Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Творчість М. Караваджо

Академічний напрям. Болонська Академія та її значення як прототипу наступних європейських художніх академій. Відношення академізму до мистецтва Високого Відродження й античності та розвиток їхньої ідеа­лістичної художньої спадщини. Еклектичність, нормативність і зниження ідейно-пізнавального значення мистецтва як характерні риси академічного

мистецтва.

Творчість Лодовико, Аннібале (1560-1609) і Агостіно Карраччі. Вівтар­ні картини Лодовіко й Аннібале Карраччі. Розпис галереї палацу Фарнезе та його місце у розвитку монументально-декоративного живопису. Аннібале Карраччі та розвиток ідеалізованого класичного пейзажу.

Школа Карраччі. Доменикіно і його роль у розвитку декоративно-опо­відального живопису, його станкові картини. Альбані та характерний для нього тип дрібнофігурних картин на міфологічні сюжети.

Гвідо Рені (1575-1642) та його місце у розвитку академічного мис­тецтва. Гверчіно, його монументально-декоративні роботи та станкові

картини.

Мікеланджело Мерізі да Караваджо (1573-1610) - глава реалістичного напряму. Демократичні тенденції в його творчості. Уведення побутової тематики і натюрморту. Реалістичне фактування релігійних сюжетів та введення у релігійні картини народних типів.

Сила трагічного реалізму, могутній духовній злет у полотнах Микеланджело Караваджо («Покладання до гробу», «Успіння Марії», «Покликання апостола Матвія», «Зверненн Павла»). Використання улюбленного художником навмисного нагромадження фігур, буяння контрастного різнобарв’я – символізація хаотичності і нескінченності барокової моделі світу.

Рання творчість Караваджо. Пошуки великого реалістичного стилю в його зрілій та пізній творчості. Живописні прийоми Караваджо. Контраст­ність освітлення як засіб посилення виразності образів. Значення реалістич­ного живопису Караваджо для італійського мистецтва та мистецтва інших

країн.

Монументально-декоративний живопис римського бароко. Розвиток плафонного живопису. Особливості перспективної побудови, ілюзорність і динамічність. Ланфранко й посилення живописних і динамічних тенденцій у монументальному живописі. П'єтро да Картона та об'єднання живопису і пластичної орнаментації архітектури в єдиний художній комплекс.

Лорепцо Берніні як найбільший художник римського бароко у період його найвищого розквіту. Реалістичні тенденції в його мистецтві. Багатогранність його творчості. Почуттєва конкретність і патетика його образів. Живописні тенденції в скульптурі.

Ранні роботи Берніні. Його церковна скульптура. Монументально-декоративна скульптура - гробниці, фонтани.

Берніні як портретист. Його значення для розвитку західно-євро­пейської скульптури.

Римське мистецтво пізнього бароко. Гаулі та Поццо як головні пред­ставники монументально-декоративного живопису цього часу. Класи-цистичио-академічний напрям: Саккі та Маратта.

Розвиток реалістичних плинів поза Римом. Дж. Лейс і Доменіко Фетті. Народні риси в їхній творчості та реалістичне трактування релігійних сю­жетів. Зв'язок з венеціанським мистецтвом. Генуезька школа. Бернардо Строцци та його побутові картини. Реалістичне трактування релігійної теми.

Неаполітанська школа та розвиток в ній реалістичних тенденцій. М. Претті. Лука Джордано і його місце у розвитку монументально-декора­тивного живопису, Сальватор Роза. Розвиток пейзажу і батального живо­пису; демократичні тенденції в його мистецтві.

 




Переглядів: 2466

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.