Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Всі вказані фактори, крім одного, можуть викликати провал продукту на ринку. Який це фактор?

а) невдало вибраний момент для виходу продукту на ринок;

б) невірне позиціонування;

в) відповідний маркетинговий аналіз;

г) сильна конкуренція.

 

36. Поняття “переважаючий товар” означає:

а) товар, який займає найбільшу ринкову частку;

б) товар, який займає найбільшу частку у виробництві підприємства;

в) товар диференційований, унікальний, із додатковими перевагами для покупця;

г) немає правильної відповіді.

 

37. Синергія – це…

а) накопичення енергозапасів;

б) інтеграція торговельного і споживчого маркетингу;

в) реалізація сильних сторін, поєднання технологічного або комерційного маркетингу;

г) немає правильної відповіді.

 

38. До основних особливостей сучасних НДДКР (науководослідних та дослідно-конструкторських робіт) відносять:

а) збільшення тривалості цього процесу у зв’язку з його ускладненням;

б) подорожчання, зменшення термінів;

в) зменшення ризику здійснення НДДКР;

г) всі відповіді вірні.

 

39. На якому з етапів процесу розроблення нового товару приймають рішення щодо його конструкції, технології виробництва, матеріалів, з яких його виготовлятимуть:

а) генерації ідей;

б) розроблення концепції товару та її перевірка;

в) розроблення товару;

г) комерційного виробництва.

 

40. Які із вказаних факторів важливі для успіху товару на ринку:

а) переваги, які пропонує продукт;

б) маркетингові переваги;

в) правильна сегментація та позиціонування;

г) всі вищеперераховані фактори.

 

 

Тема 7: Товарні марки, упаковка, кодування товару

1. Товарна марка – це:

а) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені;

б) ім’я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх диференціації від товарів і послуг конкурентів;

в) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично;

г) всі відповідні вірні.

 

2. До складових товарної марки не відносять:

а) фірмове ім’я;

б) фірмовий знак;

в) торговий образ;

г) бренд.

 

3. Фірмове ім’я – це…

а) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені;

б) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення;

в) персоніфікована товарна марка;

г) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично.

 

Який строк дії свідоцтва на державну реєстрацію знаків для товарів і послуг?

а) один рік;

б) три роки;

в) десять років;

г) п’ять років.

 

5. Державним органом в Україні щодо забезпечення правової охорони знаків на товари та послуги є…

а) Держпатент України;

б) ЄАН-України;

в) Держстандарт України;

г) Відповідне міністерство.

 




Переглядів: 778

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Що являє собою розробка нового товару? | Які позначення торговельного знака не можуть одержати державну правову охорону?

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.