм, кліп, радіо оголошення. 86. Пік-тайм – це: 1. рекламна паперова обкладинка; 2. спеціально підготовлений рекламний ролик, створений для вивчення реакції аудиторії або як зразок для рекламодавців; 3. найзручніший час для рекламування на радіо і телебаченні; 4. стимулювання діяльності у сфері торгівлі. 87. Переконувальна реклама – це: 1. реклама, що застосовується для формування вибіркового попиту на певну марку товару через переконування споживача, що за свої гроші він отримає максимально цінну річ; 2. публічна неоплачувана діяльність підприємства з формування сприятливого ставлення до певного товару цього підприємства або до самого підприємства; 3. реклама, яка застосовується для того, щоб не дати споживачам забути про цей товар; 88. Рекламна аудиторія – це: 1. просування, сприяння продажу товарів; 2. загальна кількість людей, які можуть прочитати, побачити або почути рекламне звернення, що передається за допомогою засобів масової інформації; 3. об'єднання рекламних агентств для досягнення спільних цілей у рекламному бізнесі; 4. будь-яка оплачувана форма неособистого пред'явлення та просування товарів від імені виробника. 89. Перший етап процесу розробки комунікаційної програми: 1. вибір структури комплексу комунікацій; 2. встановлення цілей комунікацій; 3. визначення адресата; 4. розробка бюджету. 90. Звукова реклама із зоровим рядом: 1. аудіореклама; 2. відеоролик; 3. брандмауер; 4. аудіовізуальна реклама 91. До засобів розповсюдження реклами відносять: 1. пресу, телебачення, пошту, радіо, Інтернет, транспорт, сувеніри, упаковка; 2. газети та журнали, проспекти, презентаційні книги; 3. каталоги, бланки замовлень, рекламні листівки, купони для замовлень; 4. магнітофонні та відеозаписи, рекламні оголошення на радіо, телебаченні тощо, навіть вагони метрополітену. 92. Кінцевим об'єктом маркетингового комунікаційного впливу є: 1. споживач; 2. конкуренти; 3. контрольний орган; 4. місцеві мешканці. 93. Рекламодавець – це насамперед особа, яка: 1. виготовляє рекламну продукцію; 2. розробляє ідею рекламного звернення; 3. забезпечує розміщення рекламного повідомлення; 4. замовляє створення, виготовлення або розміщення реклами. 94. Деталізована розбивка рекламних витрат за конкретними товарами, ринками та ЗМІ: 1. кошторис; 2. глосарій; 3. брандмауер; 4. бюджет реклами. 95. Об’єднання різних інструментів маркетингових комунікацій призводить до отримання: 1. економічного ефекту; 2. соціального ефекту; 3. підприємницький ефект; 4. синергетичного ефекту. 96. Кого не можна зарахувати до суб'єктів, на яких спрямовуються заходи стимулювання збуту: 1. торговельні посередники; 2. споживачі-організації; 3. власний торговельний персонал; 4.конкурентів. 97. Що не належить до інструментів стимулювання збуту: 1. встановлення цінових знижок; 2. продаж товарів на умовах пільгового кредитування; 3. видача дисконтних карток; 4. зовнішня реклама.
