МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Для циліндричного прямозубого і шевронного редукторів8.2.2. Визначити реакції опор в горизонтальній площині. (Н)
(Н) Перевірка: RCy – Ft + RDy – Fy = 0
Рис. 8.4. Розрахункова схема веденого вала прямозубого циліндричного і шевронного редукторів
8.2.3. Визначити реакції опор у вертикальній площині.
(Н) Перевірка: 8.2.4. Визначити сумарні реакції опор 8.2.5. Визначити згинальні моменти в горизонтальній площині МСу = МЕу = 0 МНу = – RСy · l2 МDу = Fy · l3 8.2.6. Визначити згинальні моменти у вертикальній площині МCх = МEx = 0 MDх = Fx · l3 МHх = RCx · l2 8.2.7. Вибрати масштаб і побудувати епюри згинальних та обертових моментів.
8.3. Підбір підшипників для ведучого вала. 8.3.1. Для попередньо прийнятого підшипника (приймався при виконанні ескізної компоновки, п.7.3) з таблиць 19.18…19.26[2], П3…П6[3], 27…39[6] визначити динамічну вантажопідйомність С та статичну вантажопідйомність С0. 8.3.2. Визначити допоміжний коефіцієнт е та коефіцієнти радіального Y і осьового Х навантаження підшипників. 8.3.4. Визначити еквівалентне динамічне навантаження на підшипники. Визначається для кожного підшипника окремо за формулами. Pe = V ·R · Kб · Kt V – коефіцієнт, що враховує яке кільце підшипника обертається. При обертанні внутрішнього кільця V = 1,0. Кб – коефіцієнт безпеки. При спокійному навантаженні Кб = 1,0; при роботі приводу з легкими поштовхами Кб = 1,0…1,2; при роботі зі значними поштовхами чи невеликими ударами Кб = 1,3…1,5. Кt – температурний коефіцієнт. При робочій температурі редуктора до 100º Кt = 1,0. R – радіальне навантаження на підшипник (сумарна реакція опори). 8.3.5. Необхідна вантажопідйомність підшипників визначаєть-ся для опори, де еквівалентне динамічне навантаження більше. ω1 – кутова швидкість обертання ведучого вала; L – довговічність підшипників. Для редукторів загального призначення можна приймати L = 10000…20000 годин. За отриманим значенням вантажопідйомності з таблиць 19.18…19.26[2], П3…П6[3], 27…39[6] потрібно уточнити підбір підшипників за умові Снеобх. ≤ [С]. Починати підбір слід з легкої серії. Якщо ця умова не виконується, то необхідно приймати підшипник середньої або важкої серії. Якщо цього недостатньо, то слід прийняти підшипники з більшою вантажопідйомністю або, навіть, збільшити діаметр вала під підшипник. Інколи доводиться ставити спарені підшипники. В той же час в окремих випадках в редукторах можуть застосовуватись підшипники особливо легкої серії та надлегкої серії. 8.4. Підбір підшипників для веденого вала провести за рекомендаціями п. 8.3. В пункті 8.4.5. при визначенні необхідної вантажопідйомності підшипника Снеобх. розрахунок проводити для кутової швидкості веденого вала ω2.
|
||||||||
|