МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||
Цілі і об'єкти управління креативного менеджменту
Ключовими аспектами, які дають змогу ідентифікувати креативний менеджмент як окрему підсистему управління в системі інноваційного менеджменту є його цілі і об'єкти управління. Завдання інноваційного та креативногоменеджменту наведено у табл. 2.
Табл. 2. Цілі інноваційного та креативного менеджменту
Щодо об'єктів управління в системах інноваційного і креативного менеджменту, то, проведені дослідження дають змогу стверджувати, що їх ідентифікування найдоцільніше у розрізі етапів інноваційного процесу (рис. 4). Оскільки креативний менеджмент є підсистемою інноваційного менеджменту, то усі етапи інноваційного процесу є об'єктами інноваційного менеджменту. Ті з етапів цього процесу, які передбачають висунення ідей щодо створення або удосконалення інноваційної продукції і технологій доцільно об'єднувати в групу об'єктів креативного менеджменту.
Рис. 4. Етапи інноваційного процесу машинобудівного підприємства як об'єкти системи інноваційного і креативного менеджменту
До них належать: науково-дослідні роботи, удосконалення дослідного зразка інноваційного продукту або технології, а також удосконалення інноваційного продукту або технології під час дрібносерійного та серійного виробництва. Місце системи креативного менеджменту в системі управління підприємством значною мірою визначається функціями, які вона виконує (інформаційно-аналітична, спонукальна, відтворювально-розвиваюча). Усі ці функції мають інформаційну основу. Так, перша полягає у створенні і трактуванні інформації, друга - у формуванні різних форм подання (доведення) інформації до суб'єктів креативного менеджменту на засадах врахування їх мотивів, третя - у збереженні і перетворенні наявної інформації у вищі, більш складні і досконалі форми.
Висновки. Система креативного менеджменту спрямована на акумулювання і розвиток креативних ідей, а також на стимулювання творчого розвитку працівників підприємства. Креативний менеджмент є підсистемою інноваційного менеджменту. Вона має свої цілі і способи їх реалізації, проте їх постановка і вибір узгоджуються із цілями системи інноваційного менеджменту. Перспективи подальших досліджень. Подальші дослідження доцільно здійснювати у напрямку формування синтезованих моделей креативно-інноваційного розвитку підприємств.
|
||||||||||||
|