Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Визначення реакцій опор та підбір підшипників

8.1. Реакції опор ведучого вала циліндрич-ного прямозубого і шевро-нного редукторів.

Ведучий вал прямозу-бого і шевронного редук-тора навантажений обер-товим моментом Т1 та силами, що виникають в зубчастому зачепленні Ft, і Fr .

З ескізної компоновки визначити відстані між центрами опор і точкою прикладання сил l1.

8.1.1. Накреслити роз-

Рис. 8.1. Розрахункова схема рахункову схему для веду-

ведучого вала прямозубого і чого вала.

шевронного редукторів 8.1.2. Визначити реак-

ції опор в горизонтальній

площині.

(Н)

8.1.3. Визначити реакції опор у вертикальній площині.

(Н)

8.1.4. Визначити сумарні реакції опор

8.1.5. Визначити згинальні моменти в горизонтальній

МАу = МВу = 0

МGу = RAy · l1

8.1.6. Визначити згинальні моменти у вертикальній площині

МАх = МВх = 0

МGх = RAx · l1

8.1.7. Вибрати масштаб і побудувати епюри згинальних та обертових моментів.

8.2. Реакції опор веденого вала.

Ведений вал редуктора навантажений обертовим моментом Т2,та силами, що виникають в зубчастому зачепленні:

- в прямозубому і шевронному редукторах Ft, та Fr;

Ведений вал також навантажений силою F, що діє зі сторони пасової чи ланцюгової передачі.

Силу F можна орієнтовно визначити за формулою

(Н)

Обертовий момент Т2 підставляти в Н · м

Для визначення реакцій опор силу F необхіднорозкласти на складові Fx та Fy.

γ – кут нахилу пасової чи ланцюгової передачі.

З ескізної компоновки визначити відстані між центрами опор і точками прикладання сил зубчастого зачепленняі сил дії передачі:

- для циліндричних і черв’ячних редукторів: l2 та l3;

8.2.1. Накреслити розрахункову схему для веденого вала і визначити реакції опор а такій послідовності:




Переглядів: 681

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Перша ескізна компоновка | Для циліндричного прямозубого і шевронного редукторів

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.