МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
||
Творчість М. КараваджоАкадемічний напрям. Болонська Академія та її значення як прототипу наступних європейських художніх академій. Відношення академізму до мистецтва Високого Відродження й античності та розвиток їхньої ідеалістичної художньої спадщини. Еклектичність, нормативність і зниження ідейно-пізнавального значення мистецтва як характерні риси академічного мистецтва. Творчість Лодовико, Аннібале (1560-1609) і Агостіно Карраччі. Вівтарні картини Лодовіко й Аннібале Карраччі. Розпис галереї палацу Фарнезе та його місце у розвитку монументально-декоративного живопису. Аннібале Карраччі та розвиток ідеалізованого класичного пейзажу. Школа Карраччі. Доменикіно і його роль у розвитку декоративно-оповідального живопису, його станкові картини. Альбані та характерний для нього тип дрібнофігурних картин на міфологічні сюжети. Гвідо Рені (1575-1642) та його місце у розвитку академічного мистецтва. Гверчіно, його монументально-декоративні роботи та станкові картини. Мікеланджело Мерізі да Караваджо (1573-1610) - глава реалістичного напряму. Демократичні тенденції в його творчості. Уведення побутової тематики і натюрморту. Реалістичне фактування релігійних сюжетів та введення у релігійні картини народних типів. Сила трагічного реалізму, могутній духовній злет у полотнах Микеланджело Караваджо («Покладання до гробу», «Успіння Марії», «Покликання апостола Матвія», «Зверненн Павла»). Використання улюбленного художником навмисного нагромадження фігур, буяння контрастного різнобарв’я – символізація хаотичності і нескінченності барокової моделі світу. Рання творчість Караваджо. Пошуки великого реалістичного стилю в його зрілій та пізній творчості. Живописні прийоми Караваджо. Контрастність освітлення як засіб посилення виразності образів. Значення реалістичного живопису Караваджо для італійського мистецтва та мистецтва інших країн. Монументально-декоративний живопис римського бароко. Розвиток плафонного живопису. Особливості перспективної побудови, ілюзорність і динамічність. Ланфранко й посилення живописних і динамічних тенденцій у монументальному живописі. П'єтро да Картона та об'єднання живопису і пластичної орнаментації архітектури в єдиний художній комплекс. Лорепцо Берніні як найбільший художник римського бароко у період його найвищого розквіту. Реалістичні тенденції в його мистецтві. Багатогранність його творчості. Почуттєва конкретність і патетика його образів. Живописні тенденції в скульптурі. Ранні роботи Берніні. Його церковна скульптура. Монументально-декоративна скульптура - гробниці, фонтани. Берніні як портретист. Його значення для розвитку західно-європейської скульптури. Римське мистецтво пізнього бароко. Гаулі та Поццо як головні представники монументально-декоративного живопису цього часу. Класи-цистичио-академічний напрям: Саккі та Маратта. Розвиток реалістичних плинів поза Римом. Дж. Лейс і Доменіко Фетті. Народні риси в їхній творчості та реалістичне трактування релігійних сюжетів. Зв'язок з венеціанським мистецтвом. Генуезька школа. Бернардо Строцци та його побутові картини. Реалістичне трактування релігійної теми. Неаполітанська школа та розвиток в ній реалістичних тенденцій. М. Претті. Лука Джордано і його місце у розвитку монументально-декоративного живопису, Сальватор Роза. Розвиток пейзажу і батального живопису; демократичні тенденції в його мистецтві.
Переглядів: 2466 |
Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google: |
© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове. |
|