Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Творчість Л. Берніні

Феодально-католицька реакція. Роздробленість Італії у XVII ст. та іс­панське панування.

Архітектура та її роль. Церковне і палацеве будівництво. Міські ансамблі, заміські вілли із садами та парками. Прагнення до грандіозності масштабів і декоративної єдності цілого у сполученні різних видів мис­тецтва. Специфічні риси художньої мови: підвищена емоційність, напру­женість і патетика, динамічність і живописні тенденції, посилення ірраціо­нальних моментів, прагнення до подолання замкнутості у трактуванні простору.

Монументальний живопис та його значення в мистецтві феодально-католицької реакції. Основні ідеї й тематика розписів церков і палаців. Монументальна і декоративна скульптура. її особливості. Прагнення до матеріальної конкретності образів, використання релігійним мистецтвом ілюзіоністичних образотворчих засобів.

Панування так званого «високого мистецтва», що обмежується історико-міфологічною та релігійною тематикою. Протиставлення його «низькому жанру», зв'язаному з реальним життям.

Протиріччя, взаємозв'язок та взаємовпливи академізму, бароко та реалістичного напряму у живописі XVII ст. Караваджизм - основний реа­лістичний напрям італійського мистецтва початку XVII ст.

Архітектура. Історичні передумови розвитку італійської архітектури у XVII ст. Палаци, заміські вілли і церкви як основні типи споруд цього періоду. Розвиток римського бароко. Прийоми композиції італійського бароко. Складність зовнішньо об'ємних і внутрішньопросторових рішень. Відношення до ордера в італійському бароко. Орнаментація. Декоративна скульптура і живопис у будівлях періоду бароко. Прийоми композиції міського ансамблю. Паркове будівництво.

Карло Мадерна (1556-1629) як представник раннього римського бароко, його роботи з розширення собору св. Петра. Зв'язок із прийомами Мікеланджело та введення нових мотивів.

Період розквіту римського бароко та його найкращі представники -Берніні, Борроміні, Кортона, Райнальді.

Лоренцо Берніні (1599-1680) як архітектор. Його будівлі й архітектурно - декоративні спорудження.

Створення площі перед собором св. Петра і проект веж головного фасаду. Питання міського ансамблю у вирішенні площі перед собором. Використання законів перспективи в її побудові.

Інші найважливіші будівлі Берніні (церква Сан Андреа дель Квірінале,

палац Кіджи-Одескальки). Архітектурно-декоративні роботи Берніні. Їхня

складність і підкреслена бароковість. Квадрифолій під куполом собору

св. Петра, обробка пілонів собору і вівтарної стіни. Вівтар св. Терези, сходи

Ватиканського палацу, фонтан на площі Навона.

Франческо Борроміні (1590-1667) як представник найбільш крайніх плинів у римському бароко. Витонченість його композиційних прийомів. Церкви Сан Карло і Сан Іво. Хвилеподібні поверхні фасадів, складність млинових і просторових рішень.

Архітектура пізнього римського бароко. Карло Фонтана і його проекти міських ансамблів (площа перед палацом де Монтечіторіа, проект завершення собору св. Петра). Італійська архітектура XVII ст. поза Римом. Венеція, Турін, Генуя.

 




Переглядів: 551

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.