98. До об'єктів PR-акцій зараховують: 1. безпосередньо цільові аудиторії – споживачі; 2. засоби масової інформації; 3. співробітники компанії; 4. світосприйняття, мода, стиль. 99. Відповідно до методу Парето множина керованих об'єктів поділяється на дві частини у пропорції: 1. 10/90; 2. 20/80; 3. 40/60; 4. 50/50. 100. Метою паблік-рилейшнз є: 1. привернення уваги покупців, виклик зацікавленості і бажання придбати товар, здійснення поштовху до купівлі товарів; 2. популяризація підприємств, організацій або окремих осіб серед цільових груп громадськості; 3. привертання уваги споживача, стимулювання купівлі і створення передумов для повторних закупівель, розвиток тривалих стосунків з отримувачем; 4.посилення імпульсної купівлі. 101. До недоліків зовнішньої реклами слід віднести: 1. відсутність вибірковості аудиторії; неможливість контакту з віддаленими аудиторіями; обмеженість творчого характеру; 2. не забезпечує конфіденційності інформації, вузька цільова аудиторія; 3. висока абсолютна вартість; перевантаженість рекламою; низька вибірковість аудиторії; 4. часовий тривалий розрив між купівлею місця і появою реклами; сусідство реклами конкурентів. 102. Товарна вітрина – це: 1. вітрина, коли поряд с товаром використовуються декоративні елементи, за допомогою яких підкреслюють найголовніші особливості товару; 2. оформлення з використанням жанрової сцени; 3. вітрина, зроблена до свят, ювілеїв, подій. 4.вітрина, основу якої становить товар без використання декоративних елементів; 103. Буклет – це: 1. рекламний листок містить суто рекламну, інформацію «помітніше» оформлено; 2. рекламний проспект, що містить безліч кольорових фотографій і малюнків, звичайно включає матеріали, що формують імідж фірми, часто випускається до ювілейних дат; 3. невеликий за обсягом, але якісно оформлений рекламний матеріал; 4. інформаційний лист виконується на фірмовому бланку, адресується конкретній особі і містить інформацію про фірму або товар. 104. Каталог – це: 1. перелік пропонованих товарів, які описані проілюстровані фотографіями, як правило, має форму брошури; 2. невеликий за обсягом, але якісно оформлений рекламний матеріал; 3. комерційна пропозиція має меншу рекламну спрямованість і велику маркетингову, містить умови угоди; 4. рекламний проспект, що містить безліч кольорових фотографій і малюнків, звичайно включає матеріали, що формують імідж фірми, часто випускається до ювілейних дат. 105. Маркетингові комунікації в країнах – членах Європейського Союзу (ЄС) не контролюються: 1. внутрішніми законами; 2. національними саморегулюючими організаціями; 3. законодавством ЄС; 4. українськими законами. 106. Діяльність з продажу товарів і послуг, яка передбачає використання Інтернету для оформлення замовлень і розрахунків носить назву: 1. інтернет-маркетинг; 2. система-інтернет; 3. маркетингова діяльність; 4.маркетингові комунікації. 107. Сайт, який об’єднує кілька інтернет-магазинів різних компаній називається: 1. форум; 2. мережевий супермаркет; 3. магазин; 4. компанія. 108. Знижки за обсяг купленого товару – це: 1. бонусні знижки; 2. кількісні знижки; 3. прогресивні знижки; 4. знижки «сконто». 109. Звичайна (прост знижка – це: 1. знижка з прейскурантної ціни; 2. знижка, яка надається постійним покупцям залежно від річного обсягу продажів; 3. знижка, яка надається постійним покупцям; 4. знижка, яка надається у вигляді безкоштовних послуг або великої кількості безкоштовних зразків. 110. Знижка «сконто» надається: 1. при розрахунку готівкою; 2. за кількість, обсяг або серійність покупки; 3. продавцям у сфері торгівлі; 4. коли одночасно застосовуються кілька видів знижок. 111. Основна функція підприємств виробничо-торговельної сфери – це: 1. створення робочих місць та забезпечення зайнятості населення; 2. створення матеріальних благ суспільства; 3. виробництво та продаж товарів ті послуг; 4. реалізація задекларованої програми. 112. Фірми користуються послугами маркетингових посередників, щоб: 1. позбутися багатьох обтяжливих функцій процесу виробництва та продажу товарів; 2. ефективніше виконувати основну функцію фірми – виготовляти вироби; 3. розширити коло фірм-учасників бізнесу і тим самим знизити конкуренцію; 4. збільшити зайнятість населення, його купівельну спроможність та обсяги закупівель ним товарів фірми. 