МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Творчість Л. БернініФеодально-католицька реакція. Роздробленість Італії у XVII ст. та іспанське панування. Архітектура та її роль. Церковне і палацеве будівництво. Міські ансамблі, заміські вілли із садами та парками. Прагнення до грандіозності масштабів і декоративної єдності цілого у сполученні різних видів мистецтва. Специфічні риси художньої мови: підвищена емоційність, напруженість і патетика, динамічність і живописні тенденції, посилення ірраціональних моментів, прагнення до подолання замкнутості у трактуванні простору. Монументальний живопис та його значення в мистецтві феодально-католицької реакції. Основні ідеї й тематика розписів церков і палаців. Монументальна і декоративна скульптура. її особливості. Прагнення до матеріальної конкретності образів, використання релігійним мистецтвом ілюзіоністичних образотворчих засобів. Панування так званого «високого мистецтва», що обмежується історико-міфологічною та релігійною тематикою. Протиставлення його «низькому жанру», зв'язаному з реальним життям. Протиріччя, взаємозв'язок та взаємовпливи академізму, бароко та реалістичного напряму у живописі XVII ст. Караваджизм - основний реалістичний напрям італійського мистецтва початку XVII ст. Архітектура. Історичні передумови розвитку італійської архітектури у XVII ст. Палаци, заміські вілли і церкви як основні типи споруд цього періоду. Розвиток римського бароко. Прийоми композиції італійського бароко. Складність зовнішньо об'ємних і внутрішньопросторових рішень. Відношення до ордера в італійському бароко. Орнаментація. Декоративна скульптура і живопис у будівлях періоду бароко. Прийоми композиції міського ансамблю. Паркове будівництво. Карло Мадерна (1556-1629) як представник раннього римського бароко, його роботи з розширення собору св. Петра. Зв'язок із прийомами Мікеланджело та введення нових мотивів. Період розквіту римського бароко та його найкращі представники -Берніні, Борроміні, Кортона, Райнальді. Лоренцо Берніні (1599-1680) як архітектор. Його будівлі й архітектурно - декоративні спорудження. Створення площі перед собором св. Петра і проект веж головного фасаду. Питання міського ансамблю у вирішенні площі перед собором. Використання законів перспективи в її побудові. Інші найважливіші будівлі Берніні (церква Сан Андреа дель Квірінале, палац Кіджи-Одескальки). Архітектурно-декоративні роботи Берніні. Їхня складність і підкреслена бароковість. Квадрифолій під куполом собору св. Петра, обробка пілонів собору і вівтарної стіни. Вівтар св. Терези, сходи Ватиканського палацу, фонтан на площі Навона. Франческо Борроміні (1590-1667) як представник найбільш крайніх плинів у римському бароко. Витонченість його композиційних прийомів. Церкви Сан Карло і Сан Іво. Хвилеподібні поверхні фасадів, складність млинових і просторових рішень. Архітектура пізнього римського бароко. Карло Фонтана і його проекти міських ансамблів (площа перед палацом де Монтечіторіа, проект завершення собору св. Петра). Італійська архітектура XVII ст. поза Римом. Венеція, Турін, Генуя.
Переглядів: 551 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|