МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Якість транспортного обслуговування пасажирів і основні принципи роботи з її підвищенняЯкість і вартість транспортного обслуговування виробництва і населення в ринкових умовах визначають положення і ефективність роботи кожного виду транспорта на транспортному ринку в умовах конкуренції різних видів транспорту. По критерію якості, як правило, здійснюється вибір виду транспорту. Якість перевезень характеризує ступінь суспільної корисності продукції і послуг транспорту. Кожний вид транспорту має свої особливості і загальні показники якості транспортного обслуговування населення. Найважливішими загальними показниками якості пасажирських перевезень на транспорті є наступні: - безпека проїзду пасажирів; - регулярність перевезень і зручність розкладу руху транспортних засобів; - швидкість перевезень пасажирів; - умови перевезень пасажирів, культура їх обслуговування на вокзалах і в портах. Для більш детального аналізу якості транспортного обслуговування населення використовується більш широке коло: 1- показники транспортного забезпечення; 2- показники якості транспортного обслуговування населення держави і її регіонів; 3- показники якості продукції транспорта; 4- показники якості транспортної роботи. Перша група показників якості транспортного забезпечення населення держави і її регіонів характеризує відношення загальної експлуатаційної довжини мережі пасажирських шляхів сполучення до площі території S, численності жителів і добутку [7]:
(2.2) Але довжина мережі не дає вичерпної інформації про різних видів транспорту при однаковій довжині мережі може різко відрізнятися. Тому з метою більшої співставленності наведених показників пропонується визначати такі показники [7]:
(2.3)
(2.4)
де - фактична або максимально можлива річна кількість відповідно відправлених (перевезених) пасажирів і виконаних пасажиро-кілометрів. Різні види пасажирського транспорту перевозять різну кількість пасажирів з різною оплатою перевезень по тарифу, що визначає різку величину питомих транспортних витрат населення (або доходів транспорта від пасажирських перевезень). Тому рекомендується приміняти наступні відносні показники [7]:
(2.5) де - транспортні витрати населення (доходи транспорта) при пасажирських перевезеннях. Друга група показників якості транспортного обслуговування населення держави і її регіонів представляє рівень задоволення попиту пасажирів на перевезення, який визначається відношенням фактичних виконаних обсягів перевезень або пасажирообороту до реально виявленого або планового їх обсягу (,або , ) [7]:
(2.6)
Третя група показників якості продукції транспорта (одночасно характеризує і якість транспортного обслуговування) складає наступні показники [7]: - маршрутна швидкість або час переміщення пасажирів; - рівень комфорту і зручностей, які надаються під час переміщення; - дальність переміщення пасажирів; - ступінь рівномірності, регулярності і ритмічності переміщення пасажирів по районах і напрямам мережі шляхів сполучення і в часі, що вимірюються ступенем виконання графіків і розкладів руху транспортних одиниць. Четверта група показників якості транспортної роботи передбачає наступні три групи показників [7]: - показники якості використання перевізних можливостей пасажирсь-кого рухомого складу: населеність транспортної одиниці, коефіцієнт використання місткості транспортного засобу; середній склад пасажирського поїзда та інші; - показники використання рухомого складу в часі: тривалість обороту транспортного засобу, середньодобовий його пробіг; - узагальнений показник якості використання рухомого складу – його продуктивність. Інтегральним (комплексним) показником якості пасажирських перевезень необхідно визначати за формулою [7]:
(2.7) де - сумарний економічний ефект (+) або збиток (-) від зміни (покращення або погіршення) включених в розрахунок показників якості пасажирського транспорту; - сумарні витрати на фактично виконані або задані обсяги пасажирських перевезень або роботи (пасажирообороту); і=1;2;3;...;n - кількість прийнятих до розрахунку показників якості па-сажирського транспорта. Використання цього методологічного підходу визначення інтегрального (комплексного) показника якості пасажирських перевезень справедливе для всіх видів транспорту. Основними принципами в роботі транспорту щодо підвищення якості транспортного обслуговування пасажирів є наступні [6]: - робота з підвищення якості обслуговування пасажирів повинна про-водитися постійно всіма працівниками транспортного комплексу; - робота полягає не лише в контролі за якістю перевезень, а повинна з удосконалення тих елементів транспортного процесу, від яких залежить якість; - виробники рухомого складу і транспортних технічних засобів повинні розвивати партнерські відносини з транспортом у справі забезпечення якості перевезень; - робота з поліпшення якості транспортних послуг повинна проводитися у всіх транспортних підрозділах і на всіх рівнях; - за неякісні перевезення відповідальність повинні нести всі працівники, причетні до таких перевезень.
Читайте також:
|
||||||||
|