Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Экономика Укр. В года революции гражданской войны.

Промисловий переворот в Україні на відміну від розвинених західноєвропейських країн мав суттєві особливості: 1) він завершився при від сутності власного верстатобудування, 2) дешевизна
робочої сили обумовила механізацію лише основ
них виробничих процесів, всі допоміжні роботи виконувались вручну, 3) машини були застарілі і уповільнювали робочий процес, 4) мало місце хаотичне,нераціональне планування заводів, 5) управлінський
персонал часто не мав спеціальної освіти, 6) буржуазія не оформилась в пануючий клас.

Все це разом взяти суттєво знижувало рівень організації, продуктивності праці та конкурентоспроможності
товарної продукції. Деякі з перерахованих особливостей стали довгостроковими тенденціями, що продовжувались
в XX столітті і, певною мірою в наш час. До них належить і низький рівень механізації допоміжних робіт, не-
достатній розвиток точного верстатобудування, дешевизна робочої сили порівняно з західноєвропейськими краї-
нами. Сучасні управлінці, економісти, бізнесмени, правознавці повинні знати причини такого роду довго-
тривалих явищ для того, щоб трансформувати їх в позитивний процес.

2. В сільському господарстві, в селянській сім'ї основним мотивом праці залишалась потреба виживан-
ня при мінімумі індивідуального споживання і максимумі ручної праці.

В цих умовах особисті мотиви, потяги, бажання, окремого виробника нівелювались обставинами. Індивідуальне під-
корялось об'єктивно-необхідному, сімейно-колективному Це вставало на шляху індивідуальної ініціативи, раціо-
налізації, консервувало старі прийоми праці та технології. Окреслена тенденція продовжувалась також в радян-
ський період і певною мірою представлена в наші дні. Сьогодні вона потребує детального осмислення в еконо-
мічній теорії та продуманого регулювання на державному і місцевому рівнях.

3. Ряд тогочасних пропозицій по активізації торгівлі можуть бути модифіковані в умовах ринкової
трансформації української економіки

4. Духовна складова економічного розвитку (роль науки, освіти, управлінської системи, духовних виробничих сил особистості і сім'ї) відрізнялась значними протиріччями. Роль науки і освіти порівняно з першою половиною XIX ст. зросла. Значних успіхів досягли традиційні сфери духовної творчості —література, музика, живопис, театр. Та специфічною особливістю гуманітарного сектора
знань і вмінь була недостатня ідейна продуктивність духовних закладів, в першу чергу університетів. З цієї причини суспільство не мало можливості вибору позитивних плюралістичних ідей вітчизняного походження..

 




Переглядів: 328

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.