МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Сервіс-центри з обслуговування пасажирів на залізничному транспорті.
В останні роки на залізницях України почала створюватися мережа сервіс-центрів (СЦ) з обслуговування пасажирів, діяльність яких спрямована на забезпечення замовлень платіжоспроможної частини населення на надання комплексу транспортних послуг (основних, супутніх і додаткових) на підставі значного розширення асортименту послуг і підвищення її якості. З подальшим розвитком сервісного обслуговування сервіс-центри мають стати ефективними структурами, які будуть координувати і об’єднувати зусилля різних видів транспорту, підприємств і приватних компаній в наданні пасажирам комплексу транспортних послуг. Основними послугами, що надаються сервіс-центрами є наступні: - оформлення проїзних документів; - бронювання (при особистому зверненні, по телефону) місць і оформлення проїзних залізничних документів і на інші види транспорту; - доставка проїзних документів додому; - придбання проїзних документів в касі при особистому зверненні; - надання різноманітної довідкової інформації (по розкладу руху транспортних засобів різних видів транспорту, про маршрут прямування будь-якого поїзда, вартість поїздки і послуг, перелік сервісних послуг в будь-якому місці мережі залізниць); - бронювання місць в готелях, кімнатах відпочинку та матері і дитини; - надання послуг міжнародного, міжміського та місцевого зв’язку, факсу, електронної пошти; - комп’ютерні послуги; - юридичні послуги; - відправлення телеграми; - доставка пасажирів і багажу на вокзал і вивіз їх з вокзалу; - прийом замовлень на виклик таксі, носіїв; - поліграфічні послуги (копіювання, розмноження, ламінування документів); - надання залів очікування підвищеної комфортності і кімнат для проведення ділових переговорів; - надання платних медичних послуг; - прийом замовлень на обслуговування в ресторанах, кафе; - проведення ділових зустрічів, виставок, диспутів, семінарів; - реалізація живих квітів, квитків в театри, на концерти, спортивні змагання. Найбільш високим попитом у пасажирів користуються наступні послуги: - бронювання і продаж проїзних документів; - надання для відпочинку залів підвищеної комфортності; - надання комп’ютерних послуг. Надання названих послуг складає основну частину доходних надходжень сервіс-центрів. Сервіс-центрам складно конкурувати з вокзальними підрозділами в виконанні уже напрацьованих (традиційних) сервісних послуг. Тому на даному етапі удосконалення залізничних пасажирських перевезень найбільш доцільно сервіс-центрам спрямовувати свою діяльність на реалізацію нових (нетрадиційних) послуг, які не надаються вокзальними структурами. Особливої уваги в удосконаленні сервісного обслуговування пасажирів вимагають приміські перевезення через їх масовість і велику соціальну значимість, незважаючи на їх збитковість для залізниць. Основними факторами підвищення якості обслуговування приміських пасажирів і зниження їх збитковості є наступні: - зручний час прибуття і відправлення приміських поїздів із початково-кінцевих станцій; - мінімальна тривалість поїздки; - забезпеченість пасажирів місцями для сидіння; - покращення умов поїздки в вагонах; - необхідна регулярність руху поїздів; - безпека руху поїздів і особиста безпека пасажирів. Найбільш важливими супутніми послугами, виходячи із вимог приміських пасажирів є: - забезпечення кондиціювання повітря і підтримка належного температурного режиму в вагонах; - обладнання вагонів санітарно-гігієнічними вузлами; - безпека пасажирів в приміських поїздах, особливо в вечірні години і в передсвяткові та святкові дні. Більш широко врахувати в приміських перевезеннях індивідуальні вимоги пасажирів можливо завдяки введенню нових категорій приміських поїздів із вагонами першого, другого і третього класів. В перспективі за рахунок розширення асортименту сервісних послуг, які виконуються сервіс-центрами і забезпечення ними комплексного сервісного обслуговування і супроводження пасажира від моменту виникнення у нього бажання здійснити поїздку до її завершення із чіткою взаємодією залізниць з іншими видами транспорту залізничний вокзал може стати одним великим сервіс-центром. Читайте також:
|
||||||||
|