113. Фірма «Тера» отримала генеральну франшизу від компанії «ІС» з правом продавати франшизу у Західному регіоні України. Форма франчайзингу, про яку йдеться, – це: 1. конверсійний франчайзинг; 2. корпоративний франчайзинг; 3. районний франчайзинг; 4. субфранчайзинг. 114. Прямим каналом називається той, за допомогою якого товар продається: 1. виробником – кінцевому споживачеві (користувачеві); 2. роздрібним торговцем – кінцевому споживачеві; 3. гуртовим торговцем – роздрібному торговцю; 4. виробником – гуртовому торговцю. 115. Розкрити особливості підприємств роздрібної торгівлі: 1. вони зручніші для споживача, бо трапляються практично скрізь; 2. вони приділяють менш уваги стимулюванню та розміщенню свого торговельного підприємства; 3. мають справу здебільшого з професійними клієнтами; 4. їх угоди і торговельна зона зазвичай більші. 116. Придбання підприємством сировини та напівфабрикатів для забезпечення безперервної роботи – це: 1. повторна закупівля без змін; 2. повторна закупівля з модифікацією; 3. закупівля для вирішення нових завдань; 4. виконання замовлення. 117. Кодування в маркетингових комунікаціх – це: 1. процес, у ході якого одержувач надає значення символам, які передав відправник; 2. процес представлення думки у символічній формі; 3. набір символів, які передає відправник; 4. немає правильної відповіді. 118. Головне завдання реклами – це: 1. інформування клієнтів про асортимент послуг; 2. формування та стимулювання попиту на запропоновані підприємством товари та послуги; 3. формування і підтримка іміджу організації; 4. немає правильної відповіді. 119. Якою мовою повинні бути тексти зовнішньої реклами (за Законом України «Про рекламу»): 1. російською і українською; 2. тільки російською; 3.тільки українською; 4. на бажання виробника. 120. До маркетингових комунікацій не належать: 1. іменні; 2. поліграфічні; 3. електронні; 4.візуальні. 121. Direct-mail – це: 1. зовнішнє оформлення буклета; 2.пряма поштова розсилка; 3. логотип підприємства; 4. бренд. 122. Стадія життєвого циклу товару, на якій у рекламному зверненні робиться акцент на якості, престижності товару, – це стадія: 5. зрілості; 6.зростання збуту; 7. виведення товару на ринок; 8. спаду.
123. Прогресивна знижка надається: 1. за кількість, обсяг або серійність покупки; 2. постійним покупцям та тим, у кому продавці найбільше зацікавлені; 3. через використання великої кількості безкоштовних зразків; 4. під час продажу товару на експорт. 124. Система КANBAN вперше була реалізована корпорацією: 1. Ford Motors; 2. Toyota Motors; 3. General Motors; 4. Mitsubishi. 125. Мікрологістична система MRP ґрунтується на концепції: 1. “точно у термін”; 2. “планування потреб / ресурсів”; 3. “реагування на попит”; 4. “загальної відповідальності”. 126. Складові маркетингового середовища фірми – це: 1. макросередовище в його різноваріантних виявах; 2. мікросередовище і засоби нейтралізації його негативного впливу; 3. макро- і мікросередовище; 4. різноманітні інструменти впливу на це середовище. 127. Впровадження нових послуг на ринок необхідно здійснювати: 1. як тільки намітився спад обсягу продажів найбільш ходових послуг; 2.на основі дослідження ринку; 3. на основі інтуіції; 4. на основі діяльності конкурентів. 128. Стимулюючий маркетинг пов'язаний із попитом: 1. ірраціональним; 2. негативним; 3. відсутнім; 4. нерегулярним 129. Суб’єкти конкуренції – це: 1. малі підприємства, спільні підприємства; 2. державні підприємства; 3. підприємства, які виробляють і продають або купують і перепродають товари; 4. підприємства споживчої кооперації. 130. Етап процесу маркетингових досліджень, який потребує найбільших витрат, – це: 1. розробка дослідницького проекту; 2. збір та систематизація інформації; 3. оцінювання інформації; 4. визначення проблеми. 131. Сучасна маркетингова інформаційна система – це: 1. сукупність програмних засобів та інформації; 2. організаційно-технічна система збору, систематизації та обробки маркетингової інформації; 3. система, спрямована на забезпечення процесів прийняття рішень у процесі управління підприємством; 4. система, що діє в комплексному та безперервному режимі. 