Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача 7

За допомогою матриці БКГ(Бостонської Консалтингової групи) визначте стратегічне положення на ринку товарів підприємства використовуючи дані таблиці

Товар Відносна частка ринку Темпи росту обсягів продажу
А 0,2
Б
В 0,9 1,15
Г
Д
Е
Ж 1,2
З 0,3
І
К 0,3
Л
М

 

Стратегії:

- Для зірок(справа зверху) – стратегія підтримки конкурентних переваг.

- Для корів(справа знизу) – -//-, чи стратегія збору врожаю.

- Для важких дітей(зверху зліва) – стратегія розвитку чи інтенсифікація комерційних зусиль, стратегія елімінування

- Для собак – стратегія елімінування, або розвиток….

 

Задача 8

Фірма Сатурн що виробляє світлову техніку запустила нову технологічну лінію по виробництву обладнання. Плановий випуск нової продукції Q=50тис. світильників у рік, змінні витрати на одиницю продукції V=13грн на одиницю продукції, постійні витрати F=330 тис.грн. в рік. Визначте ціну нового світильника використовуючи метод НАДБАВОК за умови що фірма хоче встановити надбавку у розмірі 15% А-від собівартості товару, Б-від ціни його продажу.

1) Визначаємо собівартість одиниці продукції

А)

Б)

Задача 9

Парфумерна фірма запустила в дію нове обладнання інвестувавши в це 410тис. грн. продуктивність нового обладнання 120тис. флаконів крему на рік(тобто Q), змінні витрати на одиницю продукції V=1.35 грн, Постійні витрати F=69600грн. Використовуючи метод надбавок визначити ціну нового крему якщо фірма хоче отримувати 22% прибутку від ціни продажу товару. Перевірте чи буде виконуватись при цьому додаткова умова керівництва отримувати щорічно не менше 15% прибутку на інвестований капітал

1)Визначаємо собівартість для того щоб визначити ціну

2)Визначаємо ціну

3)

При ціні товару 2.47 грн, додаткова умова керівництва виконується

Задача 10

Фірма Олімп виробляє обігрівачі для офісів. Для встановлення ціни обігрівача на нову модель обігрівача фірма вирішила застосувати конкурентну модель ціноутворення взявши за основу продукцію свого основного конкурента при цьому вона хоча отримувати прибуток у розмірі не менше 25% від собівартості продукції яка становить 62.2 грн на одиницю. Маркетологи провели аналіз конкурентоспроможності продукції і визначили індекс технічних параметрів =0.86, а індекс економічних параметрів =0,94....базова ціна 86грн Визначити ціну нового обігрівача за рівнем конкурентоспроможності і перевірте ви виконується умова керівництва.

1)

2)

3)

4)

Задача 11

Ціна одиниці продукції 10 грн, Зміні витрати 4.7грн, постійні 25 тис грн на рік, витрати на рекламу 5600 грн в рік, комісійні витрати продавцям 12% від ціни одиниці продукції. Визначить рівень беззбитковості в натуральному та грошовому виражені.

1)Розраховуємо маржинального доходу з одиниці продукції

…….

2)Розрахунок рівня беззбитковості у натуральному виражені

– це такий обсяг продажу при якому підприємство покриває постійні та змінні витрати

3)Розрахунок рівня беззбитковості у грошевому виражені

1) V=4,7+(10*0,12)=5,9 грн/од

2) F=25000+5600=30600 грн/рік

3) МД=10-5,9=4,1 грн

4)

5)

 

Маркетингова політика розподілу

Маркетингова політика комунікації

 




Переглядів: 3722

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача 6 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.