Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






B) to intensify - intensifier, to amplify - amplifier, to magnify -

magnifier p«^f,'< \

2. Глагол + -ment = существительное, обозначающее действие,
состояние, результат действия: to move двигаМься - movement

движение. \

to improve - improvement, to involve - involvement, to manage —
management Ь дУ' ^j

Упражнение 8. Прочтите и переведите следующие гнезда слов. ^

1. (to) increase, increasing, increased; 2. to invade, invader, invad­ing; 3. (to) wound, wounded; 4. to succeed, success, sifccessive, succes­sion, successively; 5. to attract, attraction, attractive; |6. (to) dye, dye­ing, dyed; 7. (to) stain, stained, staining, stainless ^ ^ ^oA /y*

Упражнение 9. Просмотрите текст А и скажите, что говорится в тексте о двух типах клеток.

Text A ""\ " "'J'


Leucocytes and Lymphocytes

1.

2. Leucocytes. About 65 per cent of all white cells are leucocytes. Their protoplasm contains granules. Those leucocytes that stain neutral dyes — as the majority do — are called neutrophils. About 1.5 per cent of the total stain with acid dyes and are called eosinophils. And a still smaller number, 0.5 per cent, have granules that stain with basic dyes; these are called basophils. The percentage of oesinophils increases greatly when parasites invade the body.

3. One characteristic of leucocytes is the irregufar, or lobed, appear­ance of the nucleus. The number of lobes is an index to the cell's age. Ordinarily, about 45 per cent of all leucocytes have a nucleus of three lobes. The life span1 of a leucocyte is short, from four to twelve days.

З.The function of leucocytes is primarily that of protection against infection. After the skin is pierced and the wound becomes infected, leucocytes from all the body are attracted to this place. Just what

at­tracts them is not known — the process is called chemotaxis - probably some by-product of bacterial metabolism. When they arrive at the wound, they leave the blood stream. They wage war on the invaders, engulfing the bacteria within their own protoplasm, a process called phagocytosis (literally «cell-eating»). Before the infection is not too overwhelming, the victory usually goes to the leucocytes.


104 ♦ Learning to Understand a Medical Text

Blood

Formed elements Plasma

I I I

Erythrocytes Thrombocytes Leucocytes

Neutrophils

Eosinophils

Basophils

Monocytes

Lymphocytes




Переглядів: 831

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
The organs of the abdominal cavity are the liver, the gall-bladder, the storfiach, the intestines, the pancreas, the spleen, the kidneys and the | Text В Nature #f the Heart Beat

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.