МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Контрольні запитання і завдання1. Що розуміють під варіацією ознаки? 2. Які показники використовують для вимірювання варіації? 3. Як визначити амплітуду коливання ознаки? 4. Як розраховується середнє лінійне відхилення? 5. Що таке дисперсія і яке місце вона посідає у системі показників варіації? 6. Як визначити коефіцієнт варіації і яке його практичне значення? 7. Які математичні властивості притаманні дисперсії? 8. У чому полягає суть способу моментів для визначення дисперсії? 9. В яких випадках застосовується середня гармонічна і як вона обчислюється? 10.Які розрізняють види дисперсій? 11.Чим відрізняються внутрішньогрупова та між групова дисперсії від загальної дисперсії? 12.Як і в якій послідовності визначаються різні види дисперсій? і3.У чому полягає суть правила додавання дисперсій? 14.Які розподіли називають симетричними, асиметричними? 15.Якими показниками характеризують форми розподілу? 16.Які моменти розподілу використовуються у статистичному дослідженні? 17.Що таке ексцес? 18.Який показник с мірою концентрації і як він обчислюється? 19.Наведені такі дані про виробництво продукції на двох заводах однієї галузі за першу декаду місяця, тис.грн.:
Визначити показники варіації для кожного заводу: розмах варіації, середнє квадратичне відхилення і коефіцієнти варіації (лінійний, квадратичний, осциляції). Поясніть зміст обчислених показників і зробіть висновки про ритмічність роботи підприємств.
20.Середня урожайність цукрового буряка в районах області характеризується такими даними, ц/га:
Визначити показники варіації: середнє квадратичне відхилення та квадратичний коефіцієнт варіації і зробити висновок, в якому із районів більш сталі показники врожайності цукрових буряків.
21. Розподіл студентів за оцінками, одержаними на екзамені з статистики, характеризуються такими даними:
Обчислити показники варіації: середнє лінійне відхилення, дисперсію, середнє квадратичне відхилення та коефіцієнт варіації. Дати відповідь на питання: 1. В якій групі вищий бал успішності? 2. В якій групі більш рівна успішність?
22. За наведеними даними визначити середній розмір сім'ї та показники варіації — середнє квадратичне відхилення і коефіцієнт варіації. Зробити висновки:
23. Статистичні характеристики розподілу сільськогосподарських підприємств за рівнем ефективності виробництва становили:
Порівняйте варіацію та асиметрію розподілу сільськогосподарських підприємств за наведеними показниками ефективності виробництва.
24. За наведеними даними оцініть ступінь концентрації землі у фермерських господарствах за кожний рік, зробіть висновки:
25. Використовуючи характеристики центру розподілу, зробити висновки відносно наявності, напряму і ступеня асиметрії розподілу робітників за стажем роботи:
26. Використовуючи дані розподілу корів за добовим надоєм молока, визначити центральні моменти розподілу 3-го і 4-го порядку; коефіцієнти асиметрії і ексцесу. Зробити висновки про форму розподілу.
Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|