Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Змащування підшипників

При картерному змащуванні коліс підшипники кочення змащуються розбризкуванням масла. Бризки масла покривають всі деталі передачі і внутрішні поверхні стінок корпуса. Стікаюче з коліс, з валів і стінок корпуса масло потрапляє у підшипники.

 

9. НАТЯЖНИЙ ПРИСТРІЙ


В якості натяжного пристрою використовуємо салазки.

Рисунок 8 – Ескіз натяжного пристрою.

Тип салазок вибираємо в залежності від болтів кріплення двигуна.

Двигун кріпиться болтами М16, тому вибираємо тип салазок С-5. У зв'язку з тим, що типові салазки мають досить великі, розміри b1, b2 та с1 скорочуємо. Характерні розміри для натяжного пристою приведені в таблиці:

 

Таблиця 3 – Характерні розміри для натяжного пристою.

c1 b1 b2 d1 h1 h2 h3 a a1
мм мм мм мм мм мм мм мм мм

 

 

10. ВИБІР РАМИ

 


Рама виготовляється зварною з швелера. Розміри швелера та косої шайби обираються згідно діаметру фундаментальних болтів редуктора.

 

Рисунок 9 – Ескіз швелера та косої шайби.

Виходячи із того, що для кріплення редуктора використовуються фундаментальні болти М16 обирається швелер №14. Розміри швелера та косої шайби приведенні в таблиці:

 

 

Таблиця 4 – Розміри швелера та косої шайби.

d1 H1 H b h В S T R r a
мм мм мм мм мм мм мм мм мм мм мм
17+0,43 5,7 4,9 8,1

 

 

ВИСНОВКИ

 

Виконано проект механічного привода у складі циліндричної передачі та передачі зубчатим пасом. Ресурс роботи механічного привода складає 20000 годин. У склад механічного привода входить електродвигун – 4А132S6/965/2 з потужністю 5,5 кВт та синхронною частотою обертання 1000 хв-1. Конічна передача редуктора виконана з сталі 40Х, застосовується прямозубе зачеплення, передача має недовантаження 1,1%, що задовольняє вимогам ГОСТу та умовам експлуатації. Передача плоским пасом має довжину пасу 2800 мм та передбачена одна його заміна на протязі всього строку служюи. Проведено розрахунок валів на міцність. Передбачена робота редуктора без заміни підшипників під час строку служби. Змащування коліс передач і підшипників рідинне – мастилом ІГП-152 у кількості 2,5 літрів.

 




Переглядів: 534

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ЗМАЩУВАННЯ ПЕРЕДАЧ І ПІДШИПНИКІВ РЕДУКТОРА | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.