Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Конструкційні розміри корпуса редуктора

Корпуси редукторів частіше всього виготовляють відливанням із сірого чавуну. Застосовуються також корпуси, відлиті з алюмінієвих сплавів, та зварні сталеві корпуси.

В умовах одиничного та дрібносерійного виробництва переважно застосовують корпуси з рівною внутрішньою поверхнею. В такого корпуса назовні виступають фланці, ребра жорсткості та приливи для розміщення підшипників.

В масовому виробництві частіше застосовують корпуси, в яких виступаючі елементи розміщуються в середині, а зовнішні поверхні переважно рівні.

Корпуси циліндричних та конусних редукторів в більшості випадків виготовляються рознімними і складаються з основи (корпусу) та кришки корпусу. Площина роз’єму проходить через осі валів. Така конструкція спрощує процес складання редуктора.

Основними елементами корпуса є його стінки, опорна підошва або лапи, якими він встановлюється на фундамент, фланець корпуса, який з’єднується з фланцем кришки, та гнізда під підшипники. Ці гнізда часто зміцнюють ребрами жорсткості.

В нижній частині корпуса є отвір з різьбою для зливання масла. Щоб масло зливалось повністю на дні корпуса слід передбачити нахил.

Підшипники можуть закриватись фланцевими кришками, які кріпляться до корпусу болтами, або врізаними кришками, що вставляються в спеціальні кільцеві канавки підшипникових гнізд.

При розробці корпусних деталей редуктора можна викорис-тати рекомендації посібників [6] (с. 37…47), [2] (с. 180…194), [3] (с. 237…247).

Нижче приведені співвідношення, за якими можна визначати розміри елементів чавунного корпусу редуктора.

6.1. Товщина стінок корпусу редуктора:

- циліндричного δ = 0,025 · aω + (1…5) ≥ 8 (мм);

6.2. Товщина стінок кришки корпусу редуктора:

- циліндричного δ1 = 0,02 · aω + (1…5) ≥ 8 (мм)

6.3. Товщина верхнього пояса корпусу редуктора

s = 1,5 · δ (мм)

6.4. Товщина пояса кришки корпусу редуктора

s1 = 1,5 · δ1 (мм)

6.5. Товщина нижнього пояса корпусу (фланець для установки редуктора на фундамент)

t = (2,0…2,5) · δ (мм)

6.6. Товщина ребер жорсткості корпусу редуктора

с ≈ 0,85 · δ (мм)

6.7. Діаметр фундаментних болтів

dф = (1,5…2,5) · δ (мм)

6.8. Ширина нижнього пояса редуктора

k ≥ 2,1 · dф (мм)

6.9. Діаметр болтів для кріплення кришки до корпусу редуктора

dк = (0,5…0,6) · dф (мм)

6.10. Діаметр болтів для кріплення кришки до корпусу редуктора біля підшипникових гнізд

dкп ≈ 0,75 · dф (мм)

З метою уніфікації всі болти, що з’єднують кришку з корпусом редуктора, можна приймати однакового розміру (dкп), але при цьому збільшиться маса редуктора.

6.11. Ширина пояса корпусу і кришки редуктора біля підшипникових гнізд

k1 ≈ 3 · dк (мм)

6.12. Ширина решти з’єднувального поясу

k2 = k1 (2…8) (мм)

6.13. Діаметр болтів для кріплення кришок підшипників до корпусу редуктора (для фланцевих кришок)

dп ≈ (0,7…1,4) · δ (мм)

6.14. Діаметр пробки для зливання масла

dм ≥ (1,6…2,2) · δ (мм)

Діаметри болтів та пробки слід округляти до стандартних значень [2] (с. 388…392), [6] (с. 48…52).

 




Переглядів: 589

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Конструкційні розміри шестерні і колеса | Перша ескізна компоновка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.