МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Практичне застосування кольорівМожливості в галузі створення дизайну кімнати або квартири в цілому необмежені. Вміло використовуючи колірне оформлення, є можливість зорово збільшити чи зменшити розмір кімнати. ЗАГАЛЬНЕ ПРАВИЛО: Чорний і білий, синій і фіолетовий кольори зорово збільшують кімнату. Червоний, жовтогарячий та жовтий допоможуть зробити велике приміщення з малою кількістю меблів меншим і затишнішим. Яскраві кольори зорово зменшують простір, темні — збільшують. Дизайнери стверджують, що в кожного кольору — свій „характер”, яким багато в чому і визначається сфера його застосування. Червоний колір, наприклад, у багатьох здавна асоціюється з багатством, розкішшю. Він сприймається як символ гучного спілкування, метушні. Правильно підібрані відтінки червоного добре виглядають у холі, кухні, дитячій, вітальні. Якщо приміщення оформлене в холодних тонах, украплення червоного зроблять кімнату набагато затишнішою. Світлі відтінки червоного кольору, якщо його не перенаситити, мобілізують і піднімають настрій людини. Вони гарні для вітальні, передпокою, приймальні в офісі. Насичений фіолетовий колір дуже красивий, його вважають кольором творчості. Його обирають люди з нестандартним мисленням. Як правило, яскравий кольоровий фрагмент незвичайного кольору повинен бути в інтер'єрі лише один. Жовтогарячий колірв уяві людиниасоціюється з апельсином. Він символізує теплоту, бадьорість, радість. Жовтий колірдуже „теплий”. Якщо квартира розташована з північного боку, підійдуть такі малюнки паркету, як „ясен”, „дуб”, „клен” і „вільха”. Вони створять враження „веселої”, сонячної кімнати, навіть коли насправді сонце у квартирі рідко світить. Зелений колірдіє заспокійливо. Його добре використовувати в оформленні інтер'єрів великих і світлих приміщень. В оформленні офісів дизайнери рекомендують застосовувати темні відтінки синьо-зеленого. Він скрізь гарний — у вітальні, у робочому кабінеті. Хрестоматійна «Зелена лампа» заспокоює і настроює на спілкування. А при світлі зеленого каганця у спальні дуже солодко спати. У дитячій, огорнутій м'яким зеленим світлом, діти позбуваються нічних страхів, і кімната здається загадковою, казковою. Голубий колір -цеколір неба, простору, повітря, волі. Глибокий синій колір дає відчуття спокою. Ці кольори найбажаніші для спальні. Сірий колірвважається універсальним. Він гармоніює з усіма іншими кольорами. Сірий має безліч відтінків і є прекрасним тлом. Він спокійний, нейтральний. Але на самоті він може здаватися нудним, тому його найкраще поєднувати з іншими кольорами. Синій колір зараз дуже модний й широко використовується у ванних кімнатах і туалетах. Спокійне синє світло відмінно підкреслює чистий блиск білого кахлю, сантехнічного фаянсу та аксесуарів із нержавіючої сталі. Проте наші обличчя не виглядають кращими від синьої складової спектра. Тому дзеркало у ванній кімнаті повинно підсвічуватися білим розсіяним світлом від схованих світильників. У такому дзеркалі ви бачите обличчя без скорботних тіней, а це підвищує впевненість людини у собі. Плафони й абажури насиченого синього кольору категорично не можна застосовувати на кухні та в їдальні! Вони не входять до світлового спектра і підсилюють синю складову. Від цього багато продуктів виглядають малоапетитно. Спокійні, стримані відтінки є ідеальним фоном для коштовних речей. Наприклад, на світло-сірому фоні прекрасно виглядатимуть солідні меблі та гарна картина. Маленьку кімнату зорово можна розширити, застосовуючи світлі, але холодні кольори для оформлення стін. Світло-салатний, срібно-сірий, світло-блакитний зорово збільшать розміри приміщення. Головне при виборі кольору — пам'ятати, що він повинен поєднуватися з кольором стін та оббивкою меблів.
За допомогою кольору людина засвоює до 80% інформації. Вибір кольору тари і упаковки здійснюється згідно з призначенням і виконуваними функціями. Споживча упаковка, крім простого привернення уваги, повинна викликати асоціації, пов'язані з товаром, полегшити його визначення. Для привертання уваги використовують яскраві, чисті, світлі тони. За силою дії на покупку вони розміщаються в такій послідовності: ОРАНЖЕВИЙ > ЧЕРВОНИЙ > ЖОВТИЙ > ЗЕЛЕНИЙ > СИНІЙ > ФІОЛЕТОВИЙ. В попереджувальних надписах, символах, зображеннях використовують інші кольори: червоний вказує на небезпеку; жовтий концентрує увагу; зелений позначає нормальне функціонування. Зменшення або збільшення зорового відчуття елементів зовнішнього оформлення пакування досягають, використовуючи явища іррадіації. Іррадіація - це зорова зміна форми і розмірів предметів: чорний квадрат на білому фоні здається меншим від білого квадрата на темному фоні. Світлі кольори збільшують предмети, темні - зменшують. Найбільше збільшення забезпечує жовтий колір > білий > червоний > зелений > синій > чорний. Колір надписів вибирається відповідно до фону. Найкраще на білому фоні читається чорний надпис, далі синій, червоний, зелений; на жовтому Взаємний вплив кольорів необхідно враховувати при підборі колірної гами. Оранжевий колір на жовтому фоні здається червоним, на червоному - жовтим. Синьо-зелений колір на зеленому фоні сприймається синім, на синьому Слід враховувати колір освітленості, оскільки колір може змінюватися залежно від освітлення в магазинах, супермаркетах. При поганому освітленні: ◘ червоний колір здається чорним; ◘ жовтий — сірим, ◘ зелений — світло-зеленим, ◘ голубий — світло-голубим. Кольори упаковки повинні збігатися з продуктом Наприклад, в упаковці для кави і какао переважають коричневі відтінки, для ягід - фіолетовий колір, для цитрусових — оранжевий, для вершкового масла - жовтий. КОЛІРНА ГАМА УПАКОВКИ — ЦЕ ВАЖЛИВА ЧАСТИНА ФІРМОВОГО СТИЛЮ ОФОРМЛЕННЯ ТОВАРУ! За емоційною дією кольору на організм людини товари можуть викликати як негативні, так і позитивні асоціації:
Для дизайну етикетки колір є одним з найважливіших, потужних та активних елементів композиції. Він здатний змінювати уявлення про форму предмета, його якість, смак. В етикетці колір завжди пов'язаний з її формою. Він може виражатися в кольорових малюнках, фотографіях, шрифтах. За багатьма кольорами закріпилися певні асоціації, в пакуванні вони стали предметними. Кожний колір активно діє на людину, викликаючи: · фізичні аналогії: мокрий, сухий, чистий, брудний, теплий, холодний; · вагові та просторові аналогії: тяжкий, легкий, близький, далекий; · кольоромузичні асоціації; · смакові асоціації.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|