Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Які позначення торговельного знака не можуть одержати державну правову охорону?

а) всі варіанти правильні;

б) офіційні назви держав;

в) знаки відзнак;

г) цитати з відомих творів без згоди автора.

 

7. Сукупність прийомів, що забезпечують визначену єдність усієї продукції виробника-продавця є…

а) фірмовим ім’ям;

б) фірмовим знаком;

в) торговельним образом;

г) фірмовим стилем.

 

8. Персоніфікована товарна марка це…

а) фірмове ім’я;

б) фірмовий знак;

в) торговельний образ;

г) фірмовий стиль.

 

9. До фірмового стилю товару відносяться…

а) логотип;

б) фірмовий блок;

в) фірмовий колір;

г) всі варіанти правильні.

 

10. Фірмовий знак – це…

а) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені;

б) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення;

в) персоніфікована товарна марка;

г) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично.

 

11. Торговий образ – це…

а) персоніфікована товарна марка;

б) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення;

в) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені;

г) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично.

12. Торговий знак – це…

а) персоніфікована товарна марка;

б) фірмове ім’я, фірмовий знак, торговий образ, що захищені юридично;

в) слово (літера) або група слів (літер), які можуть бути вимовлені;

г) символ, малюнок чи відмінний колір, позначення.

 

13. Однією з функцій маркування продукції з погляду виробника є:

а) сприяння розпізнаванню престижних продуктів з дуже високою ціною;

б) забезпечення покупця потрібною інформацією;

в) захист від підробок та можливості сплутати з іншими подібними товарами;

г) легке впізнавання споживачем, який вже знайомий з властивостями товару, що сприяє здійсненню купівлі з мінімальними зусиллями.

14. До функцій маркування продукції з погляду споживача належать:

а) сприяння розпізнаванню престижних продуктів з дуже високою ціною;

б) забезпечення покупця потрібною інформацією;

в) захист від підробок та можливості сплутати з іншими подібними товарами;

г) легке впізнавання споживачем, який вже знайомий з властивостями товару, що сприяє здійсненню купівлі з мінімальними зусиллями.

 

15. Розрізняють наступні види товарних марок:

а) марки виробників, марки дилерів, загальні марки;

б) загальнонаціональні марки, приватні марки, загальні марки;

в) дорогі марки, недорогі марки, нішові марки, тупікові марки;

г) відповіді а, б.

 

16. Марки виробників – це…

а) марки, у яких фігурує назва виробника, орієнтовані на широке коло споживачів;

б) відображають назву оптової або роздрібної збутової фірми;

в) загальнонаціональні марки;

г) відповіді а, г.

 

17. Марки дилерів – це…

а) марки, у яких фігурує назва виробника, орієнтовані на широке коло споживачів;

б) відображають назву оптової або роздрібної збутової фірми;

в) містять назву продукції без назв виробників або дилерів;

г) використання концепції франчайзингу.

 

18. Загальнонаціональні марки – це:

а) марки виробників;

б) марки визнані нацією;

в) марки імпортованих товарів;

г) немає правильної відповіді.

 

19. Загальні марки – це:

а) марки, визнані виробниками на ринку;

б) спільні марки для виробника й посередників;

в) містять назву продукції без назв виробників або дилерів;

г) марки, використовувані оптовою і роздрібною торгівлею.

 

20. Однією з характеристик дорогої марки є:

а) підтримання високої ціни;

б) обгрунтована ціна;

в) раціоналізація і патент;

г) пошук своєї ніші.

 

21. До характеристик дорогої марки не належить:

а) підтримання високої ціни;

б) інновації;

в) постійне удосконалення;

г) обгрунтована ціна.

 

 

22. До характеристик нішової марки відносять:

а) підтримання високої ціни;

б) інновації;

в) постійне удосконалення;

г) обгрунтована ціна.

 

23. Визначте характеристику, яка не має відношення до нішової марки:

а) підтримання високої ціни;

б) пошук своєї ніші;

в) раціоналізація і стандартизація;

г) інновація.

 

24. Основними характеристиками недорогої марки є:

а) обгрунтована ціна, інновація, раціоналізація;

б) постійне удосконалення, зниження затрат і ціни;

в) зниження затрат і ціни, раціоналізація і стандартизація;

г) вихід до нішової марки, зниження ціни.

 

25. Тупікова марка характеризується наступними критеріями:

а) обгрунтована ціна, інновація, раціоналізація;

б) постійне удосконалення, зниження затрат і ціни;

в) зниження затрат і ціни, раціоналізація і стандартизація;

г) вихід до нішової марки або до недорогої марки, зниження ціни.

 

26. Розрізняють ____ рівні управління товаром:

а) два;

б) три;

в) чотири;

г) немає правильної відповіді.

 

На якому рівні управління товаром менеджери марок відповідають за прибутковість конкретної марки, її позиціонування, виявлення цільових сегментів, визначення цінової політики, рекламу і розподіл?

а) першому;

б) другому;

в) третьому;

г) четвертому.

 

Менеджмери товарних категорій відповідають за прибутковість усіх марок, що входять в товарну категорію, і це дозволяє координувати їх розвиток і виключає “канібалізм”. Описані заходи характерні для ________ рівня управління маркою.

а) першого;

б) другого;

в) третього;

г) четвертого.

 




Переглядів: 690

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Всі вказані фактори, крім одного, можуть викликати провал продукту на ринку. Який це фактор? | Рішення щодо товарного асортименту розробляються на ______рівні управління товаром.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.007 сек.