МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Варіант 10.Дано цілочислена матриця розміром m*n. Знайти матрицю, яка отримана з даної, перестановкою рядків - першого з останнім, другого - з передостаннім і т.д. Всі елементи отриманої матриці піднести в квадрат.
Варіант 11. Дано дійсну квадратну матрицю порядку n, всі елементи якої різні. Знайти найбільший елемент (по модулю) серед розташованих на головній або побічній діагоналях, нижче 2 рядка, ліворуч 4 стовбчика і поміняти його місцями з елементом, що знаходиться на перетинанні головної та побічної діагоналі.
Варіант 12. Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю шляхом додавання до елементів кожного стовпця першої матриці кореня з суми елементів відповідних рядків другої матриці.
Варіант 13. Дано дві дійсні квадратні матриці порядку n. Одержати нову матрицю шляхом додавання до елементів кожного рядка першої матриці кореня з добутку відповідних елементів рядків другої матриці.
Варіант 14. Дано дійсні числа a1, ..., an, дійсна квадратна матриця порядку n (n>=5). Одержати дійсну матрицю розміром (n+1)*n, вставивши у вихідну матрицю між першим та другим рядком новий рядок з елементами а1, ..., аn.
Варіант 15. Дано цілочислена матриця розміром m*n. Знайти матрицю, що виходить з даної перестановкою стовпців - першого з останнім, другого з передостаннім і т.д. Всі елементи отриманої матриці піднести в квадрат.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 11 Друк кодової таблиці. Мета роботи: отримати вміння та практичні навички застосування типу даних char; вивчити дії функцій-предикатів iscntrl (), isprint (), isgraph (), isdigit (), isxdigit (), isalpha(), описаних у бібліотеці ctype.h; навчитися виводити цілочисленні дані в різних системах числення.
|
||||||||
|