МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Конструкційні розміри корпуса редуктораКорпуси редукторів частіше всього виготовляють відливанням із сірого чавуну. Застосовуються також корпуси, відлиті з алюмінієвих сплавів, та зварні сталеві корпуси. В умовах одиничного та дрібносерійного виробництва переважно застосовують корпуси з рівною внутрішньою поверхнею. В такого корпуса назовні виступають фланці, ребра жорсткості та приливи для розміщення підшипників. В масовому виробництві частіше застосовують корпуси, в яких виступаючі елементи розміщуються в середині, а зовнішні поверхні переважно рівні. Корпуси циліндричних та конусних редукторів в більшості випадків виготовляються рознімними і складаються з основи (корпусу) та кришки корпусу. Площина роз’єму проходить через осі валів. Така конструкція спрощує процес складання редуктора. Основними елементами корпуса є його стінки, опорна підошва або лапи, якими він встановлюється на фундамент, фланець корпуса, який з’єднується з фланцем кришки, та гнізда під підшипники. Ці гнізда часто зміцнюють ребрами жорсткості. В нижній частині корпуса є отвір з різьбою для зливання масла. Щоб масло зливалось повністю на дні корпуса слід передбачити нахил. Підшипники можуть закриватись фланцевими кришками, які кріпляться до корпусу болтами, або врізаними кришками, що вставляються в спеціальні кільцеві канавки підшипникових гнізд. При розробці корпусних деталей редуктора можна викорис-тати рекомендації посібників [6] (с. 37…47), [2] (с. 180…194), [3] (с. 237…247). Нижче приведені співвідношення, за якими можна визначати розміри елементів чавунного корпусу редуктора. 6.1. Товщина стінок корпусу редуктора: - циліндричного δ = 0,025 · aω + (1…5) ≥ 8 (мм); 6.2. Товщина стінок кришки корпусу редуктора: - циліндричного δ1 = 0,02 · aω + (1…5) ≥ 8 (мм) 6.3. Товщина верхнього пояса корпусу редуктора s = 1,5 · δ (мм) 6.4. Товщина пояса кришки корпусу редуктора s1 = 1,5 · δ1 (мм) 6.5. Товщина нижнього пояса корпусу (фланець для установки редуктора на фундамент) t = (2,0…2,5) · δ (мм) 6.6. Товщина ребер жорсткості корпусу редуктора с ≈ 0,85 · δ (мм) 6.7. Діаметр фундаментних болтів dф = (1,5…2,5) · δ (мм) 6.8. Ширина нижнього пояса редуктора k ≥ 2,1 · dф (мм) 6.9. Діаметр болтів для кріплення кришки до корпусу редуктора dк = (0,5…0,6) · dф (мм) 6.10. Діаметр болтів для кріплення кришки до корпусу редуктора біля підшипникових гнізд dкп ≈ 0,75 · dф (мм) З метою уніфікації всі болти, що з’єднують кришку з корпусом редуктора, можна приймати однакового розміру (dкп), але при цьому збільшиться маса редуктора. 6.11. Ширина пояса корпусу і кришки редуктора біля підшипникових гнізд k1 ≈ 3 · dк (мм) 6.12. Ширина решти з’єднувального поясу k2 = k1 – (2…8) (мм) 6.13. Діаметр болтів для кріплення кришок підшипників до корпусу редуктора (для фланцевих кришок) dп ≈ (0,7…1,4) · δ (мм) 6.14. Діаметр пробки для зливання масла dм ≥ (1,6…2,2) · δ (мм) Діаметри болтів та пробки слід округляти до стандартних значень [2] (с. 388…392), [6] (с. 48…52).
|
||||||||
|