МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Хід роботи4.1 Підготувати всі необхідні матеріали (схеми, таблиці) у чернетку. 4.2 Зібрати схему на змінній панелі 6 лабораторного стенду. 4.3 Зняти вхідні характеристики транзистора, установлюючи ряд значень струму бази транзистора і вимірюючи при цьому відповідні напруги Uбе Пам'ятка. Напругу Uке при знятті однієї вхідної характеристики необхідно підтримувати постійною. При Uке=0 генератор ГН2 не підключають, а клеми X11 і X12 необхідно закоротити перемичкою. Дані вимірів записати в таблицю 1. Таблиця 1 Вхідні характеристики
4.4 Зняти вихідні характеристики транзистора, встановлюючи ряд значень напруги Uке і вимірюючи при цьому відповідні їм струми колектора Ік. Пам'ятка. Струм бази транзистора при знятті однієї характеристики необхідно підтримувати постійним. Дані вимірів записати в таблицю 2. Таблиця 2 Вихідні характеристики
4.5 Користуючись даними таблиці 1 побудувати сімейство вхідних характеристик. 4.6 Користуючись даними таблиці 2 побудувати сімейство вихідних характеристик транзистора. 4.7 Зобразити на сімействі вихідних характеристик навантажувальну пряму, прийнявши величину опору навантаження в ланцюгу колектора RК=1.5кОм. 4.8 Помістити на навантажувальну пряму три точки: РТ1; РТ2; РТЗ. РТ1 - робоча точка, що відповідає режиму відсічення; РТ2 - робоча точка, що відповідає активному режиму; РТЗ - робоча точка, що відповідає режиму насичення. 5 Контрольні питання 1. Яка будова транзистора, які типи ви знаєте? 2. Де використовують біполярні транзистори? 3. Перелічіть характеристики та параметри біполярних транзисторів? 4. Перелічіть схеми вмикання біполярних транзисторів.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|