МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Візуальне сприйняттяГрафічний дизайн - як вид мистецтва Графічний дизайн порівняно недавно стали вважати свого роду мистецтвом. Але, завдяки своєму розвитку, графічний дизайн стає все більш грамотним, дозволяючи створювати якісні, інформативні, зручні і приємні для перегляду об єкти (друковані, інтернет, інсталяції тощо). Але лише при правильному проведенні розробки графічного дизайну рекламані кампанії для будь-кого будуть приносити прибуток. Графічний дизайн, зроблений професійними фахівцями ніколи не зможе зіпсувати зовнішній вигляд вашого продукту, чого звичайно не скажеш про графічний дизайн зроблений руками і силами, дилетантів, непрофесіоналів, яких в надлишку знаходиться на навколо нас. Графічний дизайн — це створення візуально-інформативної комунікації між графічним об'єктом і аудиторією. Основним завданням графічного дизайну є залучення уваги, візуальне виокремлення інформації або товару із загального потоку. Більше 80% інформації людина сприймає очима. Наша здатність сфокусувати зір і сприймати деталі обмежена дуже вузьким кутом зору. Оглядаючи поле зору, наші очі постійно рухаються, фокусуючись то в одному напрямку, то в іншому, і сканують оточуючі нас об'єкти з метою отримання візуальної інформації. Потім мозок інтерпретує візуальні дані, зібрані очима, і створює з них візуальні образи, які ми можемо розпізнати і зрозуміти. Нормальний процес сприйняття утилітарний і спрямований на пізнавання. При погляді на стілець ми дізнаємося, що це стілець, якщо його форма і контури співпадуть із «образом стільця», який ми бачили і використовували раніше. Якщо ми будемо розглядати стілець більш уважно, то зможемо сприйняти його особливу форму, розміри, пропорції, колір, текстура і матеріал. Ця здатність бачити понад те що є в очевидь - винятково важлива для дизайнерів. Ми повинні постійно прагнути бачити і усвідомлювати конкретні візуальні характеристики речей і розуміти, які можна встановити між ними з метою створення естетики візуального оточення. Практичне заняття_1. Робота над пошукавими замальовками архітектурних пейзажів – різні матеріали та техніки. (Київ, Україна, всесвіні перлини архітектури, екзотичні краєвиди)
Практичне заняття_2. Виконання зображень елементів архітектурного пейзажу основі опанованих проектно-графічних технік – крапка, лінія, пляма. Читайте також:
|
||||||||
|