Змащування редукторів необхідне для зменшення втрат на тертя, зменшення зносу поверхонь зуб’їв, що труться і підшипників, для забезпечення відведення тепла і попередження корозії.
Вибрана система змащування повинна забезпечувати:
достатнє покриття робочих поверхонь зубців і підшипників масляним шаром;
відведення тепла, що утворюється на робітниках-поверхнях; зуб’їв при роботі редуктора;
невеликий опір мастильної середи обертанню зубчатих коліс.
Вибір системи змащування зачеплення
Вибір системи змащування зачеплення визначається окружною швидкістю зубчатих коліс.
У редукторах загального призначення при окружній швидкості коліс до 15 м/с змащування зачеплення звичайно здійснюється зануренням зубчатих коліс в масляну, ванну.
Так як окружна швидкість колеса V менше 15 м/с приймаємо систему змащування зуб’їв зануренням в рідку масляну ванну.