МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Програма фронтального опрацювання.Програма „С”. 1. Запищіть в зошит умови плавання тіл. 2. Користуючись таблицею густин, назвіть декілька речовин, які плаватимуть в воді, та які потонуть. 3. Тіла однакового об’єму із парафіну, сосни та скла знаходяться в воді. Визначте яке тіло із якої речовини виготовлене? 4. Чому яйце тоне в прісній воді, але сплаває в солоній? 5. В банці з водою на дні знаходиться картоплина. Як потрібно змінити склад води, щоб картоплина сплила на поверхню? 6. Тіло масою 3 кг при повному занурені витісняє 350 см3 гасу. Чи буде воно тонуть в цій рідині. 7. Прямокутна баржа довжиною 5 м та шириною 3 м після прийняття вантажу в річці осіла на 50 см. Визначте вагу вантажу прийнятого баржею. Програма „В”. 1. Виконайте, не користуючись блоком, 4 пояснювальних малюнка до умов плавання тіл. 2. Користуючись таблицею густин назвіть декілька речовин, які плавають в воді та гасі, а також які плавають в воді, але тонуть в гасі. 3. Березова та коркова кульки плавають в воді. Яка з них занурена глибше? Густина берези , корка . 4. Тіло плаває на ¾ занурившись в воду. Чому дорівнює густина тіла? 5. Поясніть (і запам’ятайте!), чому не можна гасити палаючий гас, заливаючи його водою? 6. Для відділення зерен жита, від насіння шкідників, їх суміш висипають в воду і добавляють сіль. Після чого насіння шкідливих рослин починають спливати, а зерна жита залишаються на дні. 7. В посудині з водою плаває пробірка, повністю занурившись в воду. Чи залишиться пробірка на тій самій глибині, якщо воду підігріти? (збільшенням об’єму пробірки при нагріванні знехтувати). 8. Тіло масою 800 г при повному зануренні витісняє 500 г води. Визначте, буде це тіло спливати чи тонути? 9. Площа крижини 8 м2, товщина 25 см. Чи зануриться вона повністю в прісну воду, якщо на неї стане людина вагою 600 Н? Програма „А”. ( до опрацювання тільки після виконання програми „В”). 1. Деяке тіло, виготовлене в формі циліндра, плаває в рідині як показано на малюнку. Визначте густину рідини, якщо густина тіла 600 кг/м3. 2. Крижина плаває в воді. Об’єм надводної частини 20м3. Який об’єм підводної частини? 3. Тіло плаває на лінії розділу двох рідин з густинами ρ1 та ρ2. Яка частина об’єму занурена в нижню рідину? СИЛА АРХІМЕДА. УМОВИ ПЛАВАННЯ ТІЛ. ПОВІТРОПЛАВАННЯ. Програма індивідуального опрацювання. Програма „С” на 4-6 балів.
|
||||||||
|