Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Якість транспортного обслуговування пасажирів і основні принципи роботи з її підвищення

Якість і вартість транспортного обслуговування виробництва і населення в ринкових умовах визначають положення і ефективність роботи кожного виду транспорта на транспортному ринку в умовах конкуренції різних видів транспорту. По критерію якості, як правило, здійснюється вибір виду транспорту. Якість перевезень характеризує ступінь суспільної корисності продукції і послуг транспорту.

Кожний вид транспорту має свої особливості і загальні показники якості транспортного обслуговування населення.

Найважливішими загальними показниками якості пасажирських перевезень на транспорті є наступні:

- безпека проїзду пасажирів;

- регулярність перевезень і зручність розкладу руху транспортних засобів;

- швидкість перевезень пасажирів;

- умови перевезень пасажирів, культура їх обслуговування на вокзалах і в портах.

Для більш детального аналізу якості транспортного обслуговування населення використовується більш широке коло:

1- показники транспортного забезпечення;

2- показники якості транспортного обслуговування населення держави і її регіонів;

3- показники якості продукції транспорта;

4- показники якості транспортної роботи.

Перша група показників якості транспортного забезпечення населення держави і її регіонів характеризує відношення загальної експлуатаційної довжини мережі пасажирських шляхів сполучення до площі території S, численності жителів і добутку [7]:

 

(2.2)

Але довжина мережі не дає вичерпної інформації про різних видів транспорту при однаковій довжині мережі може різко відрізнятися. Тому з метою більшої співставленності наведених показників пропонується визначати такі показники [7]:

 

(2.3)

 

(2.4)

 

де - фактична або максимально можлива річна кількість відповідно відправлених (перевезених) пасажирів і виконаних пасажиро-кілометрів.

Різні види пасажирського транспорту перевозять різну кількість пасажирів з різною оплатою перевезень по тарифу, що визначає різку величину питомих транспортних витрат населення (або доходів транспорта від пасажирських перевезень). Тому рекомендується приміняти наступні відносні показники [7]:

 

(2.5)

де - транспортні витрати населення (доходи транспорта) при пасажирських перевезеннях.

Друга група показників якості транспортного обслуговування населення держави і її регіонів представляє рівень задоволення попиту пасажирів на перевезення, який визначається відношенням фактичних виконаних обсягів перевезень або пасажирообороту до реально виявленого або планового їх обсягу (,або , ) [7]:

 

(2.6)

 

Третя група показників якості продукції транспорта (одночасно характеризує і якість транспортного обслуговування) складає наступні показники [7]:

- маршрутна швидкість або час переміщення пасажирів;

- рівень комфорту і зручностей, які надаються під час переміщення;

- дальність переміщення пасажирів;

- ступінь рівномірності, регулярності і ритмічності переміщення пасажирів по районах і напрямам мережі шляхів сполучення і в часі, що вимірюються ступенем виконання графіків і розкладів руху транспортних одиниць.

Четверта група показників якості транспортної роботи передбачає наступні три групи показників [7]:

- показники якості використання перевізних можливостей пасажирсь-кого рухомого складу: населеність транспортної одиниці, коефіцієнт використання місткості транспортного засобу; середній склад пасажирського поїзда та інші;

- показники використання рухомого складу в часі: тривалість обороту транспортного засобу, середньодобовий його пробіг;

- узагальнений показник якості використання рухомого складу – його продуктивність.

Інтегральним (комплексним) показником якості пасажирських перевезень необхідно визначати за формулою [7]:

 

(2.7)

де - сумарний економічний ефект (+) або збиток (-) від зміни (покращення або погіршення) включених в розрахунок показників якості пасажирського транспорту;

- сумарні витрати на фактично виконані або задані обсяги пасажирських перевезень або роботи (пасажирообороту);

і=1;2;3;...;n - кількість прийнятих до розрахунку показників якості па-сажирського транспорта.

Використання цього методологічного підходу визначення інтегрального (комплексного) показника якості

пасажирських перевезень справедливе для всіх видів транспорту.

Основними принципами в роботі транспорту щодо підвищення якості транспортного обслуговування пасажирів є наступні [6]:

- робота з підвищення якості обслуговування пасажирів повинна про-водитися постійно всіма працівниками транспортного комплексу;

- робота полягає не лише в контролі за якістю перевезень, а повинна з удосконалення тих елементів транспортного процесу, від яких залежить якість;

- виробники рухомого складу і транспортних технічних засобів повинні розвивати партнерські відносини з транспортом у справі забезпечення якості перевезень;

- робота з поліпшення якості транспортних послуг повинна проводитися у всіх транспортних підрозділах і на всіх рівнях;

- за неякісні перевезення відповідальність повинні нести всі працівники, причетні до таких перевезень.

 

 


Читайте також:

  1. II. Вимоги безпеки перед початком роботи
  2. II. Вимоги безпеки праці перед початком роботи
  3. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  4. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  5. III. Вимоги безпеки під час виконання роботи
  6. Internet. - це мережа з комутацією пакетів, і її можна порівняти з організацією роботи звичайної пошти.
  7. IV. Вимоги безпеки під час роботи на навчально-дослідній ділянці
  8. VII. Прибирання робочих місць учнями (по завершенню роботи) і приміщення майстерні черговими.
  9. АГЕНТ З ОРГАНІЗАЦІЇ ОБСЛУГОВУВАННЯ АВІАПЕРЕВЕЗЕНЬ
  10. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  11. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  12. Аконність залишення засуджених у слідчому ізоляторі для роботи з господарського обслуговування.




Переглядів: 2990

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Роль транспортного сектора в економіці України. | Особливості динаміки пасажирських перевезень в Україні протягом трансформаційного періоду.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.