Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Екологічний податок.

Тема № 5 Загальнодержавні податки та збори.

Державне мито.

Це плата, що справляється за здійснення юридично значущих дій в інтересах юридичних і фізичних осіб уповноваженими на це компетентними органами, і видача їм відповідних документів, що мають правове значення. Особливості застосування механізму державного мита визначено в декреті Кабінету Міністрів України "Про державне мито". Держмито відноситься до загальнодержавних податків та зборів.

Платники: юридичні й фізичні особи, які звертаються до відповідних органів і в інтересах яких останні здійснюють юридично значущі дії і видають документи, що підтверджують це.

Об'єкт оподаткування: певні дії, з яких справляється державне мито (із позовних заяв, касаційних скарг, вчинення нотаріальних дій, реєстрації актів громадянського стану, оформлення документів на право виїзду за кордон і запрошення в Україну осіб з інших країн, видачі паспортів, прописок, за видачі дозволів на право полювання та рибальства, за операції з випуску (емісії) цінних паперів, з видачі приватизаційних паперів, за операції з об'єктами нерухомого майна, за проведення прилюдних торгів (аукціону,._ тендера) об'єктами нерухомого майна, за видачу охоронних документів (патентів і свідоцтв) на об'єкти інтелектуальної власності тощо).

Перелік ставок держмита, досить великий, оскільки встановлюється щодо конкретних видів об'єктів обкладання.

Досить широко представлена система пільг як для юридичних, так і для фізичних осіб (позивачів при подачі позову про стягнення аліментів; посвідчення заповітів і договорів дарування майна на користь держави; інваліди І і ІІ групи, Пенсійний фонд України тощо).

Державне мито сплачується за місцем розгляду й оформлення документів і зараховується до бюджету місцевого самоврядування, крім мита, що стягується з позовних заяв, які подаються до господарського суду, із заяв про перевірку рішень, визначень і постанов господарських судів у порядку нагляду тощо.

 

 

1. Екологічний податок;

2. Плата за користування надрами;

3. Збір за спеціальне використання води;

4. Збір за спеціальне використання лісових ресурсів;

5. Збір за користування радіочастотними ресурсом України;

6. Збір за розвиток виноградства, садівництва і хмелярства.

Регулюються ЗУ "Про охорону навколишнього природного середовища». Зазначений податок є загальнодержавним і встановлений розділом 8 Податкового кодексу України. Підприємства, установи, організації, що забруднюють навколишнє природне середовище, підлягають державному обліку і зобов'язані безкоштовно надавати інформацію установам, що здійснюють охорону навколишнього природного середовища, про обсяги викидів, скидів забруднювальних речовин, використання природних ресурсів, виконання завдань щодо охорони навколишнього природного середовища та іншу інформацію.

Екологічний податок розраховують на підставі лімітів викидів і скидів забруднювальних речовин та розміщуваних відходів промислового, сільськогосподарського, будівельного й іншого виробництва.

Встановлюється диференційований підхід до встановлення лімітів для різних видів забруднення навколишнього природного середовища. За надлімітні обсяги викидів і скидів, розміщення відходів збір обчислюється в п'ятикратному розмірі. Якщо у платників збору відсутній затверджений ліміт викидів, скидів, розміщення відходів, то збір стягується як за надлімітні викиди і скиди, розміщення відходів відповідно до їх обсягів. Попередній розрахунок збору, що підлягає сплаті, подають до податкової інспекції до 1 червня поточного року на наступний рік.

Період сплати збору - 10 календарних днів, наступних за останнім днем граничного терміну подання розрахунку збору, за місцем податкової реєстрації. Остаточний річний розрахунок збору платники подають до податкової інспекції за місцем податкової реєстрації платника протягом 40 календарних днів, наступних за останнім календарним днем звітного року.

2. Плата за користування надрами.

Користування надрами регулюється ЗУ "Про охорону навколишнього природного середовища", Кодексом України про надра. Плата за користування надрами встановлена розділом 11 Податкового кодексу.

Ця плата справляється за користування надрами для видобутку корисних копалин,- та за інше користування не пов'язане з цим.

Об'єктом оподаткування:

1. для користувачів які видобувають корисні копалини - є обсяг видобутої у податковому звітному періоді корисної копалини.

2. Для інших користувачів, діяльність яких не пов'язана з видобутком - є обсяг підземного простору (ділянки) надр.

Платниками є: фізичні та юридичні особи, суб'єкти господарської діяльності (незалежно від форм власності), їх ВСП без права юр. особи, у тому числі підприємства з іноземними інвестиціями, які використовують у межах території України ділянки надр.

Розмір плати та ставки визначається у ст.. 263, 264 в залежності від мети використання.

Пільги:

1. Для користувачів які видобувають корисні копалини.

Від сплати звільняються землевласники, землекористувачі, що добувають корисні копалини без подальшої їх реалізації (тобто для власних потреб). Пільги передбачені при

Використанні надр для господарських і побутових потреб, якщо земельні ділянки

перебувають у власності або в користуванні суб'єктів, що добувають корисні копалини. Знижка за використання надр застосовується до платежів за користування надрами і може надаватися користувачу надр, що здійснює видобуток:

- дефіцитних корисних копалин за низької економічної ефективності розробки покладів, об'єктивно зумовленої і не пов'язаної з порушенням умов раціонального використання розвіданих запасів;

- корисних копалин із запасів, що залишилися, зниженої якості, крім випадків погіршення якості запасів корисних копалин в результаті вибіркового розроблення родовищ

2. Для користувачів діяльність яких не пов'язана з видобутком корисних копалин.

Плата не справляється:

- з військових частин, закладів. Установ і організацій Збройних сил України та інших військових формувань, утворених відповідно до законів України, і які фінансуються з держбюджету;

- за використання транспортних тунелів та інших підземних комунікацій, колекторно-дренажних систем та об' єктів міського комунального господарства;

- за використання підземних споруд на глибині не більш як 20 метрів, збудованих відкритим Способом без засипання або з подальшим ґрунтовим засипанням.


Читайте також:

  1. Екологічний аудит
  2. Екологічний аудит.
  3. Екологічний вплив забруднень атмосфери
  4. Екологічний контроль стану навколишнього природного середовища
  5. Екологічний маркетинг
  6. Екологічний менеджмент
  7. Екологічний менеджмент
  8. Екологічний менеджмент машинобудівних підприємств
  9. Екологічний механізм регулювання
  10. ЕКОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ І ЯКІСТЬ ПРИРОДНОГО СЕРЕДОВИЩА
  11. Екологічний моніторинг як метод екологічних досліджень
  12. Екологічний моніторинг, його сутність та види




Переглядів: 875

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Мито та його особливості. | Збір за спеціальне використання води.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.