МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
ВАРІАНТИ ЗАВДАНЬ РОБОТИ .Задано файл з декількох рядків: 1. Підрахувати в кожнім рядку файлу кількість рядків “int”. Додати перед кожним таким рядком рядок “unsigned”. Результат вивести в новий файл. 2. У словах кожного рядку файлу залишити тільки перші букви. Слова розділені між собою пробілами. Результат вивести в новий файл. 3. У кожнім рядку файлу після кожного максимального ланцюжка цифр вставити символи “0”. Результат зберегти в новому файлі. 4. Підрахувати в текстовому файлі, кількість слів, у яких перший і останній символи однакові. Результати підрахунку вивести у файл. 5. Підрахувати кількість слів-анаграм у рядках файлу. Слово – анаграма однаково читається з ліва на право і навпаки (тот, кабак, кок). Результат вивести в новий файл. 6. У кожнім рядку файлу змінити порядок слів на зворотній. Результат зберегти в новому файлі. Слова розділені пробілами або комою. 7. Підрахувати, скільки слів у кожнім рядку файлу починається з цифри. Слова розділені пробілами. Результати підрахунку вивести у файл. 8. Замінити в рядках файлу кожне слово, що складається тільки з цифр, розташувавши цифри в порядку зростання. Результат зберегти в новому файлі. 9. У файлі всі слова, що закінчуються буквою а, узяти в квадратні дужки. Слова розділені пробілами. Результат вивести в новий файл. 10. У новий файл скопіювати рядки заданого файлу, що містять, принаймні, два слова, що складаються з одної множини символів. 11. У кожнім рядку файлу після кожного символу '{' вставити ланцюжок /*Begin*/, а після кожного символу '}' – ланцюжок /*end*/. Результат зберегти у новому файлі. 12. У кожнім рядку файлу перед першою буквою слова, що випливає за словом “int”, вставити букву 'і'. Результат вивести в новий файл. 13. Для кожного рядку файлу визначити, чи маються в рядку слова, що є правильним записом римськими цифрами цілих чисел від 1 до 999 і, якщо маються, построчно вивести ці числа у файл у десятковій системі. 14. У кожнім рядку файлу слова, що складаються тільки з латинських букв, розташувати в порядку зростання їхніх довжин. Позиції інших слів у рядку не повинні змінитися. 15. Файл містить речення, що складаються зі слів. Кінець пропозиції позначається знаком '.' (крапкою). Підрахувати для кожної пропозиції число слів, число символів у словах і загальне число символів (включаючи пробіли). Результати записати у файл.
ЛАБОРАТОРНА РОБОТА 13 Класи у мові С++ Мета роботи: отримати вміння та практичні навички використання класів в програмах на С++
|
||||||||
|