МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Всі вказані фактори, крім одного, можуть викликати провал продукту на ринку. Який це фактор?а) невдало вибраний момент для виходу продукту на ринок; б) невірне позиціонування; в) відповідний маркетинговий аналіз; г) сильна конкуренція.
36. Поняття “переважаючий товар” означає: а) товар, який займає найбільшу ринкову частку; б) товар, який займає найбільшу частку у виробництві підприємства; в) товар диференційований, унікальний, із додатковими перевагами для покупця; г) немає правильної відповіді.
37. Синергія – це… а) накопичення енергозапасів; б) інтеграція торговельного і споживчого маркетингу; в) реалізація сильних сторін, поєднання технологічного або комерційного маркетингу; г) немає правильної відповіді.
38. До основних особливостей сучасних НДДКР (науководослідних та дослідно-конструкторських робіт) відносять: а) збільшення тривалості цього процесу у зв’язку з його ускладненням; б) подорожчання, зменшення термінів; в) зменшення ризику здійснення НДДКР; г) всі відповіді вірні.
39. На якому з етапів процесу розроблення нового товару приймають рішення щодо його конструкції, технології виробництва, матеріалів, з яких його виготовлятимуть: а) генерації ідей; б) розроблення концепції товару та її перевірка; в) розроблення товару; г) комерційного виробництва.
40. Які із вказаних факторів важливі для успіху товару на ринку: а) переваги, які пропонує продукт; б) маркетингові переваги; в) правильна сегментація та позиціонування; г) всі вищеперераховані фактори.
Тема 7: Товарні марки, упаковка, кодування товару 1. Товарна марка – це: а) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені; б) ім’я, термін, знак, символ, малюнок або їх поєднання, призначені для ідентифікації товарів або послуг одного продавця або групи продавців і їх диференціації від товарів і послуг конкурентів; в) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично; г) всі відповідні вірні.
2. До складових товарної марки не відносять: а) фірмове ім’я; б) фірмовий знак; в) торговий образ; г) бренд.
3. Фірмове ім’я – це… а) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені; б) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення; в) персоніфікована товарна марка; г) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично.
Який строк дії свідоцтва на державну реєстрацію знаків для товарів і послуг? а) один рік; б) три роки; в) десять років; г) п’ять років.
5. Державним органом в Україні щодо забезпечення правової охорони знаків на товари та послуги є… а) Держпатент України; б) ЄАН-України; в) Держстандарт України; г) Відповідне міністерство.
|
||||||||
|