МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Урок- основна форма організації навчання математики учнів початкової школи. Вимоги до сучасного уроку математикиЛЕКЦІЯ 6 ТЕМА№6: ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІї НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ
ПЛАН 1. Урок - основна форма організації навчання математики учнів початкової школи. Вимоги до сучасного уроку математики. 2. Типологія уроків математики в початковій школі. 3. Особливості організації уроків математики у 1 класі. Література А: 1. Богданович М., Козак М., Король Я. Методика викладання математики в початкових класах. - Тернопіль.: Навчальна книга - Богдан, 2001. - С.44-117. 2. Савченко О. Я. Дидактика початкової школи. - К.: Абрис, 1997. - С.228-310. Б: 1. Богданович М. В. Урок математики в початковій школі. - К.: Радянська школа, 1990. - 108с. 2. Логачевська С. П. Дійти до кожного учня. - К.: Радянська школа, 1990. -156 3. Навчання і виховання учнів 1 класу / Упор. Савченко О.Я. - К.: Початкова школа, 2002. - С. 210-298. 4. Савченко О.Я., Суворова Г.Ф. Сучасний урок у початкових класах. - К.: "Магістр-3", 1997. - 255с.
Поняття "форма" належить до тих, що найменше піддаються визначенню, зокрема, в педагогічній науці. Але, як зазначає І.Я. Лернер, усі розуміють про що йде мова. Істотними ознаками цього поняття є: характер спілкування, розподіл навчально-організаційних функцій, добір і послідовність ланок навчальної роботи, режим - часовий та просторовий. В методиці особливої уваги заслуговує питання розмежування таких методичних понять: "форма організації навчання", "організаційна форма навчання", "форми організації навчальної діяльності. Урок (як загальнопедагогічна категорія) - це основна організаційна форма навчально-виховної роботи в школі. Проводиться з постійним складом учнів, у межах точно встановленого часу за сталим розкладом і чітко визначеним розкладом навчання. Специфічні особливості уроку математики 1. На одному уроці вивчаються одночасно з арифметичним матеріалом елементи алгебри, геометрії, величин. 2. Розгляд у взаємозв'язку теоретичних і практичних питань, з наданням переваги формуванню умінь і навичок. 3. Реалізація різних дидактичних цілей: до вивчення одного матеріалу - ведеться підготовка, з другим матеріалом - ознайомлюють, третій - закріплюють, наступний - узагальнюють і систематизують, при цьому контролюють і обліковують рівень успішності. 4. Абстрактний характер матеріалу потребує старанного добору наочних засобів навчання, активних методів, різноманітних форм роботи. Вимоги до уроку математики: 1. Цілеспрямованість та умотивованість. 2. Повноцінність змісту. 3. Різноманітність та ефективність методів прийомів, засобів і форм навчальної роботи. 4. Збільшення обсягу практичних робіт і тренувальних вправ. 5. Контрольованість та результативність.
Читайте також:
|
||||||||
|