МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||
Теоретичне
Скорочення: БЖДЛ — безпека життя і діяльності людини; НС — надзвичайна ситуація; ОКР — освітньо-кваліфікаційний рівень; ОКХ — освітньо-кваліфікаційна характеристика; ОПП — освітньо професійна програма Рис, 1.1. Узагальнена модель підготовки випускника ВНЗ щодо БЖДЛ* Підтвердженням цього є слова великого українського вченого В. Вернадського про те, що "наука є створенням життя. З навколишнього життя наукова думка бере матеріал, який вона перетворює у форму наукової істини. Саме це є стихійним відображенням людини в середовищі, що оточує її". * Концепція освіти з напряму "Безпека життя і діяльності людини" // Вища освіта. — 2001. — № 6. 1.3. Мета, завдання, структура та зміст дисципліни "Безпека життєдіяльності" Метою дисципліниє теоретична і практична підготовка майбутніх фахівців з опанування знань, умінь інавичок створювати безпечні умови життя і діяльності у середовищі перебування, осягнення світоглядних принципів гармонійних відносин людини з технікою, природою та суспільством. Завданняполягає у чіткому розумінні потенційних небезпечних і шкідливих чинників у ситуаціях, що виникають у навколишньому середовищі, їх ідентифікація, пошук і обґрунтування оптимальних безпечних умов життя людини. Об'єктом вивченняє людина у всіх аспектах її діяльності (фізіологічному, духовному, суспільному). Предметом вивченняє аналіз негативного впливу різного роду небезпек на життя та здоров'я людини, а також методів, засобів і заходів захисту від них. Кількість і складність проблем з БЖД вимагають певної структуризації розділів цієї дисципліни, послідовності викладу і вивчення її відповідно до внутрішньої логіки. У методологічних роботах автори це називають архітектонікою, композицією, структурою. На наш погляд, структура і зміст дисципліни повинні охоплювати вивчення: —теоретичних основ БЖД; —взаємодії людини і навколишнього середовища; —небезпек і їх впливу на життєдіяльність людини; —забезпечення безпечної життєдіяльності людини. : Для глибшого розуміння поняття "безпека життєдіяльності" розглянемо його структуру та характерні ознаки.
|
||||||||||
|