МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
О.М. Олійник"ЗАГАЛЬНА ЕЛЕКТРОТЕХНІКА З ОСНОВАМИ ЕЛЕКТРОНІКИ"
Методичні вказівки щодо виконання лабораторних робіт
Первомайськ, 2013р. ББК 31.21+32.973.26-04 О-54
Автор: О.М. Олійник, викладач другої категорії Первомайського коледжу НУК імені адмірала Макарова Рецензент: І.А. Капура к.т.н., старший викладач кафедри "Теплоенергетики та технології машинобудування" ППІ НУК імені адмірала Макарова
Розглянуто та ухвалено цикловою комісією природничо – наукових дисциплін ПК НУК Протокол № 2 від 23.10.2013р.
Рекомендовано до друку навчально – методичною радою Первомайського коледжу НУК Протокол № 4 від 18.11.2013 р.
Дані методичні вказівки відповідають навчальній програмі з дисципліни "Загальна електротехніка з основами електроніки". Розроблені для підготовки молодших спеціалістів за галуззю знань "Машинобудування та матеріалообробка" для спеціальності "Технологія обробки матеріалів на верстатах і автоматичних лініях". Форма навчання: денна. Мета методичних вказівок - забезпечити ґрунтовне засвоєння теоретичного та практичного курсу з дисципліни "Загальна електротехніка з основами електроніки", сприяти формуванню навичок у застосуванні методів розрахунку електричних та магнітних кіл. У даних методичних вказівках уміщено відомості про уніфіковане лабораторне устаткування та вимоги техніки безпеки під час роботи на ньому. Описано 6 лабораторних робіт з дисципліни "Загальна електротехніка з основами електроніки", методику їх виконання.
Олійник О.М. Методичні вказівки до лабораторних робіт з дисципліни "Загальна електротехніка з основами електроніки", – Первомайськ, 2013 – 43с.
© Олійник О.М., 2013 © ПК НУК, 2013
ВСТУП Електротехніка – галузь науки й техніки, у якій вивчають взаємозумовлені і безперервно пов’язані електричні й магнітні явища та їх використання із практичною метою. Ця наука з успіхом вирішує багато енергетичних проблем, пов’язаних із перетворенням різних видів первинної енергії природи на особливу вторинну - електричну. Окрім цього, електротехніка розробляє способи застосування електричних та магнітних явищ у технологічних цілях, що забезпечують упровадження безперервних інтенсивних і автоматизованих процесів для зміни геометричної форми тіл, структури і складу матеріалу, а також хімічних перетворень одних речовин на інші. Вона дозволяє вирішити численні задачі з отримання, збереження, оброблення і передавання електричних сигналів та інформації із широким застосуванням обчислювальної і комп’ютерної техніки, керуючих машин з відповідним програмним матеріалом і промислових установок телебачення. Електричні й магнітні явища були відомі у глибоку давнину, але початком розвитку науки про ці явища прийнято вважати 1600 p, коли англійський фізик В. Гілберт опублікував результати дослідження електричних та магнітних явищ і впровадив термін "електрика", що позначає сукупність явищ, пов'язаних з існуванням та проявом дій електричних зарядів. Перші праці в галузі статичної електрики у Росії належать геніальному російському вченому - енциклопедисту М.В. Ломоносову, який запропонував у 1753 р. теорію атмосферної електрики. Французький фізик Ш. О. Кулон установив у 1785 р. Закон взаємодії електричних зарядів, а італійський фізик Вольта створив у 1799 р. перше електрохімічне джерело електричної енергії - гальванічний елемент і батарею з цих елементів, що дозволило отримати електричний струм як безперервний однонаправлений рух електричних зарядів. У подальшому англійці А. Карлейл і В. Нікольсон здійснили у 1800 р. електроліз води, а потім й інших рідин. Існуючий рівень розвитку сучасної електротехніки і електроніки забезпечує впровадження електрифікації і електронізації в усі види засобів комплексної механізації й автоматизації, що сприяє збільшенню продуктивності праці й підвищенню якості продукції, що виробляється. Дані методичні вказівки розроблені з метою орієнтації студентів щодо самостійного засвоєння основних положень тем "Електричні кола постійного, змінного та трифазного струму". Вони направлені на формування у студентів здатності самостійно мислити, на поглиблене вивчення навчального матеріалу і засвоєння теоретичних знань, набуття практичних навичок при розрахунках електричних кіл, на здійснення самоконтролю знань. Дані методичні вказівки дають студентам наочне уявлення про фізичні процеси, що відбуваються в електричних та магнітних колах, про роботу тих або інших електричних апаратів, про властивості їх і характеристики. Під час виконання лабораторних робіт студенти дістають корисний для майбутньої роботи досвід дослідження, особливо там, де треба виконувати різні вимірювання, ремонт і налагодження електрорадіотехнічного обладнання. У методичних вказівках описано структуру 6 лабораторних робіт, які охоплюють основні розділи дисципліни "Загальна електротехніка з основами електроніки". Опис кожної лабораторної роботи складається з визначення мети, викладу порядку виконання роботи, контрольних запитань. У кожній лабораторній роботі наводяться короткі теоретичні відомості з досліджуваної теми.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|