132. Надійність маркетингової інформації – це: 1. використання в основному лише повторної інформації, офіційних даних, що публікуються статистичними та іншими державними органами; 2. максимальна її відповідність поглядам керівництва фірми і маркетологів; 3. забезпечення наукових принципів збору інформації (вірогідності, сталості, репрезентативності) і виключення тенденційності в її оцінці; 4. максимальна її відповідність поглядам споживачів. 133. Комплекс екологічного маркетингу формується під впливом: 1. законодавчих обмежень і регламентації; 2. збитковості; 3. думки споживачів; 4. сезонності. 134. В Україні екологічне підприємництво формується за такими напрямами: 1. використання застарілих технологій для хімічної промисловості; 2. інформатизації виробництва і збуту; 3. використання традиційних джерел енергії; 4. використання застарілих технології виробництва продуктів харчування. 135. Кодекс професійної етики в галузі прямою продажу має на меті: 1. пояснення продавцям умови повернення продукції та приймання її назад; 2. сприяння більш повному задоволенню потреб споживачів і захисту їх інтересів; 3. встановити ділові стосунки з продавцями на етичних та законних засадах; 4. забезпечити точною і повною інформацією стосовно продукції, можливостей, прав та зобов'язань, цін і витрат. 136. Основна перевага прямого продажу для споживача: 1. здійснення покупки у незручний час; 2. широкий спектр та асортимент товарів; 3. консультація та демонстрація відповідно до індивідуальних потреб; 4. неможливість спробувати чи протестувати продукцію перед купівлею. 137. Причини, які спонукають купувати продукцію методом прямого продажу: 1. неможливість розпочати власний бізнес і побудувати кар'єру; 2. витрачання часу на покупки; 3. наявність особистого консультанта, індивідуальний підхід до клієнта; 4. можливість отримати додатковий дохід. 138. Телевізійна реклама прямого відгуку відрізняється від звичайної телевізійної реклами тим, що: 1. значно менша за обсягами; 2. присвячена кільком товарам; 3. має вигляд 15–30 хвилинної програми, присвяченої одному товару; 4. застосовується в основному для продажу фінансових послуг. 139. Електронна торгівля – це: 1. «торговельні зали», в яких продавці, користуючись новими електронними технологіями, пропонують, свої товари та послуги, а покупці відшукують інформацію, яка їх цікавить; 2. процес купівлі та продажу, що підтримується електронними технологіями; 3. глобальна система комп'ютерних мереж; 4. компанії, які надають інформацію і маркетингові послуги абонентам за певну щомісячну плату. 140. Купівля товарів через Інтернет дає споживачам такі переваги: 1. мінімізація часу; 2. відсутність доступу до порівняльної інформації про подібні товари та компанію; 3. інформаційна перевантаженість мережі. 141. Конверсійний маркетинг пов'язаний із попитом: 1. ірраціональним; 2. надмірним; 3. негативним; 4. відсутнім. 142. Розширення діяльності підприємства за допомогою об’єднання або взяття під контроль інших підприємств – це: 1. інтенсивний розвиток; 2. інтеграційний розвиток; 3. диверсифікація; 4. спеціалізація. 143. Основна перешкода експорту послуг – це: 1. митні бар’єри країн-імпортерів; 2. місцеві традиції країн, куди експортують послуги; 3. прородні фактори; 4. соціально-економічні фактори. 144. Розвиваючий маркетинг пов'язаний із попитом: 1. ірраціональним; 2. надмірним; 3. негативним; 4. потенційним. 145. Ремаркетинг пов'язаний із попитом: 1. ірраціональним; 2. що знижується; 3. негативним; 4. відсутнім. 146. Синхромаркетинг пов'язаний із попитом: 1. нерегулярним; 2. надмірним; 3. негативним; 4. відсутнім. 147. Підтримуючий маркетинг пов'язаний із попитом: 1. ірраціональним; 2. надмірним; 3. повноцінним; 4. відсутнім. 148. Демаркетинг пов'язаний із попитом: 1. ірраціональним; 2. надмірним; 3. негативним; 4. відсутнім. 149. Глобальні маркетингові стратегії – це: 1. вузька товарна спеціалізація; 2. сегментація; 3. інтернаціоналізація; 4. „зняття вершків”. 150. Життєвий цикл товару – це крива динаміки товару, представлена в координатах: 1. тип клієнта – збут; 2. час – прибуток, збут; 3. час – кількість конкурентів; 4. час – збиток. .
|
||||||||
|